Gå til innhold

Hvordan er Lillelam dressene i størrelsen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den klassiske tykkere ulldressen, er den normal i størrelsen i forhold til andre merker eller er den liten eller stor for størrelsen? Tenker på til et barn på 1,5-2år 

Anonymkode: f0096...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en som er arvet som er noen år gammel. Vil si den er litt stor i størrelsen. 

Anonymkode: b02e8...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns lillelam er rare i str.. dressen vil jeg si er normal til stor i str. Luene derimot er knøttsmå. Jenta mi på 3 mnd måtte ha str 6 mnd i lua, og hun har egentlig lite hode..😂

Anonymkode: f0f2e...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min toåring som er 82,5 cm bruker str 80 i Lillelam - den kommer til å passe ut denne sesongen.

Anonymkode: d6833...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en tynn ulldress i str 62 som ble for kort i kroppen mens alle andre plagg i str 62 var for store... Har ikke prøvd flere plagg derfra enn den ene dressen.

Anonymkode: ca70d...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Lillelam classic i str. 80 til guttungen, og den brukte han til han hadde gått over til 92 i det meste. Vi fikk mye utbytta av et ermer og foter kan brettes ned/forlenges. 

Han er dog en ganske slank type. Hadde han vært "rundere" ville den nok blitt litt smal rundt mage ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stoor i str😅 vesla bruker 74, og kjøpte 74 i dress. Den er fortsatt veldig stor😅 hun passet fortsatt dressen sin i 56 når hun brukte 68, og da hadde jeg heller ikke brukt de ekstra brettene på armer og bein😅 Classic-luene er normale i str vil jeg si. Hadde også ei slik i den mummukolleksjonen, og de var små i str🙈

Anonymkode: b2289...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt store. Eller, de er litt stretchy pga de er strikket. Og de er ikke strikket veldig fast

Anonymkode: 6fd39...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stoor i str😅 vesla bruker 74, og kjøpte 74 i dress. Den er fortsatt veldig stor😅 hun passet fortsatt dressen sin i 56 når hun brukte 68, og da hadde jeg heller ikke brukt de ekstra brettene på armer og bein😅 Classic-luene er normale i str vil jeg si. Hadde også ei slik i den mummukolleksjonen, og de var små i str🙈

Anonymkode: b2289...702

Ja den var den mummi lua vår jente på 3 mnd måtte ha str 6 mnd i. Veldig små og skjønner egentlig ikke det helt siden str går på cm..😅

Anonymkode: f0f2e...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...