solsolsol Skrevet 20. november 2022 #21 Del Skrevet 20. november 2022 Har en del ting på prisvarsel på prisguiden, fitbit, en kniv, Nintendo, noen spill, fjelltelt ++ Pleier å spare en del på de tingene jeg uansett har tenkt å kjøpe 🙃 Klær pleier å være billigere på nyttårssalg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #22 Del Skrevet 20. november 2022 Kjøpte en nakkepute til Afrikatur neste år. Nedsatt fra 499 til 279 som et black week-tilbud. Men tilbudet er ikke så bra som nettbutikken skal ha det til, da de skrudde opp prisen til 499 kr på produktet i starten av november og påstår at det er ordinær pris. Anonymkode: f7faa...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #23 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjøpte en nakkepute til Afrikatur neste år. Nedsatt fra 499 til 279 som et black week-tilbud. Men tilbudet er ikke så bra som nettbutikken skal ha det til, da de skrudde opp prisen til 499 kr på produktet i starten av november og påstår at det er ordinær pris. Anonymkode: f7faa...c06 Hvordan og hvor gjør du dette? Veldig lurt! Anonymkode: 9e232...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #24 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg er alenemor til 3 med lav inntekt, så i år tenkte jeg å si fra til familie at pga at det er blitt så dyrt å leve nå - blir det ikke julegaver fra meg i år 😞 Men skal vente til etter Black Friday, i tilfelle jeg finner noen gode tilbud, og da mener jeg tilbud som gjør at jeg kan kjøpe julegave til maks 150 kroner per pers. Skal da se etter tilbud på hudpleieprodukter, hårpleie, duftlys, skjerf, hansker, tøfler, morgenkåpe, treningsklær og bøker. Anonymkode: 9e232...074 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbluebird Skrevet 20. november 2022 #25 Del Skrevet 20. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Se på Prisjakt. Ja, det blir ofte justert opp, men mer ned. Hvis du ser at prisen nå er den billigste hittil i år, er det er reelt tilbud. Følger med på priser over tid, og spart masse i dag. Anonymkode: 3df6f...0b7 Prisjakt viser bare et utvalg av butikker. Det er masse butikker som ikke er der og som kan ha bedre tilbud på varer. Det er veldig mange små butikker som er for små til at de blir tatt med på prisjakt. Du finner ofte disse butikkene om du søker på en vare på side 3-8 i Google. De som har betalt markedsføring vil komme først og er ikke alltid billigst/best. Når flere kjeder har unike serier for samme varer feks Elkjøp, Power, WhiteAway osv så kan du ikke sammenlikne ettersom produkt nummerne er forskjellig. Productet er 99% om ikke 100% det samme, med en lite variant som feks fargen på produktet. Dette er kjent og har vært et tema hos forbrukerrådet og "TV2 Hjelper Deg" i flere år. Så man må vite hva man ser etter og hva forskjellene er mellom varianter. At et produkt er billigst i slutten av året er også naturlig når de store produsentene begynner å få de nye produktene i butikkene rundt november / desember som de lanserte i sommer perioden. Da vil naturlig fjorårets produkter falle i pris. Det er dermed ikke et tilbud, men en vare som blir erstattet av en nyere og dermed kan ikke prisen være det samme. Aller beste er nok å kjøpe brukte produkter som er av god kvalitet som dermed selges billigere pga de har vært brukt. Alt må ikke være nytt og det kommer jo helt ann på hva du ser etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #26 Del Skrevet 20. november 2022 Det blir vel en tur på Kiwi i løpet av Black Week. Ellers tenker jeg litt på å kjøpe noe billig elektronikk og selge det dyrere på Finn litt senere... Så lenge jeg går i pluss. Vi får se. Anonymkode: 40ed1...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #27 Del Skrevet 20. november 2022 Planlegger å kjøpe julegaver til barna, håper på tilbud på lego! Ellers pleier jeg å følge med på denne siden for en oversikt over tilbudene: https://www.blackfridaysalg.com/black-week-oversikt/ Anonymkode: bb110...381 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #28 Del Skrevet 20. november 2022 Planla ingenting, men ble til at jeg kjøpte et sexleketøy til -70%. Prostatavibrator til mannen. Det hadde vi ikke fra før. Gleder meg. 😊 Anonymkode: bcd99...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #29 Del Skrevet 20. november 2022 Er det noen som vet om Jollyroom pleier å ha/har tilbud på Black Friday? Står ikke noe hittil, men er jo bare søndag da. Er usikker på om jeg skal bestille julegavene nå med en gang eller vente.. Og har det noe og si om jeg legger de i handlekurven nå? Eller må jeg vente til de har kommet på tilbud? Anonymkode: 19315...