Gå til innhold

Hvordan redde seg inn fra å ha kallt ham ved feil navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Per (min nye seriøse flørt) ringte meg. Jeg a "Hei Ole"  :balltre:

Nå hører jeg ikke mer fra ham. Kan jeg si noe om at det var helt merkelig, uff, det går ikke å si det, hvordan uff?

Hjelp?

Anonymkode: 4e9d1...f0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så galt? Skjer noen ganger når jeg tenker på broren min, sjefen min, kollegaen min, whoever. Og da bruker jeg plutselig deres navn.

Denne flørten din virker ikke så særlig interessert. Eller er han en drama queen. 

Anonymkode: ebf11...791

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det så galt? Skjer noen ganger når jeg tenker på broren min, sjefen min, kollegaen min, whoever. Og da bruker jeg plutselig deres navn.

Denne flørten din virker ikke så særlig interessert. Eller er han en drama queen. 

Takk

Det er nok ikke så galt. 

Vi har nettopp truffet hverandre. Kanskje han trodde at jeg ikke var over min forrige. Jeg synes det var pinlig.

Han har virket så veldig interessert hele tiden. Men etter denne samtalen, har han trukket seg vekk. Men blir bare litt dumt å liksom skal ro eg i land igjen

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet mer om jeg var i hans sko 😂 Skikkelig blemme der! Aner ikke hvordan du kan redde deg inn fra det, si du ventet tlf fra vaktmesteren som het Ole? 

Anonymkode: cf2d6...bdd

Skrevet

Spørs jo hvem Ole er, tenker jeg. Er det eksen eller faren din?

• Liker 3
Skrevet

herregud, det er ikke rart det er vanskelig å finne noen når de stikker pga det der..:hoho:

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde ikke giddet mer om jeg var i hans sko 😂 Skikkelig blemme der! Aner ikke hvordan du kan redde deg inn fra det, si du ventet tlf fra vaktmesteren som het Ole? 

Anonymkode: cf2d6...bdd

Bare tull 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk

Det er nok ikke så galt. 

Vi har nettopp truffet hverandre. Kanskje han trodde at jeg ikke var over min forrige. Jeg synes det var pinlig.

Han har virket så veldig interessert hele tiden. Men etter denne samtalen, har han trukket seg vekk. Men blir bare litt dumt å liksom skal ro eg i land igjen

Mulig at dette brukte han bare som en unnskyldning. Tro meg, dette er ingenting, en bagatell. 

Skrevet

Jeg sa feil navn i senga en gang.Sa Marius,en flørt jeg hadde hatt ca 1 år før + at denne typen jeg sa feil navn til hadde Marius sengetøy på.Jeg var full,så sovna fort.Dagen etter sa flørten jeg har kjøpt meg nytt Marius sengetøy. Svarte bare ja det så jeg,og at det var fint🙈Vi møttes ikke mer etter det😂

Anonymkode: 8be23...565

Skrevet

Ha, ha, ganske pinl8ge sitasjoner å si feil navn. Men ja, dumt å stikke pga det. Det gjorde han heller ikke. Jeg har til nå bare valgt å ikke nevne noe om det.

Ole er faktisk ingen spesiell. Men noen ganger kan man si feil navn hvis man har snakket med en før eller noe sånt

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Da får du skrive at du beklager for at du sa feil navn og hvorfor du sa feil navn så er nok saken løst. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...