AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 Vi skal ha julekalender pø jobb hvor alle kjøper en gave hver til 50kr. Man får ikke så mye for 50kr akkurat.. tips til noe som passer både menn og kvinner? Kan være noe spiselig men litt kjedelig å kjøpe en freia melkesjokolade liksom Anonymkode: b69de...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Del Skrevet 20. november 2022 En liten olivenolje. En god kaffe. En god marmelade/gele. Fingersalt i fin beholder. Egentlig hva som helst du får på en delikatessebutikk, bare be om hjelp. De fleste forstår jo at slikt koster, og at det blir en liten størrelse. Anonymkode: 21c1a...d44 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 Et raust kremmerhus med hjemmelagde brente mandler. Må det være noe man kjøper? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 Momma skrev (3 timer siden): Et raust kremmerhus med hjemmelagde brente mandler. Må det være noe man kjøper? Mange (inkludert meg) spiser ikke hjemmelaget. Da man ikke kjenner til mathygienen på kjøkkenet der det er laget. Dessuten, er regelen "50 kroner" så er det temmelig gjerrig og sært å komme med hjemmelaget. Anonymkode: 21c1a...d44 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 20. november 2022 #5 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) ..... Endret 20. november 2022 av Momma Dobbeltpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 20. november 2022 #6 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange (inkludert meg) spiser ikke hjemmelaget. Da man ikke kjenner til mathygienen på kjøkkenet der det er laget. Dessuten, er regelen "50 kroner" så er det temmelig gjerrig og sært å komme med hjemmelaget. Anonymkode: 21c1a...d44 Skjønner, selv om jeg og mine kolleger hadde satt pris på hjemmelaget. Du får kjøpe en pose Twist, da, liten pose. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 20. november 2022 #7 Del Skrevet 20. november 2022 Haribo Stjernemix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Del Skrevet 20. november 2022 Momma skrev (34 minutter siden): Skjønner, selv om jeg og mine kolleger hadde satt pris på hjemmelaget. Du får kjøpe en pose Twist, da, liten pose. Forslagene mine er oppsummert over. Twist er absolutt ikke blant dem, med mindre snittalderen på arbeidsplassen er 50+. Anonymkode: 21c1a...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musis Skrevet 20. november 2022 #9 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange (inkludert meg) spiser ikke hjemmelaget. Da man ikke kjenner til mathygienen på kjøkkenet der det er laget. Dessuten, er regelen "50 kroner" så er det temmelig gjerrig og sært å komme med hjemmelaget. Anonymkode: 21c1a...d44 Gjerrig med hjemmelaget? 🤭 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Del Skrevet 20. november 2022 Flax lodd. Anonymkode: 17d3e...b07 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Del Skrevet 20. november 2022 Juleservietter, juledasspapir, lys, såpe, kopphåndkle Anonymkode: 365b2...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Del Skrevet 20. november 2022 Julehefte Anonymkode: a231b...b4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #13 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forslagene mine er oppsummert over. Twist er absolutt ikke blant dem, med mindre snittalderen på arbeidsplassen er 50+. Anonymkode: 21c1a...d44 Hjelpes for noen svar Anonymkode: 8101e...80f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): En liten olivenolje. En god kaffe. En god marmelade/gele. Fingersalt i fin beholder. Egentlig hva som helst du får på en delikatessebutikk, bare be om hjelp. De fleste forstår jo at slikt koster, og at det blir en liten størrelse. Anonymkode: 21c1a...d44 Nei takk Anonymkode: 8101e...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #15 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forslagene mine er oppsummert over. Twist er absolutt ikke blant dem, med mindre snittalderen på arbeidsplassen er 50+. Anonymkode: 21c1a...d44 Hva i all verden er galt med twist??? Det er bare en pose med sjokolade og veldig grei å ha på bordet når en har besøk. Alle har sin favoritt. Blir jo nesten et samtaletema da mange leter etter sin favoritt. Anonymkode: a3242...20c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange (inkludert meg) spiser ikke hjemmelaget. Da man ikke kjenner til mathygienen på kjøkkenet der det er laget. Dessuten, er regelen "50 kroner" så er det temmelig gjerrig og sært å komme med hjemmelaget. Anonymkode: 21c1a...d44 Det er snakk om 50 kr, i hvilken verden får du det til at 50 kr mindre og å legge tid og sjel i noe er "gjerrig og sært". Synes det er mer sært å stusse sånn på andres mathygiene. Men greitt nok. Men gjerrig å lage hjemmelaget ting, gått av banen. Anonymkode: 93783...dd2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #17 Del Skrevet 20. november 2022 Nå er det black week, så det er jo mulig å finne noe fint til kun 50kr. En liten julepynt? Noe spiselig? En pakke med god te? Butikker som Nille, rusta og europris har sikkert noe fint til den prisen. Duftlys eller noe. Anonymkode: a3242...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er snakk om 50 kr, i hvilken verden får du det til at 50 kr mindre og å legge tid og sjel i noe er "gjerrig og sært". Synes det er mer sært å stusse sånn på andres mathygiene. Men greitt nok. Men gjerrig å lage hjemmelaget ting, gått av banen. Anonymkode: 93783...dd2 Enig med deg! Jeg tenker også slik at personer som liker å kokkelere og bake, også er flink til å rydde opp og vaske. At de er litt huslig av seg. Hvem liker å bake på et skittent, rotete kjøkken med skittent bakeutstyr? Tror også mathygienen er bra hos de fleste. Finnes unntak såklart, men jeg velger å tro det beste om folk som gir hjemmelagede gaver. Anonymkode: a3242...20c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 20. november 2022 #19 Del Skrevet 20. november 2022 Ting jeg hadde syntes det var kult å få som koster bare 50 kr: - En god te (min favoritt-te koster akkurat 49 kr!) - En kjøleskapsmagnet med teit utsagn på - En te-kopp (spesielt utseende, fås til >50 kr på bruktbutikken) - Leppepomade - Mix med lakrisdadler, maissnacks (?) og tranebær (rema1000) - Stearinlys - Et morsomt selvlaget dikt + lyslenke - En julepynt Man kan aldri tekkes alle, for ingenting passer til enhver, men om noen ikke liker det kan de gi det til noen andre 😊 Hva med å gi noe du selv ville likt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #20 Del Skrevet 20. november 2022 Går du på feks normal, får du masse til 50kr. Håndkrem, lipsyl. Servietter og lys. Godteri av ymse slag. En pakke te med litt kjeks til. Julekuler. Sokker med morsomt mønster. Anonymkode: 77520...da0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå