Blueberrymuffin Skrevet 25. november 2022 #81 Del Skrevet 25. november 2022 Morsom tråd Kun gått noen timer og allerede svidd av litt penger XD Pleier som regel å kjøpe klær på Black Friday. Kjøper sjeldent klær til meg selv, blir som regel kun når det er tilbud, eller når jeg får i gave. Ble veldig positivt overrasket av at Les Deux sin nettside hadde 30-50% på samtlige varer nå. Så her ble det både ny bukse, skjorte og hettegenser Dette merket her om noen skulle lure. Har et par plagg fra før av, og synes kvaliteten er god. Sikkert noen som synes det er dyrt, men kjøper klær sjeldent så da kan man jo legge litt mer i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 25. november 2022 #82 Del Skrevet 25. november 2022 missbluebird skrev (På 20.11.2022 den 11.12): Ingenting ettersom prisen justeres opp allerede 1 måned før dette startet og så senkes den som regel til samme nivå som tidligere ved "tilbud". Dersom man følger med på prisene over tid, så er det ofte lite å spare. Det er selvfølgelig noen tilbud som er reelle men ofte da i butikker fra utlandet, men det vil da bli spist opp igjen av uforskammelig høy "import eller fortollingsgebyr" og deretter mva. Vel vi fikk nytt kjøleskap i fjor til halv pris pga black week (vi hadde hatt det i kikkerten et halvtårs tid før og visste det var reelt salg) I år ble det oppvaskemaskin til 40% av (har fulgt med på prisen i 7 mnd siden den gamle fjusket for mye) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 25. november 2022 #83 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 20.55): Black friday er for slummen. Anonymkode: aee3d...75d Jauda du om det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 25. november 2022 #84 Del Skrevet 25. november 2022 tdm900 skrev (På 22.11.2022 den 21.21): Er jo ikke størrelsen som teller, samme dritten å se på uansett størrelse. Har ikke større en 41” selv, og den duger😅 Jo størrelsen teller vi har 75 tommer men burde hatt 80, det har med avstand m m iforhold til best mulig seeropplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 25. november 2022 #85 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 23.11.2022 den 8.40): Ingenting, jeg kjøper når jeg trenger noe, ikke når noe er på "tilbud". Anonymkode: 018a7...b4c Det kan jeg gjøre men velger å vente og ,,spare’’, det jeg betaler mindre enn orginal pris overføres til barnas fond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #86 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg har egentlig shoppestopp når det er Black week etc men i år måtte jeg ha fryseskap og støvsuger og muligens nye dyner (er nesten tomt for dun i de). Anonymkode: 41285...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #87 Del Skrevet 25. november 2022 Noe så kjedelig som deler til bilen, men 25% rabatt er greit er greit nok Anonymkode: 48bf5...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #88 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 20.11.2022 den 20.54): Hvor finner du Le Creuset så billig? Anonymkode: 558f5...916 Om du bor i Rogaland er outleten ofte bra billig Anonymkode: cecba...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #89 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg kjøper ingenting. Er det noe jeg trenger legger jeg det i Prisjakt og venter på at det faller til en god pris. Black Friday er langt på vei en stor bløff. Enten settes prisene opp en måned før, for å liksom gi et godt tilbud. Eller så er det ikke mulig å bruke rabattkoder under BF eller så er det varer som er på tur ut av sortimentet. Anonymkode: 859f8...aae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #90 Del Skrevet 25. november 2022 Babyutstyr. Vi venter egentlig baby i slutten av desember, men jeg blir satt i gang om få dager. Så det kom litt brått på. Vi hadde alltid tenkt å vente til Black Friday med de dyre innkjøpene (vogn osv) og har fulgt med på prisene i et par måneder. Tenkte at vogn kunne vi også kjøpe i januarsalget om vi ikke var fornøyde med tilbudene nå. Men nå må vi nesten bare slå til 😂 Anonymkode: bcfd1...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #91 Del Skrevet 25. november 2022 Kjøpte litt klær på Cubus i dag. Jeg har (ufrivillig) gått ned i vekt, og trengte nye behagelige bukser og et par mer tettsittende gensere for å føle meg mer vel i vinter. Sjeldent jeg kjøper klær, og det jeg kjøpte i fjor er like fint. Anonymkode: 5be37...