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #30 Del Skrevet 20. november 2022 missbluebird skrev (8 timer siden): Ingenting ettersom prisen justeres opp allerede 1 måned før dette startet og så senkes den som regel til samme nivå som tidligere ved "tilbud". Dersom man følger med på prisene over tid, så er det ofte lite å spare. Det er selvfølgelig noen tilbud som er reelle men ofte da i butikker fra utlandet, men det vil da bli spist opp igjen av uforskammelig høy "import eller fortollingsgebyr" og deretter mva. Har du sjekket dette selv? Jeg har hørt mye om at det er sånn, men mitt inntrykk er ikke at dette stemmer. Sjekket blant annet en Le Creuset-gryte. De pleier å koste opp under 2000 kr, året rundt, nå er den på 800 kr. Ville ha noe annet bakeutstyr, så på det i august, kostet 200 og 150 kr, 40% avslag av dette nå. Anonymkode: ea42b...0c8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #31 Del Skrevet 20. november 2022 Skal ikke ha noe. Har mer enn jeg trenger av alt Anonymkode: 81a8a...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 20. november 2022 #32 Del Skrevet 20. november 2022 Mikrobølgeovn. Har sjekket pris på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #33 Del Skrevet 20. november 2022 Har kjøpt julegaver til ungene + niese/nevø Tror jeg skal kjøpe vintersko til ungene i morgen + mulig til meg selv Kjøpte noen planter i dag Så med unntak av plantene (ops!) bare ting jeg uansett hadde kjøpt. Anonymkode: 558f5...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #34 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har du sjekket dette selv? Jeg har hørt mye om at det er sånn, men mitt inntrykk er ikke at dette stemmer. Sjekket blant annet en Le Creuset-gryte. De pleier å koste opp under 2000 kr, året rundt, nå er den på 800 kr. Ville ha noe annet bakeutstyr, så på det i august, kostet 200 og 150 kr, 40% avslag av dette nå. Anonymkode: ea42b...0c8 Hvor finner du Le Creuset så billig? Anonymkode: 558f5...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 20. november 2022 #35 Del Skrevet 20. november 2022 Et par ting til min hudpleierutine fra Skin City. Kjekt å få 25% når jeg uansett trenger det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #36 Del Skrevet 20. november 2022 Chailatte skrev (8 timer siden): Vi skal ha tørketrommel, vaskemaskin, tv og 2 soundbars. Men dette skal kjøpes uansett, uavhengig av Black week og Black Friday. MEN vi har kjøpt en airfryer i julegave vi har tittet på siden sommeren og den gikk ned 1000kr nå så da slo vi til. Den har alltid ligget på 2.999, nå var den 1.999. Så det var en win. Hvilken airfryer er det? Er den fortsatt på tilbud? Jeg skal også kjøpe airfryer Anonymkode: c03f3...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 20. november 2022 #37 Del Skrevet 20. november 2022 Nytt tv om jeg får en god pris. Hatt de jeg har sett på, på prisjakt. Samme med tlf. Utenom dette skal jeg ikke ha noe 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 20. november 2022 #38 Del Skrevet 20. november 2022 Ny Mac Air om det kommer ok priser. Men sjelden det er salg på Mac. Utover det så kanskje nye par joggesko fra Asics om jeg finner et godt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 20. november 2022 #39 Del Skrevet 20. november 2022 Skal kjøpe julegaver. Har nå sjekket hvilke priser som kommer, så jeg VET det er nedsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevrosererroser Skrevet 20. november 2022 #40 Del Skrevet 20. november 2022 To nye stekepanner, noe garn og en kontorstol er planene her. Kontorstolen har aldri vert så lav i pris før, nå var den på salg til 998, normalt koster den 2499 men jeg har sett den på salg flere ganger før til 1999 og en gang til 1699 men da bare i noen timer. Stekepannene er ofte på tilbud til mer eller mindre den prisen jeg bestilte de for og er ikke noe supertilbud men jeg kjøper de jo heller på «salg» enn til fullpris alikevel. Gratis frakt var en bonus. Garnet var også på «salg», man får normalt garnet til den prisen ved kjøp av et visst antall, men i dag kunne det kjøpes til salgspris uten å måtte kjøpe 8-10 nøster så da benytter jeg sjangsen til å kjøpe flere typer å prøve meg frem med. Alt var planlagte innkjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå