Gå til innhold

Andrew Tate har et poeng.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han sier mye dritt som ikke stemmer og er direkte kvinnehatende men han har et poeng, men har en ekstremt vanskelig tid i 2022. Jeg selv vokste opp med å bli fortalt at jeg måtte være sterk og maskulin, at det å vise følelser er svakt og at man skal være så dominant som mulig men samtidig nå i 2022 er alt det snudd fullstendig på hodet. Menn blir fortalt at det er greit å være feminine og at å vise følelser er bra. Skjønner at menn og unge gutter synes det er jævlig vanskelig å vokse opp i to fullstendig forskjellige syn på maskulinitet. Bare et lite innspill fra en gutt på 21. 

Anonymkode: a83e5...fa0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner det er vanskelig. Selv er jeg tilhenger av av å være seg selv. Ikke lett det heller. Og var vel først som gamlis og 40 pluss jeg klarte legge mer vekk hva andre syns. Selv om det ikke går helt. Og vil nok aldri gå helt her. Dessverre. 

Hvordan vil du selv være mann ? Hvem er du ? Er det verdt det å ha som mål å være det det sies skal være å være mann ,  Ja eller menneske ?

Anonymkode: 9c7b8...d4b

• Nyttig 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner det er vanskelig. Selv er jeg tilhenger av av å være seg selv. Ikke lett det heller. Og var vel først som gamlis og 40 pluss jeg klarte legge mer vekk hva andre syns. Selv om det ikke går helt. Og vil nok aldri gå helt her. Dessverre. 

Hvordan vil du selv være mann ? Hvem er du ? Er det verdt det å ha som mål å være det det sies skal være å være mann ,  Ja eller menneske ?

Anonymkode: 9c7b8...d4b

Helt enig med deg der, men skjønner at mange gutter er veldig forvirra for tiden og det er helt forståelig. Selv er jeg veldig mot Andrew Tate og mener han kan få oppmerksomhet på andre måter enn å krenke kvinner. 

• Liker 1
Skrevet

Man trenger jo ikke en figur som Andrew Tate for å forstå noe så enkelt. Problemet er at han er et forbilde, ikke at han er ett eller to gode poeng. Det har alle mennesker - vi velger den ikke som forbilder av den grunn.

Anonymkode: 9f6ca...94f

• Liker 4
Skrevet

Sier egentlig kulturen/feminismen at man skal være feminin eller ikke maskulin? 

Det kommer nok an på hva hver enkeltperson mener med maskulin. Hva mener du? 

Jeg prøver å være snill, men tydelig i sosiale sammenhenger. I senga er jeg fortsatt 'snill', i den forstand at jeg ikke er en dust, men jeg kan også ta kontroll og vise hva jeg vil og hva jeg liker. Opplever stort sett at dette funker: jeg har sikkert flere jentevenner enn menn, og har det samtidig greit på datingmarkedet. 

Nå er jeg riktignok langt tryggere på dette sosiale spillet enn jeg var i 20-årene. 

Anonymkode: a1896...b1e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sier mye dritt som ikke stemmer og er direkte kvinnehatende men han har et poeng, men har en ekstremt vanskelig tid i 2022. Jeg selv vokste opp med å bli fortalt at jeg måtte være sterk og maskulin, at det å vise følelser er svakt og at man skal være så dominant som mulig men samtidig nå i 2022 er alt det snudd fullstendig på hodet. Menn blir fortalt at det er greit å være feminine og at å vise følelser er bra. Skjønner at menn og unge gutter synes det er jævlig vanskelig å vokse opp i to fullstendig forskjellige syn på maskulinitet. Bare et lite innspill fra en gutt på 21. 

Andrew Tate har ikke et poeng. Kom tilbake når du er 42, har du samme mening da så har du forårsaket det selv.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvem lærte deg dette egentlig? 

Anonymkode: 53415...543

Skrevet

Anonymkode: 72fba...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...