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #92 Del Skrevet 25. november 2022 Trenger ny router til modemet. (Har selvsagt fulgt med på prisene, så jeg går ikke på noen av de fake-prisene.) Anonymkode: 81c50...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #93 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kjøper ingenting. Er det noe jeg trenger legger jeg det i Prisjakt og venter på at det faller til en god pris. Black Friday er langt på vei en stor bløff. Enten settes prisene opp en måned før, for å liksom gi et godt tilbud. Eller så er det ikke mulig å bruke rabattkoder under BF eller så er det varer som er på tur ut av sortimentet. Anonymkode: 859f8...aae Det verste er at de ikke legger skjul på det heller. Power; Philips hue minus 27% ved kjøp av minst to. Jaja tenkte jeg da jeg allerede manglet pære. Ene dobbelpakningen med pærer var priset på nettet til 399kr. Spurte i butikken hvor mye de kostet og hvor i hylla de egentlig hørte hjemme i og med at det var ett voldsomt rot der de hang. Hun lette seg febrilskt frem til plassen de hørte innunder, og prislappen var merket 278kr. Men jeg skulle få de til den prisen som var oppført der. Tenkte ikke mer over det, så tittet jeg på kvitteringen noe senere og der var det betalt full pris og minus det BF «kampanjen» ga. Kunne vel ikke få den prisen som sto på hylla samtidig som BF «kampanjen»? Ble vel for meget det? Det endte med at pærene ble dyrere enn normalprisen. Kunne sikkert gått tilbake å klaget men det gidder jeg rett og slett ikke. Da blir jo bare totalsummen enda dyrere. Anonymkode: cc447...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 25. november 2022 #94 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 20.11.2022 den 10.31): Ja, har dere noe spesielt i sikte? Anonymkode: 78c60...6cb Har kjøpt det aller meste av julegaver i dag. Jeg skrive liste over hva jeg tenker å kjøpe, følger med på Prisjakt og sjekker hva prisene blir på Black friday. Om det blir billigere enn normal pris iflg Prisjakt så kjøper jeg det. I dag ble det mange gode kupp. Alt fra fotbad, noen leker/aktivitetsferie til tantebarna mine, tykke sokker, pysjamaser, brettspill og bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #95 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg kjøpte en vinterjakke på tilbud. 40% avslag av 6999. Jeg hadde tenkt å kjøpe den, så ventet til denne uken. Anonymkode: 0e1c5...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #96 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Om du bor i Rogaland er outleten ofte bra billig Anonymkode: cecba...a5e Bor langt unna, dessverre. Jeg har kjøpt fotobøker til 50%. Nå har riktignok FotoKnudsen 50% på fotobøker ganske ofte 🤣 men jeg lager julegaver, og trengte et godt tilbud nå. Anonymkode: 558f5...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #97 Del Skrevet 26. november 2022 Maestro skrev (På 22.11.2022 den 21.00): Jeg konkluderte med det selv. Har en søt 9 år gammel 32 tommer som skal byttes ut. Har sett litt på finn, men mange selge tv dyrt mener jeg. Så er faktisk bedre og betale den 1000 lappen ekstra og heller få nytt som har garanti og sånn. Kom over en som solgte et 7 år gammelt tv til 1000,- pga sønnen hadde knust skjermen 🙈 Skjønner ikke helt greia. Det er jo bare å kjøpe fra noen som fortsatt har kvitteringen sånn at man kan benytte seg av garantien? Anonymkode: 2dc12...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elsker_karpe Skrevet 26. november 2022 #98 Del Skrevet 26. november 2022 trenings klokke! er så klar for og begynne med løping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 26. november 2022 #99 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (På 20.11.2022 den 10.31): Ja, har dere noe spesielt i sikte? Anonymkode: 78c60...6cb Nei, men siden en i nær familie har bursdag snart valgte jeg å gå på et større senter i går ettermiddag. Kjøpte "kule" klær til stiv pris som var nedsatt og forhåpentligvis av god kvalitet. Var for mange mennesker og det ble styrete så satte meg ned og tok en pils, for jeg gikk på kiwi og dro hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #100 Del Skrevet 26. november 2022 Kjøpte ny bilstol, den var nedsatt litt. Har fulgt med på prisen. Kjøpte også noen spill og bøker i julegave på norli. En ny ullgenser på Lanullva ble det også. Anonymkode: 301e3...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå