AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Har fått tips om at samboer er utro med ei anna dame. Det har pågått i flere år, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har bodd sammen i 15 år og har barn sammen. Forholdet har vel kanskje gått litt på «gammel vane» i en del år, men jeg trodde vi trivdes med det. Jeg har heller ikke merket forandringer hos samboeren min og vet ikke om det er sant. Må snakke med han om dette, men det er vanskelig. Noen her som har gode råd? Anonymkode: b34fe...b43 8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Bare slå opp tvert. Hjelper ikke snakke om det, han kommer til å enten nekte eller å unnskylde men det spiller ingen rolle når tilliten er borte uansett. Anonymkode: eebc5...414 6
Fremmed fugl Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 Uff, Kjipt. Du skriver at du ikke vet om det er sant. Mitt råd er at du faktisk må bestemme deg for et av to: - Bli nok sikker på at det er sant - Bli nok sikker på at det ikke er sant Samboer bør du vente med å snakke med, til du har fått mer kjøtt på beina. 10
Smosk Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Hei klem til deg . Du skal ikke vente. Si til han at du trenger å snakke og så legger du fram det du har fått vite . Så får du et svar , kanskje benekter han det , eller så kommer alt fram. Uavhengig av svar så er det opp til deg hva du gjør videre. Du kjenner din mann best, så du vil vel skjønne om han lyger eller ei. 5
tøydokka Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 Jeg ville vente med å la han vite at du mistenker noe. Finn nok bevis sånn at du er sikker. Å spørre han nå om ryktene stemmer vil gi han mulighet til å lyge og bli mer påpasselig med å skjule utroskapen for deg. Eller han gjør det slutt med henne. Da vil du leve i et forhold med usikkerhet. Finn ut hvor og når de treffes, spioner eller få andre til å spionere på han. Fest gps-sporer på bilen hans eller sy den inn i favorittjakken hans. Viss han kommer hjem og sier han har vært og sett fotball med kompiser/jobbet overtid og du ser på gps at han har vært andre steder, så vet du hvertfall at han lyger. Ikke innrøm at du fant ut av dette med å spore han med gps. 21 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 Når man har vært sammen i 15.. FEMTEN år.. kan man ikke unne partneren sin noe annet da? For å få litt glede i hverdagen. Anonymkode: cf8ab...2e8 4 1 2
Nymerïa Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man har vært sammen i 15.. FEMTEN år.. kan man ikke unne partneren sin noe annet da? For å få litt glede i hverdagen. Anonymkode: cf8ab...2e8 Har du fortalt partneren din gjennom 15 år at du unner han litt glede i hverdagen så han må gjerne ha sex med ei anna dame? Fordi du tror at han umulig kan ha noe glede av deg etter 15 år? Hvis du kan stå for dette anonymt på nett så bør du kunne stå for det for partneren din også. 13 5
AnnePåLande Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 Uff, Ts. Føler med deg. Hvem tipset deg om dette? Er det noen som kjenner dere begge to og er vedkommende troverdig? 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man har vært sammen i 15.. FEMTEN år.. kan man ikke unne partneren sin noe annet da? For å få litt glede i hverdagen. Anonymkode: cf8ab...2e8 Når man har vært sammen i 15.. FEMTEN år så burde man respektere forholdet såpass at man ikke går å er utro og river i stykker hjertet og sjela til partneren sin og ødelegger henne for alltid Anonymkode: eebc5...414 8 5 3
jabx Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man har vært sammen i 15.. FEMTEN år.. kan man ikke unne partneren sin noe annet da? For å få litt glede i hverdagen. Anonymkode: cf8ab...2e8 Ja, hvis man snakker om det på forhånd og gir tillatelse. Ellers er det svik. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når man har vært sammen i 15.. FEMTEN år.. kan man ikke unne partneren sin noe annet da? For å få litt glede i hverdagen. Anonymkode: cf8ab...2e8 Unner du partneren din det? Anonymkode: 141bf...2fe 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 Nymerïa skrev (3 timer siden): Har du fortalt partneren din gjennom 15 år at du unner han litt glede i hverdagen så han må gjerne ha sex med ei anna dame? Fordi du tror at han umulig kan ha noe glede av deg etter 15 år? Hvis du kan stå for dette anonymt på nett så bør du kunne stå for det for partneren din også. For et teit argument. Han kan jo fortsatt elske deg og ha masse glede av deg selv om han ligger med noen andre av og til? Altså, selv om jeg spiser seigmenn av og til, så betyr jo ikke det at jeg ikke lenger elsker Smash og at det er yndlingsgodteret mitt Anonymkode: 4afe7...e84 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #13 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For et teit argument. Han kan jo fortsatt elske deg og ha masse glede av deg selv om han ligger med noen andre av og til? Altså, selv om jeg spiser seigmenn av og til, så betyr jo ikke det at jeg ikke lenger elsker Smash og at det er yndlingsgodteret mitt Anonymkode: 4afe7...e84 Hahah den kommentaren der begynner å bli ufattelig gammel og har gått ut på dato. Utroskap er noe annet enn smash og hva man liker å spise her og der. Hvis man gjør noe BAK ryggen til partneren sin, er ikke dette noe man kan gjøre om til en positiv ting verken for den ene eller andre. skal man ligge med andre samtidig som man er i forholdet, så skal man lage en avtale om dette FØR det skjer, slik at partneren kan velge selv om hen er med på dette eller ei. Det er ikke noe man bare kan godta etter skaden er gjort. Anonymkode: 38797...6db 10 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hahah den kommentaren der begynner å bli ufattelig gammel og har gått ut på dato. Utroskap er noe annet enn smash og hva man liker å spise her og der. Hvis man gjør noe BAK ryggen til partneren sin, er ikke dette noe man kan gjøre om til en positiv ting verken for den ene eller andre. skal man ligge med andre samtidig som man er i forholdet, så skal man lage en avtale om dette FØR det skjer, slik at partneren kan velge selv om hen er med på dette eller ei. Det er ikke noe man bare kan godta etter skaden er gjort. Anonymkode: 38797...6db Det du sier har jo ingenting med min kommentar å gjøre. Poenget mitt var at man fortsatt kan elske sin partner selv om man er utro. Uavhengig av hva partner synes. Anonymkode: 4afe7...e84 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #15 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): For et teit argument. Han kan jo fortsatt elske deg og ha masse glede av deg selv om han ligger med noen andre av og til? Altså, selv om jeg spiser seigmenn av og til, så betyr jo ikke det at jeg ikke lenger elsker Smash og at det er yndlingsgodteret mitt Anonymkode: 4afe7...e84 Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å forstå at godteri, smash, biler og ting ikke er det samme som et menneske med følelser? Mennesker er IKKE objekter, så man kan ikke sammenligne dette. Anonymkode: 75486...199 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): For et teit argument. Han kan jo fortsatt elske deg og ha masse glede av deg selv om han ligger med noen andre av og til? Altså, selv om jeg spiser seigmenn av og til, så betyr jo ikke det at jeg ikke lenger elsker Smash og at det er yndlingsgodteret mitt Anonymkode: 4afe7...e84 Forskjellen er vel at du ikke har lovet smash å ikke spise seigmenn. Smash har vel heller ikke følelser. Anonymkode: 198cb...0e2 13 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #17 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å forstå at godteri, smash, biler og ting ikke er det samme som et menneske med følelser? Mennesker er IKKE objekter, så man kan ikke sammenligne dette. Anonymkode: 75486...199 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Forskjellen er vel at du ikke har lovet smash å ikke spise seigmenn. Smash har vel heller ikke følelser. Anonymkode: 198cb...0e2 Forsatt ingen som leser hva jeg faktisk skriver... Jeg har aldri påstått at smash har følelser. Poenget er at en som er utro fortsatt kan elske og nyte partneren sin, selv om h*n er ute og smaker på "annet godteri". Ble sammenligningen for vanskelig? Anonymkode: 4afe7...e84 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forsatt ingen som leser hva jeg faktisk skriver... Jeg har aldri påstått at smash har følelser. Poenget er at en som er utro fortsatt kan elske og nyte partneren sin, selv om h*n er ute og smaker på "annet godteri". Ble sammenligningen for vanskelig? Anonymkode: 4afe7...e84 Jo jeg forstår utmerket hva du mener. Men igjen, så er det ikke mulig å sammenlikne dette da godteri er en død ting. Anonymkode: 75486...199 9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #19 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har fått tips om at samboer er utro med ei anna dame. Det har pågått i flere år, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har bodd sammen i 15 år og har barn sammen. Forholdet har vel kanskje gått litt på «gammel vane» i en del år, men jeg trodde vi trivdes med det. Jeg har heller ikke merket forandringer hos samboeren min og vet ikke om det er sant. Må snakke med han om dette, men det er vanskelig. Noen her som har gode råd? Anonymkode: b34fe...b43 Har opplevd noe lignende. Du må spørre han rett ut. Nekter han så spør om du kan se på tlf hans. Nekter han å gi den til deg så har du svaret ditt. Anonymkode: 4f8e6...af5 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #20 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forsatt ingen som leser hva jeg faktisk skriver... Jeg har aldri påstått at smash har følelser. Poenget er at en som er utro fortsatt kan elske og nyte partneren sin, selv om h*n er ute og smaker på "annet godteri". Ble sammenligningen for vanskelig? Anonymkode: 4afe7...e84 Ja selvsagt kan man det, men da må man nesten spørre partner på forhånd om det er ok. Ikke bare håpe på det beste som en annen idiot. Anonymkode: 3cf71...9fd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå