Gå til innhold

Er det galt å bli tiltrukket av utenlandske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*clickbait overskrift* 

Jeg blir tiltrukket av menn fra (pakistan, syria, afghanistan, dubai osv) 

Har disse mennene lov til å gifte seg med norske kvinner f.eks? Ønsker gjerne å høre litt mer om kulturforskjellen, kvinnesyn osv… 

Hold dere for god til kulturhat osv!! 

Anonymkode: 42509...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja såklart de har lov til det. 

Anonymkode: 00c04...4c4

• Liker 4
Skrevet

Jeg spør ikke for å være frekk, men av uvitenhet fordi jeg ønsker å vite/lære mer om kulturen deres :)

Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Hvorfor skulle det være galt? Er ikke de mennesker?

Skrevet

For en latterlig overskrift. Er det galt å bli forelsket i en etnisk norsk nordmann??

Anonymkode: cd995...cd2

• Liker 1
Skrevet

Man kan gifte seg med hvem man vil. Hvilke holdninger de har er helt individuelt, så der må du nesten bli kjent med personen, akkurat som med norske menn. Jeg er gift med en tyrker som er praktiserende muslim, og det er ikke noe problem, han er et godt menneske med gode holdninger.

Anonymkode: a533a...13a

Skrevet

Kjærlighet er kjærlighet, uavhengig av nasjonalitet, etnisitet, hudfarge, kjønn, legning og så videre..

• Liker 1
Skrevet
Cecilie Sadberg skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skulle det være galt? Er ikke de mennesker?

Med «galt» mener jeg forventningene som fks foreldrene til mannen kan ha, er det forventet at de skal finne seg en kvinne fra sitt hjemland fks? Jeg vet ikke, derfor spør jeg for å kunne tilegne meg bedre kunnskap.

Skrevet

Nei, men andre kan dømme deg. Samme for menn som liker damer fra asia, blir dømt nedom å hjem.

Anonymkode: 123c4...7be

• Nyttig 1
Skrevet

Med en sånn tråd så kommer islamofobene farene selv med din disclaimer. Så forvent deg det. Men, nei preferanser er aldri "galt". Jeg er selv tiltrukket av menn fra midtøsten/India. Syns rett og slett de er vakre, og det er det jeg tenner på. Dette området er stort, og alle disse landene er ikke like uniforme i hverken religion eller kultur. Faktisk så har jeg mer til felles med en utdannet, global kollega fra Dehli eller Karachi (jobber i IT med mange fra disse byene) enn en etnisk norsk....la oss si trailersjåfør. Kulturforskjellen er større med sistnevnte. Uten tvil. 

Anonymkode: ae59f...779

• Liker 3
Skrevet

om det er galt nei. Om det er akseptert nei, men det kommer ann på faser i livet

17-20. det er vanlig siden de omgås på skolen og i omgangskrets. det er en viss forståelse i den alderen siden man velger på en måte ikke hvem man går i skole med og dermed danner forhold og romantisk forhold

21-25. her begynner presset. kvinner som velger den veien blir uteblitt fra deres krets og sett ned på. disse mennene symboliserer nederlag i livet og dermed blir kvinner unngå dem. det er fordi kvinner i den alderen skal fastslå deres identitet.  hva de ønsker å bli og hvordan de vil bli sett ut som.

26-30. her begynner ting å bli vanlig. dersom kvinnen ikke klarte å oppnå noe før den fasen. er det en viss forståelse fra samfunnet og familie.

31-35. akseptert

Anonymkode: 63a39...520

Skrevet

Helt greit å bli tiltrukket. Jeg synes også mange menn fra Midtøsten er flotte å se på. Og mange av de som er oppvokst i Norge er så integrert at det ikke blir noe særlig kulturkrasj. Kommer mye an på hvem de vanker sammen med og selvsagt familien. 

Skrevet

Nei, ikke galt. Men kan kanskje bli komplisert om det blir forhold og ekteskap. 

Selv er jeg på mitt andre forhold til en muslim fra Midtøsten. 

Anonymkode: 68af5...845

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, diskriminerende og nedsettende ytringer, i tillegg til svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...