AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg er på jakt etter plus size truser med ekstra bredt skritt. Det er så utrolig smertefullt når kantene på skrittdelen lager gnagsår og skraper av huden på de ytre kjønnsleppene. Skulle så gjerne hatt truser som dekker hele kjønnsleppene og går lenger ut mot lysken, men jeg finner ingen. Er det noen som kan tipse meg om noe? Jeg bruker ca str 56 og vil helst ha trusene litt høye. Anonymkode: 7db02...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 20. november 2022 #2 Del Skrevet 20. november 2022 Ikke i utgangspunktet pluz size-truser, men gravidtrusene fra Lindex dekker svært mange av kravene dine. Brede og gode mellom beina, og går temmelig høyt opp. Jeg har selv brukt mine myyyye mer etter svangerskapet enn i svangerskap da de er utrolig behagelige på. Og de har sittet greit inntil uten å bli posete selv uten gravidmage 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg liker sloggy sine truser. De er brede i skrittet og høye i livet. 100% bomull gjør også at det blir luft og sunt miljø Anonymkode: 4900b...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker sloggy sine truser. De er brede i skrittet og høye i livet. 100% bomull gjør også at det blir luft og sunt miljø Anonymkode: 4900b...6cc Helt enig! https://www.zalando.no/sloggi-247-3-pack-underbukse-sl281a01p-q11.html Disse er i str 54. Finnes sikkert større også, men jeg bruker selv en størrelse mindre da de er stretchy Anonymkode: 3837c...df1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Del Skrevet 20. november 2022 Kjøp deg noen boxere fra stormberg da? De er urolig deilige å gå med. Anonymkode: 336ad...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Del Skrevet 20. november 2022 KristineS skrev (1 time siden): Ikke i utgangspunktet pluz size-truser, men gravidtrusene fra Lindex dekker svært mange av kravene dine. Brede og gode mellom beina, og går temmelig høyt opp. Jeg har selv brukt mine myyyye mer etter svangerskapet enn i svangerskap da de er utrolig behagelige på. Og de har sittet greit inntil uten å bli posete selv uten gravidmage 😊 Disse skal jeg sjekke ut, tusen takk for tips! Anonymkode: 7db02...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker sloggy sine truser. De er brede i skrittet og høye i livet. 100% bomull gjør også at det blir luft og sunt miljø Anonymkode: 4900b...6cc AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig! https://www.zalando.no/sloggi-247-3-pack-underbukse-sl281a01p-q11.html Disse er i str 54. Finnes sikkert større også, men jeg bruker selv en størrelse mindre da de er stretchy Anonymkode: 3837c...df1 Det er disse jeg bruker nå, siden de er de bredeste jeg har funnet, men de er for smale for meg og jeg ender med åpne sår påkjønnsleppene der strikken/kanten slutter. Anonymkode: 7db02...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøp deg noen boxere fra stormberg da? De er urolig deilige å gå med. Anonymkode: 336ad...102 Skal kjøpe meg og teste ut! Takk! Anonymkode: 7db02...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. november 2022 #9 Del Skrevet 22. november 2022 Synes disse er gode: https://www.cellbes.no/undertoy/dame/truser/boksertruser/boksertruse-4-pack-marinebla-hvit?att=NDIvNDQ=&gclid=Cj0KCQiAg_KbBhDLARIsANx7wAzZ9gXs32h3rEg8Smzmej7Vr4RiIGktHyoO4M0nOPVu4mdfq3e37vwaAhdKEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå