AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Per (min nye seriøse flørt) ringte meg. Jeg a "Hei Ole" Nå hører jeg ikke mer fra ham. Kan jeg si noe om at det var helt merkelig, uff, det går ikke å si det, hvordan uff? Hjelp? Anonymkode: 4e9d1...f0c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Er det så galt? Skjer noen ganger når jeg tenker på broren min, sjefen min, kollegaen min, whoever. Og da bruker jeg plutselig deres navn. Denne flørten din virker ikke så særlig interessert. Eller er han en drama queen. Anonymkode: ebf11...791
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det så galt? Skjer noen ganger når jeg tenker på broren min, sjefen min, kollegaen min, whoever. Og da bruker jeg plutselig deres navn. Denne flørten din virker ikke så særlig interessert. Eller er han en drama queen. Anonymkode: ebf11...791 Takk Det er nok ikke så galt. Vi har nettopp truffet hverandre. Kanskje han trodde at jeg ikke var over min forrige. Jeg synes det var pinlig. Han har virket så veldig interessert hele tiden. Men etter denne samtalen, har han trukket seg vekk. Men blir bare litt dumt å liksom skal ro eg i land igjen Anonymkode: 4e9d1...f0c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Jeg hadde ikke giddet mer om jeg var i hans sko 😂 Skikkelig blemme der! Aner ikke hvordan du kan redde deg inn fra det, si du ventet tlf fra vaktmesteren som het Ole? Anonymkode: cf2d6...bdd
BobbySocks Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 Spørs jo hvem Ole er, tenker jeg. Er det eksen eller faren din? 3
Ænema Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 herregud, det er ikke rart det er vanskelig å finne noen når de stikker pga det der..
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde ikke giddet mer om jeg var i hans sko 😂 Skikkelig blemme der! Aner ikke hvordan du kan redde deg inn fra det, si du ventet tlf fra vaktmesteren som het Ole? Anonymkode: cf2d6...bdd Bare tull Anonymkode: ebf11...791
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk Det er nok ikke så galt. Vi har nettopp truffet hverandre. Kanskje han trodde at jeg ikke var over min forrige. Jeg synes det var pinlig. Han har virket så veldig interessert hele tiden. Men etter denne samtalen, har han trukket seg vekk. Men blir bare litt dumt å liksom skal ro eg i land igjen Anonymkode: 4e9d1...f0c Mulig at dette brukte han bare som en unnskyldning. Tro meg, dette er ingenting, en bagatell. Anonymkode: ebf11...791
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 Jeg sa feil navn i senga en gang.Sa Marius,en flørt jeg hadde hatt ca 1 år før + at denne typen jeg sa feil navn til hadde Marius sengetøy på.Jeg var full,så sovna fort.Dagen etter sa flørten jeg har kjøpt meg nytt Marius sengetøy. Svarte bare ja det så jeg,og at det var fint🙈Vi møttes ikke mer etter det😂 Anonymkode: 8be23...565
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 Ha, ha, ganske pinl8ge sitasjoner å si feil navn. Men ja, dumt å stikke pga det. Det gjorde han heller ikke. Jeg har til nå bare valgt å ikke nevne noe om det. Ole er faktisk ingen spesiell. Men noen ganger kan man si feil navn hvis man har snakket med en før eller noe sånt Anonymkode: 4e9d1...f0c
GrønnNellik68 Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det så galt? Skjer noen ganger når jeg tenker på broren min, sjefen min, kollegaen min, whoever. Og da bruker jeg plutselig deres navn. Denne flørten din virker ikke så særlig interessert. Eller er han en drama queen. Anonymkode: ebf11...791 Da får du skrive at du beklager for at du sa feil navn og hvorfor du sa feil navn så er nok saken løst. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå