Gå til innhold

Black Friday/Black Week - hva planlegger dere å kjøpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Småsøsknene mine ønsker seg nintendo switch. Det gjør jeg og. Så tenker at om jeg finner en på salg så skal de få min gamle. 

Anonymkode: fa179...b94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe barneutstyr på lista, men kjøper  det bare hvis tilbudet er godt nok. Det kan vente til januar også 

Anonymkode: d7a1f...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting ettersom prisen justeres opp allerede 1 måned før dette startet og så senkes den som regel til samme nivå som tidligere ved "tilbud". Dersom man følger med på prisene over tid, så er det ofte lite å spare.

Det er selvfølgelig noen tilbud som er reelle men ofte da i butikker fra utlandet, men det vil da bli spist opp igjen av uforskammelig høy "import eller fortollingsgebyr" og deretter mva.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har så langt blitt en Ooni koda pizzaovn, ny steamer (til klær), og portabel prosjektor. 

Første og siste har jeg fulgt med på siden før sommeren, og prisen har aldri vært så lav. Ser de også er med på tek.no sin liste over årets beste tilbud. 

Det er jo ikke slik at man klikker seg inn på tilbudene, og shopper på impuls, uten å ha et forhold til hva prisene normalt er 😜 Det sagt, jeg regner jo med at begge disse faller i pris videre, og at det er derfor butikkene setter ned prisen nå. Men det er jo nå til jul jeg vil ha det og gi det i gave. 

I tillegg ser jeg matbutikkene har flere, gode tilbud. Særlig vaskemidler ligger veldig lavt i pris disse dagene, så har en liste klar for å fylle opp lageret. 

Anonymkode: f083c...f02

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om noen spill på nintendo switch ønskelista kommer på salg, ellers ingenting. Mulig det blir noe tøy til babyen, men vi får se. 

Anonymkode: b0231...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Føler at det er litt lureri. Ofte like gode tilbud ellers. Og jeg er ferdig med julegavene.

Anonymkode: 734bf...11d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingenting. Føler at det er litt lureri. Ofte like gode tilbud ellers. Og jeg er ferdig med julegavene.

Anonymkode: 734bf...11d

Det kalles markedsføring. Du spiller på farger, tall og følelser. Det å spare 500 kr er visuelt mer appellerende enn 499 og gjør at flere vil benytte det. Mye forskning på hvordan personer bli påvirket av 00 kontra andre tall og hvorfor gul skrift med rød kant bør benyttes på en mørk bakgrunn sammen med et stjerneformet prisfokus område. Vi ble kvitt spillemaskiner som brukte samme oppbyggingen men reklame og plakater som bruker nøyaktig samme mekanismer er lov. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingenting. Mange fake priser og tilbud er som regel på ting som de ikke klarer å selge ellers. 

Anonymkode: 98875...592

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha tørketrommel, vaskemaskin, tv og 2 soundbars. Men dette skal kjøpes uansett, uavhengig av Black week og Black Friday. 

MEN vi har kjøpt en airfryer i julegave vi har tittet på siden sommeren og den gikk ned 1000kr nå så da slo vi til. Den har alltid ligget på 2.999, nå var den 1.999. Så det var en win. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen planer, men jeg slumpet til å kjøpe litt nedsatt hobbymateriell i dag.

Anonymkode: 4a030...07f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegavene er nå i boks, og straks også alt til det nye badet. Mange kroner spart. Har fulgt med på prisene siden før sommeren, og det er absolutt reelle tilbud som jeg benytter meg av.

Anonymkode: de8ef...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
missbluebird skrev (3 timer siden):

Ingenting ettersom prisen justeres opp allerede 1 måned før dette startet og så senkes den som regel til samme nivå som tidligere ved "tilbud". Dersom man følger med på prisene over tid, så er det ofte lite å spare.

Det er selvfølgelig noen tilbud som er reelle men ofte da i butikker fra utlandet, men det vil da bli spist opp igjen av uforskammelig høy "import eller fortollingsgebyr" og deretter mva.

Se på Prisjakt. Ja, det blir ofte justert opp, men mer ned. Hvis du ser at prisen nå er den billigste hittil i år, er det er reelt tilbud. Følger med på priser over tid, og spart masse i dag. 

Anonymkode: 3df6f...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på litt julegaver, som uansett må kjøpes inn. Ellers følger jeg med på om det kommer Nintendo Switch joy-con på tilbud og spill fra ønskelisten. 

Endret av Thjelp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Dunkåpen jeg har ønsket meg i hele høst fikk endelig råd til i dag. 60% avslag  😄 kontaktlinsene jeg bruker fast var på 40% så kjøpte for 3 måneder. Trenger nye hodetelefoner og de jeg ønsker meg er foreløpig satt ned med 500 kr så jeg følger med utover uken om de faller ytterligere i pris. Hårkuren jeg egentlig bruker, men ikke har hatt råd til i år ,var på 40% så kjøpte det. Har kjøpt litt vitaminer. Tenker og kjøpe hudpleie på KICKS på lørdag om det ikke kommer noe bedre tilbud før. 
dere som klager over juks osv, hvorfor sjekker dere ikke prishistorikk? 

Anonymkode: 3df6f...0b7

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...