AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg kastet opp i do, dro ned, men toalettet ble tett! Jeg har prøvd å avvente situasjonen og skade vakum, men det hjelper ikke. Hva gjør jeg!? Har ikke råd til rørlegger😭 Skålen er full av vann og oppkast, så det lukter jo veldig også. Bare for å få det på den rene siden; nei, jeg har ikke kastet opp på grunn alkohol eller noe sånt. Anonymkode: e9501...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Del Skrevet 20. november 2022 Har du toalettbørste? Isåfall så stikker du denne så langt inn i doen du kommer. Så drar du den kjapt ut og dytter inn i gjen. Fortsett sånn flere ganger, så skaper du et trykk og da løsner det. Dette fikk jeg beskjed om av en rørlegger venn. Og jeg fikk løsna det til slutt Anonymkode: 91822...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du toalettbørste? Isåfall så stikker du denne så langt inn i doen du kommer. Så drar du den kjapt ut og dytter inn i gjen. Fortsett sånn flere ganger, så skaper du et trykk og da løsner det. Dette fikk jeg beskjed om av en rørlegger venn. Og jeg fikk løsna det til slutt Anonymkode: 91822...e0b Prøv akkurat det du beskriver i 50 minutter uten resultat, dessverre 😥 Anonymkode: e9501...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kastet opp i do, dro ned, men toalettet ble tett! Jeg har prøvd å avvente situasjonen og skade vakum, men det hjelper ikke. Hva gjør jeg!? Har ikke råd til rørlegger😭 Skålen er full av vann og oppkast, så det lukter jo veldig også. Bare for å få det på den rene siden; nei, jeg har ikke kastet opp på grunn alkohol eller noe sånt. Anonymkode: e9501...e01 Ahh æsj ass. Det er bedritent problem. Får ikke tro tipsene du får her går rett i dass! 🥁 ånei glemte den er tett😂😂🤣 Anonymkode: d28df...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Del Skrevet 20. november 2022 Du fyller en stor bøtte med skikkelig varmt vann og heller hele bøtta fort i do. Dette skaper trykk, og vil forhåpentlig løsne på «proppen». Vi gjør alltid dette hjemme når doen er tett av ulike grunner. Det være seg avføring, for mye papir, oppkast etc. Anonymkode: e1cde...e9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. november 2022 #6 Del Skrevet 20. november 2022 Høytrykkspyler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 20. november 2022 #7 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du fyller en stor bøtte med skikkelig varmt vann og heller hele bøtta fort i do. Dette skaper trykk, og vil forhåpentlig løsne på «proppen». Vi gjør alltid dette hjemme når doen er tett av ulike grunner. Det være seg avføring, for mye papir, oppkast etc. Anonymkode: e1cde...e9b dette bruker å funke. stå på en stol slik at du heller vannet fra en høyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du fyller en stor bøtte med skikkelig varmt vann og heller hele bøtta fort i do. Dette skaper trykk, og vil forhåpentlig løsne på «proppen». Vi gjør alltid dette hjemme når doen er tett av ulike grunner. Det være seg avføring, for mye papir, oppkast etc. Anonymkode: e1cde...e9b Skålen er allerede fylt til randen, prøver jeg dette vil det jo bare renne over?:/ Anonymkode: e9501...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skålen er allerede fylt til randen, prøver jeg dette vil det jo bare renne over?:/ Anonymkode: e9501...e01 Kan du ikke prøve å vente til i morgen? Kanskje det har sunket noe til da. Anonymkode: c69a7...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Del Skrevet 20. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skålen er allerede fylt til randen, prøver jeg dette vil det jo bare renne over?:/ Anonymkode: e9501...e01 Må øse ut fra doen først da. Jeg kjøpte en slik på clas ohlson i fjor til rundt en femtilapp. Det funket. Pumpet opp og ned hardt fire fem ganger. Anonymkode: 1390a...893 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må øse ut fra doen først da. Jeg kjøpte en slik på clas ohlson i fjor til rundt en femtilapp. Det funket. Pumpet opp og ned hardt fire fem ganger. Anonymkode: 1390a...893 Takk, det skal jeg teste ut! Anonymkode: e9501...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du ikke prøve å vente til i morgen? Kanskje det har sunket noe til da. Anonymkode: c69a7...72b Jo, må uansett det. Har ikke sunket noe nå på noen timer, men krysser fingrene for at det har sunket til i morgen! Anonymkode: e9501...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #13 Del Skrevet 20. november 2022 Zalo pleier å funke. Er det papir som tetter får det gli gjennom rørsystemet, er det organisk materiale løser zaloen opp fettet. Sprut nedi en god splæsj. Etterfyll med varmt vann hvis du kan, hvis ikke prøv i det minste å røre det ut litt. Så er det bare å vente. Etterfyll med varmt vann etterhvert hvis mulig. Anonymkode: 15c89...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Del Skrevet 20. november 2022 Hiver du våtservietter i do? Anonymkode: fdda5...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #15 Del Skrevet 20. november 2022 Ta plastfolie og dekk til doskålen så det blir helt tett over hele (pass på at det sitter stramt), trekk så opp på nytt funker hver gang! Nei, det renner ikke over selvom det er fult. Anonymkode: e5c84...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hiver du våtservietter i do? Anonymkode: fdda5...eec Eller tamponger? Anonymkode: 04511...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #17 Del Skrevet 20. november 2022 Hvordan har det gått, TS? Fortsatt tett? Anonymkode: f6aaa...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg/vi har aldri kastet noe i do, så det var ikke problemet. Synes det er rart at noen i det hele tatt tør å ta sjansen på sånt😅 Tok kontakt med huseier, noe som gikk veldig fint heldigvis😊 Han sendte noen raskt til å ordne opp i det. Så alt i alt gikk det veldig bra og det eneste som ble skadet var stoltheten min. Takk for råd og forslag! Anonymkode: e9501...e01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #19 Del Skrevet 20. november 2022 Godt å høre 😀 Anonymkode: f6aaa...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #20 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ta plastfolie og dekk til doskålen så det blir helt tett over hele (pass på at det sitter stramt), trekk så opp på nytt funker hver gang! Nei, det renner ikke over selvom det er fult. Anonymkode: e5c84...dde I denne situasjonen fikk jeg beskjed om at det var godt jeg ikke prøvde å trekke ned en gang til, for da hadde rent over om jeg hadde prøvd da det var potte tett😅 Anonymkode: e9501...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå