Gå til innhold

Plus size truser som er ekstra brede i skrittet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter plus size truser med ekstra bredt skritt. Det er så utrolig smertefullt når kantene på skrittdelen lager gnagsår og skraper av huden på de ytre kjønnsleppene. Skulle så gjerne hatt truser som dekker hele kjønnsleppene og går lenger ut mot lysken, men jeg finner ingen. Er det noen som kan tipse meg om noe? Jeg bruker ca str 56 og vil helst ha trusene litt høye. 

Anonymkode: 7db02...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke i utgangspunktet pluz size-truser, men gravidtrusene fra Lindex dekker svært mange av kravene dine. Brede og gode mellom beina, og går temmelig høyt opp. Jeg har selv brukt mine myyyye mer etter svangerskapet enn i svangerskap da de er utrolig behagelige på. Og de har sittet greit inntil uten å bli posete selv uten gravidmage 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sloggy sine truser. De er brede i skrittet og høye i livet. 100% bomull gjør også at det blir luft og sunt miljø 

Anonymkode: 4900b...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker sloggy sine truser. De er brede i skrittet og høye i livet. 100% bomull gjør også at det blir luft og sunt miljø 

Helt enig!

https://www.zalando.no/sloggi-247-3-pack-underbukse-sl281a01p-q11.html

Disse er i str 54. Finnes sikkert større også, men jeg bruker selv en størrelse mindre da de er stretchy

Anonymkode: 3837c...df1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg noen boxere fra stormberg da? De er urolig deilige å gå med. 

Anonymkode: 336ad...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KristineS skrev (1 time siden):

Ikke i utgangspunktet pluz size-truser, men gravidtrusene fra Lindex dekker svært mange av kravene dine. Brede og gode mellom beina, og går temmelig høyt opp. Jeg har selv brukt mine myyyye mer etter svangerskapet enn i svangerskap da de er utrolig behagelige på. Og de har sittet greit inntil uten å bli posete selv uten gravidmage 😊

Disse skal jeg sjekke ut, tusen takk for tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig!

https://www.zalando.no/sloggi-247-3-pack-underbukse-sl281a01p-q11.html

Disse er i str 54. Finnes sikkert større også, men jeg bruker selv en størrelse mindre da de er stretchy

Anonymkode: 3837c...df1

Det er disse jeg bruker nå, siden de er de bredeste jeg har funnet, men de er for smale for meg og jeg ender med åpne sår påkjønnsleppene der strikken/kanten slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg noen boxere fra stormberg da? De er urolig deilige å gå med. 

Anonymkode: 336ad...102

Skal kjøpe meg og teste ut! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...