Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde kjøpt 2 flax lodd. Eller 5 til 10kr. 

Anonymkode: 1469b...1b1

Skrevet

Toro rett i koppen kakao, den i plastikkboks

Anonymkode: 1f5e3...618

Skrevet

Freia julenisse sjokolade og et flax lodd👏

Anonymkode: 80283...9a9

Skrevet

Hos oss er flaxkalender (liten koster 50,-) veldig populært!

• Liker 2
Skrevet

Syltetøy/marmelade, refleks, unisex håndkrem, håndsåpe, servietter og lys

Anonymkode: 4983f...b5e

• Liker 1
Skrevet

På min arbeidsplass er det populært med sjokolade og lakris. 

Anonymkode: 04366...6a7

Skrevet

Disse tøflene. De er rågode og de har de på rema også. Bonus er at de er både egg, melke, og glutenfrie totalt uten at noen tenker over det. Står i vanlig godtehylle på rema og er ofte på tilbud for si 2 for 60 kr eller noe. Disse har de ikke på Kiwi, meny osv, og tror ikke noen av Coopbutikkene har dem heller, men Rema og Oda som en ser har dem. 

https://oda.com/no/products/30114-oro-sjokoladetrofler/?&clid=14342128317_130693094604_556053589182&keyword=&gclid=Cj0KCQiAveebBhD_ARIsAFaAvrESjYegh0j9Ll-bf0BiZkXPQYzOinDoiIUyKWb6t1Ls12NKqV6s2aUaAi-5EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

6CDFB872-A06F-44F4-8F24-B35C8C45768C.webp

Skrevet

Fem bokser pepperkaker til en tier. Blir kalenderens største pakke og deles med resten av kontoret ut måneden.

Skrevet

Bare husk at hvis det er begge kjønn på arbeidsplassen, må det passe til begge! 

Anonymkode: cb5be...15e

• Liker 1
Skrevet

Reiste på europris samboer tok med i sin pakke på jobben grytekluter til 30kr for et par, fant en liten plast kurv til 7kr 2 stk av de. Han har akkurat startet og vet ikke om noen har noe allergi som nøtter, diabetes, laktose, cølaki så da tok vi noe som ikke var spiselig.

På min jobb ble det er figure starinlys som er formet som et grønt juletre til 30kr også sjokolade for 25 tenkte det gjør vel ikke så mye om det ble 55, summen 50 er vel mer satt for at det ikke skal være veldig dyrt og var tilbud på noe til 25 :)

Men var mye desverre har de allerde glippet fra hjernebarken, men jula, rusta, biltema, nille eller europris der er det som regel alltid noe små ting som kan kjøpes til 50-

Skrevet
Solknapp skrev (På 20.11.2022 den 20.53):

Hos oss er flaxkalender (liten koster 50,-) veldig populært!

Litt dumt kanskje å lodde ut en kalender som kalendergaver, i alle fall om den kommer sent i desember.

Skrevet (endret)

Mannen min ville jeg skulle finne på noe morsomt for deres julekalender for 50 kr. Jeg kjøpte 5 pepperkakebokser for 10kr hver og pakket dem sammen som en stor, synlinderformet pakke. Han sa det ble god stemning på kontoret, både når han hadde den med, og når den ble pakket opp :)

Endret av jaromei
  • Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Tvist said:

Litt dumt kanskje å lodde ut en kalender som kalendergaver, i alle fall om den kommer sent i desember.

Hvorfor er det dumt???? Altså man kan jo kasse inn den kalenderen i lang tid etterpå, samt at det er flere luker å skrape samtidig. 

Anonymkode: 47fb4...cd6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...