Gå til innhold

Sexlivet er dødt etter prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (k, 38) og samboeren (m, 42) har vært sammen nå i snart 10 år. Vi har det siste året prøvd på barn uten noe hell. Vi har ikke prøvd så kjempeaktivt akkurat. På det meste har det blitt en gang annenhver måned, og det holder jo ikke mål..

Han har egentlig alltid hatt lavt libido. Det har blitt lavere med årene. 9 av 10 ganger er det jeg som starter. Det er som at han ikke tenker på sex engang og han sier ofte at han er for sliten. Han skal nå utredes for ADD og dette (hyposeksualitet) kan visst være en del av det.

Sist gang vi hadde sex gikk det kjempedårlig. Det var null kommunikasjon. Null glede. Null moro. Det var bare å få det overstått, liksom. Han ble ikke ordentlig hard engang. Jeg vil ikke ha sex om det bare blir sånn. Jeg sliter med å komme over den kneika. Vi hadde snakket om at vi skulle prøve to ganger i måneden, noe han ikke ville, men gikk med på at vi kunne prøve det i 3 måneder til. Det ble ikke sånn. Det nærmer seg 4 måneder uten sex. Vi har ikke snakket om det som skjedde den gangen. Jeg er redd for å ta det opp, og jeg tviler på at han i det hele tatt tenker på det. Jeg har bestandig vært konfliktsky. Jeg vil helst ikke snakke om den gangen, men føler at vi må det om jeg tar initiativ. 
Jeg kan innrømme at jeg er direkte redd for at det skal bli sånn igjen, og jeg vet ikke hvordan jeg skal føle og tenke når det kommer til sex lengre. Jeg vet ikke hva jeg gjør hvis han, mot formodning, skulle foreslå det. Men jeg har lyst å komme over den kneika. Jeg vil gjerne det skal bli som før vi begynte å prøve.

Det er sikkert mye jeg har glemt å si her, men det bør vel være nok å gå på. Så hva kan jeg gjøre? Hvordan bør jeg gå frem?

Anonymkode: a5b53...aec

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du enda ha barn? Tiden har løpt fra deg, så da duger ikke denne mannen, finn en annen. 
Er ikke barn viktig så  kan vel terapi og slikt prøves, men hør om du kan ha ett åpent forhold for sex.

Anonymkode: f901a...f3b

• Liker 3
Skrevet

Kan selv slite med å ha interesse for sex dersom jeg ikke tenner på dama eller hun ikke er fysisk attraktiv. Da forsvinner nesten all gleden med sex, og det i forhold vil oppleves som en oppgave man må utføre for å bevare husfreden. 

Anonymkode: 5fdf9...545

Skrevet

Vi sluttet å ha sex etter prøvingen. Det er ca ett og et halvt år siden sist vi hadde sex.  

Anonymkode: 4a0a6...82d

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Vil du enda ha barn? Tiden har løpt fra deg

Anonymkode: f901a...f3b

Likevel er det tråder på tråder oppå tråder om kvinner som har blitt gravid naturlig over 40 år. Og det, det er fakta faen at det er mulig. 
Så slutt å kom med pisspreik.

Anonymkode: 929ab...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...