Gjest A Lene! Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Du som er i et forhold - hvordan tror du at livet ditt hadde vært uten en partner? Hadde du vært like sosial? Hatt de samme vennene? Kunnet brukt fritiden din slik du bruker den nå? Hva med nærhet/sex - hadde du "jobbet" (ONS f.eks) for å oppnå det? Noen å prate med? Selvbilde ditt? Altså........hvordan hadde ditt liv vært om du hadde vært alene? (vet jo at ingen kan gi et sikkert svar på dette, men jeg regner med at en del tenker sånn............. hva hadde livet vært dersom/hvisom ?) Mitt liv hadde vært annerlede hvertfall
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Hadde du vært like sosial?hadde nok vært mer sosial.. Hatt de samme vennene?jepp+noen flere Kunnet brukt fritiden din slik du bruker den nå?hadde nok gjort litt andre ting enn jeg gjør i dag ja.. Hva med nærhet/sex - hadde du "jobbet" (ONS f.eks) for å oppnå det?jeg vet ikke om jeg hadde jobbet med det første, men den "jeger" som jeg er så hadde det nok kommet etter hvert ;p Noen å prate med?nå har vi dårlig med prat i forrholdet vårt så jeg hadde nok hatt de samme som jeg prater med nå. Selvbilde ditt?Det kommer nok helt ann på grunnen til bruddet, men jeg tror neppe at selvbildet hadde blitt svekket. ← Hva med deg da trådstarter?
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Du som er i et forhold - hvordan tror du at livet ditt hadde vært uten en partner? Hadde du vært like sosial? Ja, men på en annen måte Hatt de samme vennene? Ja, noen av de samme, og noen ville värt byttet ut med andre herlige mennesker :-) Kunnet brukt fritiden din slik du bruker den nå? Nei, den er bedre nå. Hva med nærhet/sex - hadde du "jobbet" (ONS f.eks) for å oppnå det? Nei, ikke bevisst. Vel.., joo .., jeg hadde nok lengtet veldig etter en kjärlighet. Noen å prate med? Nei, ingen som han. Selvbilde ditt? Bra, men enda bedre å få leve med det med han. Altså........hvordan hadde ditt liv vært om du hadde vært alene? Fint, men med han har jeg fått oppleve utfordringer også. (vet jo at ingen kan gi et sikkert svar på dette, men jeg regner med at en del tenker sånn............. hva hadde livet vært dersom/hvisom ?) Mitt liv hadde vært annerlede hvertfall
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Hadde du vært like sosial? Hadde nok vært mer sosial ja. Hatt de samme vennene? Tror jeg hadde hatt de samme vennene - men jeg hadde hatt mer tid til dem. Hadde kanskje hatt flere bekjentskaper, fordi jeg hadde brukt fritiden annerledes. Kunnet brukt fritiden din slik du bruker den nå? Jeg hadde nok gått mer på byen hvis jeg hadde vært singel, stusselig å være alene hjemme i helgen. Hva med nærhet/sex - hadde du "jobbet" (ONS f.eks) for å oppnå det? Nei, det tror jeg ikke. Ville fikset meg selv Og selvsagt ville jeg vært på utkikk etter den rette. Noen å prate med? Jeg ville jo kunnet prate med venninner osv, men det ville ikke vært det samme som å prate med en kjæreste. Selvbilde ditt? Tror det ville vært dårligere. Så i bunn og grunn - livet ville vært annerledes som singel ja, jeg tror ikke det ville føltes så meningsfullt.
Gjest Principessa Skrevet 8. desember 2005 #5 Skrevet 8. desember 2005 Hadde du vært like sosial? Antagelig hadde jeg vært enda mere sosial. Vært oftere ute og snakket med flere av det motsatte kjønn. Hatt de samme vennene? Ja, det hadde jeg nok! Men har jo blitt kjent med mange gode mennesker etter at jeg traff mannen min..de ville jeg savnet! Kunnet brukt fritiden din slik du bruker den nå? Jeg tror jeg hadde festet mye mere og reist på tur med venninnene mere...men den "daglige" fritiden, etter skole og jobb, ville nok vært slik den er i dag. Hva med nærhet/sex - hadde du "jobbet" (ONS f.eks) for å oppnå det? Jeg hadde nok ikke "jobbet" for å få sex, hverken på den ene eller den andre måten , men kanskje jeg hadde hatt en k-kamerat! Noen å prate med? Ja, det hadde jeg også hatt. Single venninner eller en nær guttevenn. Selvbilde ditt? Den er litt vanskelig å svare på. Når man har kjæreste får man jo en bekreftelse mye oftere på at du er god nok, pen nok, inteligent nok osv i forhold til når man er singel.. Altså........hvordan hadde ditt liv vært om du hadde vært alene? Ganske bra tror jeg. Men har det helt fantastisk med L , og ville ikke byttet ut det med noe!
Caramba Skrevet 8. desember 2005 #6 Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hadde du vært like sosial? Ja, sikkert enda mer sosial for å komme meg ut å treffe folk. Nå for tiden sitter vi gjerne hjemme i sofaen en lørdag og bare koser oss. Som singel måtte jeg alltid ut i helgene. Jeg fikset ikke å sitte hjemme alene en lørdag, grøss... Hatt de samme vennene? Ja, jeg tilhører et gjeng som jeg har kjent MYYYYE lenger en kjæresten. Mine beste venner vil jeg alltid ha uansett, men med kjæreste så blir man også venner med kjærestens gamle venner. De ville nok forsvunnet igjen uten ham. Kunnet brukt fritiden din slik du bruker den nå? Ja, definitivt i hverdagen. Har en egen hobby uavhengig av ham og trener en del. Men feriene hadde blitt anderledes. Nå reiser vi veldig mye sammen. Jeg ser for meg at det ville blitt vanskeligere å finne en så god reisepartner som ham hvis jeg ble singel igjen. I ferier er det veldig deilig å ha en kjæreste å reise med, synes jeg. Hva med nærhet/sex - hadde du "jobbet" (ONS f.eks) for å oppnå det? Ikke ONS, det har jeg ikke sansen for. Det er en litt for stor risikosport her i Oslo, synes jeg. Man aner jo ingenting om folk man treffer på byen, de kan være massemordere for alt jeg vet. Noen å prate med? Ja, jeg hadde hatt venner å prate med, men jeg hadde savnet å være så åpen som jeg er med kjæresten. Til ham kan jeg fortelle ALT. Mye mer en til venner. Men jeg har også en søster som jeg ikke har mange hemmeligheter for. Selvbilde ditt? Jeg har vært singel i lange perioder mange ganger. Går ikke så lett inni forhold. Jeg har et helt fint selvbilde som singel og trives godt i mitt eget selskap. Er også veldig aktiv når jeg føler meg alene, og får ting til å skje rundt meg. Inviterer venner på besøk eller med på kino/konserter osv. Det har jeg heller ikke sluttet med som samboer. Man kan ikke basere hele sitt sosiale liv på hverandre og vi har ofte planer for aktiviteter med jobb og venner hver for oss, men deltar også på mye sosialt sammen. Vi har en fin balanse der, synes jeg. Endret 8. desember 2005 av Caramba
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #7 Skrevet 8. desember 2005 Jeg får bekreftet noen tanker jeg har hatt, når jeg leser denne tråden. Ja - man får et bedre selvbilde når man har en kjæreste. Man får bekreftelser på at man er verdifull, attraktiv - elsket! Noen å prate med - nærhet. Fy fader - jeg savner dette så jeg tror jeg "tørner" snart. Det er så vondt - og så tomt. Jenter og gutter. Tenk over hva dere klager over når dere er i et forhold. Er det virkelig noe å klage over? Er det noe du selv kan gjøre for å endre/forbedre ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå