Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne jeg mener jeg er usikker på om jeg har følelser for. Men kjenner nå at fyren hun blir med hjem og tar med seg hjem gjør meg.. Sjalu? Jeg har et veldig tett vennskap med henne og vi har blitt enige om å ikke distansere fra hverandre osvosv...men kjenner det blir vanskelig å late som at jeg ikke bryr meg når hun tar med eller blir med noen hjem.. 

Hvordan stopper jeg sjalusien? Hvordan kan jeg hindre meg selv i å stoppe og overtenke? 

Anonymkode: 738d3...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må akseptere at det aldri blir dere to. Hun er ikke kun venninne om du har romantiske følelser for henne.

Skrevet
26 minutter siden, Rotemor said:

Du må akseptere at det aldri blir dere to. Hun er ikke kun venninne om du har romantiske følelser for henne.

Det er nå selvsagt. Spørsmåle er hvordan.. Jeg har ikke peiling på hvordan man kan stoppe sjalusi. Har aldri opplevd denne form for sjalusi før.. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er nå selvsagt. Spørsmåle er hvordan.. Jeg har ikke peiling på hvordan man kan stoppe sjalusi. Har aldri opplevd denne form for sjalusi før.. 

Det er ikke en enkel fasit på det. Du må finne det i deg selv, selvsagt.

Endret av Rotemor
Skrevet

Når du har følelser for henne må du nok innse at vennskapet er tapt og holde deg unna henne. Om noen år så kanskje dere kan ha kontakt igjen om hjertet ditt da ikke tenker på hun på den måten lenger. 

Anonymkode: 78330...6b4

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Når du har følelser for henne må du nok innse at vennskapet er tapt og holde deg unna henne. Om noen år så kanskje dere kan ha kontakt igjen om hjertet ditt da ikke tenker på hun på den måten lenger. 

Faen

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Faen

Ja det er kjipt men følelser er noe man ikke kan styre og du er ikke sjalu uten grunn men fordi du har følelser. Å opprettholde kontakt er som å kaste bensin på bålet og forsterke følelsene, derfor bør man bryte kontakt eller i det minste fase den ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...