Gå til innhold

Hvor mange heterofile menn tenner på noe i rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere? Vet dama deres det?

Anonymkode: ec9ca...df7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ikke det selv.

Men rent fysiologisk/anatomisk burde det jo være langt flere menn en kvinner som gjør det.

menn har jo jo langt større forutsetninger for å nyte å bli penetrert analt en hva kvinner har.

Anonymkode: 62f4a...b1e

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenner bare på raketter i rompa.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det mange av dere? Vet dama deres det?

Anonymkode: ec9ca...df7

Nervene i anus kjenner ikke min legning.

Og ja, kjæresten min kjenner til det og det tenner oss begge at vi begge har et stort register.

• Liker 8
Skrevet

Jeg gjør det. Og dama vet det. 

• Liker 5
Skrevet

Etter jeg som kvinnen i forholdet ytret ønske om å teste anal med han, er det noe begge liker å gi og få 😉

Anonymkode: 517e3...c0d

• Liker 3
Skrevet

Kjenner minst 5 menn som liker det. Et par av dem såpass mye at de har flere dildoer og butplugs enn en gjennomsnittlig kvinne, antakelig. 

• Liker 2
Skrevet

Jo da, han liker det. Men dessverre har han begynt å lekke bakider, men det er kanskje normalt for menn? Lakk i ræva til eksen også, men han gjorde aldri noe seksuelt med ræva si.

Anonymkode: ae780...326

Skrevet

Mannen min liker det som krydder noen ganger. Men ikke fast. 

Anonymkode: 112d5...656

• Liker 1
Skrevet

Menn har en prostata uavhengig av legning, men det virker som en del heterofile menn har en sperre der. Tok min mann flere år før jeg fikk nærme meg, men han ble veldig (positivt) overrasket over følelsen. Må kanskje ha testet det før en evnt  tenning kommer? Det en ikke vet er godt savner man vel heller ikke?

Anonymkode: 418a7...792

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jo da, han liker det. Men dessverre har han begynt å lekke bakider, men det er kanskje normalt for menn? Lakk i ræva til eksen også, men han gjorde aldri noe seksuelt med ræva si.

Hvorfor er dette i tilfelle vanlig for menn spesifikt?

Jeg kjenner ingen som gjør dette, men det er nok ikke et vanlig samtaleemne i min omgangskrets, menn som kvinner.

Skrevet

Rein gjetning, men jeg vil anta at svært mange av dem som tør prøve eller innrømmer at de har prøvd, tenner på noe i rumpen.

Anonymkode: b2b58...ec4

Skrevet

Æsj, nei. Kald dag i helvete at noe skal inn i rasshølet. Har traumer fra kolonskopi og synes det var helt for jævlig.

Anonymkode: ab813...0b9

• Nyttig 1
Skrevet

Du vil nok ikke få svar på "hvor mange menn" ved å spørre på kg. 

Du vil få svar fra noen som liker det, og noen som ikke liker det, men svarene vil ikke være fra et representativt utvalg av menn, og du vil derfor ikke kunne anslå hvor mange menn som liker det ut i fra svarene du får.

Dessuten kan slikt endre seg over tid, så noen som ikke liker det som ung, kan begynne å like det senere (eller omvendt), og det kan også variere med hvilken partner man har. Noen liker det bare når de er alene, og vil ikke involvere partner, mens andre liker det bare sammen med partner.

Anonymkode: 349f1...07c

• Liker 1
Skrevet

Ja, det liker jeg. Har en egen vibrator som stimulerer både mellomkjøttet og analen. Bruker den når jeg onanerer. Får noen fantastiske orgasmer da. Dama stimulerer meg også når vi har sex. Får da noen heftige orgasmer da også. 

M40

Anonymkode: 784c8...34e

• Liker 1
Skrevet

Har i det siste testet den lille buttplugen til dama når jeg runker. Deilig følelse, og en slags intens tilleggsfølelse når jeg kommer. Ikke testet prostatastimulering enda. 

Ikke sagt noe til dama, tror hun vil syns det er litt usexy.. 

Anonymkode: e45c7...c7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har ikke sett statistikk, men vil tro det er vanlig hos begge kjønn, som er litt oppi årene, akkurat som hemoroider og fissurer er det.  Jeg kan ha tendenser, men tror det har mer med gjennomgående løs avføring, enn at jeg en sjelden gang har lekt med normale buttplugger. M52

Anonymkode: e4751...7fb

Skrevet

Jeg vil ikke si at jeg tenner på det, men jeg liker følelsen av noe ekstra stimuli der. Det er ikke alltid at "liker" betyr at man tenner på noe. Jeg tenner ikke på å onanere heller, men jeg gjør jo det likevel.

Når det er sagt; hvis det er noe dama liker som hun blir veldig kåt av så tenner jeg som regel på det, og motsatt om hun ikke liker noe. Det er nok mer å se dama bli tent som tenner der dog.

Anonymkode: 5fc59...62e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du vil nok ikke få svar på "hvor mange menn" ved å spørre på kg. 

Du vil få svar fra noen som liker det, og noen som ikke liker det, men svarene vil ikke være fra et representativt utvalg av menn, og du vil derfor ikke kunne anslå hvor mange menn som liker det ut i fra svarene du får.

Dessuten kan slikt endre seg over tid, så noen som ikke liker det som ung, kan begynne å like det senere (eller omvendt), og det kan også variere med hvilken partner man har. Noen liker det bare når de er alene, og vil ikke involvere partner, mens andre liker det bare sammen med partner.

Anonymkode: 349f1...07c

Nå er dette neppe en spørreundersøkelse som skal brukes som vitenskapelig dokumentasjon, men mer ment for å lodde stemningen blandt kg-brukere.

Anonymkode: f93a3...2ca

Skrevet

Er homofil, vil absolutt ikke ha noe opp i rumpa. Der skal det bare ut bæsj. 

Anonymkode: 22c6a...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...