AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Mistenker at samboeren min har laget fake profil på Facebook for å snakke med andre damer. Beviset ligger på telefonen hans, men tørr ikke spørre om å se. Hva gjør jeg? Jeg flyttet nettopp inn med han og vi har fått et dyr sammen. Jeg er så lei meg K23 Anonymkode: 6656d...ab4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Facebook faktisk😂😂 Anonymkode: 32bc9...114
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Klart du kan be om å få se men sannsynligvis har han gjemt beviset så godt at du ikke finner det. Anonymkode: a34b4...700
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 PM75 skrev (11 timer siden): Hvorfor mistenker du det? Fordi en venninne av meg fikk vite av hennes venninne at de hadde begynt å prate på Facebook også hadde han lagt hun til med sin ekte bruker på snap, men han slettet hun fort etterpå. Hun visste det er typen min så hun sa ifra til min venninne, som sa det til meg. Anonymkode: 6656d...ab4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Fordi en venninne av meg fikk vite av hennes venninne at de hadde begynt å prate på Facebook også hadde han lagt hun til med sin ekte bruker på snap, men han slettet hun fort etterpå. Hun visste det er typen min så hun sa ifra til min venninne, som sa det til meg. Anonymkode: 6656d...ab4 Da har du jo beviset du trenger. Ikke kast bort energi og psykisk helse på å leke detektiv, bare gjør det slutt og spar deg for mer dritt Anonymkode: a34b4...700 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Fordi en venninne av meg fikk vite av hennes venninne at de hadde begynt å prate på Facebook også hadde han lagt hun til med sin ekte bruker på snap, men han slettet hun fort etterpå. Hun visste det er typen min så hun sa ifra til min venninne, som sa det til meg. Anonymkode: 6656d...ab4 Der har du beviset! Dump han Anonymkode: 69dff...cc0
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 Seriøst? Falsk facebook-profil for å snakke med andre damer? Det er ikke den skarpeste kniven i skuffen du bor sammen med.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 Om du er kvinne 23 så er vel mannen din på samme alder. Og da er dere vel bra nedsnydd om det er facebook det går i. Hvem i guds navn bruker det for å snakke med damer med mindre man er godt over 50? Anonymkode: d1701...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå