AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Vi er par som vurderer å prøve trekant med en ekstra mann. Hvor og hvordan kan vi få til dette? Er det vanskelig? Er klar over at det mest naturlige sikkert er å finne noen på nettet. Men hvilke nettsider er mest egnet til dette formålet? Er snakk om å møte en helt vanlig, voksen mann privat, hjemme hos oss. Ikke noe veldig sært eller rart (selv om noen sikkert synes at trekant er nettopp det kanskje). Anonymkode: 115c7...3f6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Mortens Kro på Gjelleråsen. Anonymkode: 7caf6...82e 2
feliek54 Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er par som vurderer å prøve trekant med en ekstra mann. Hvor og hvordan kan vi få til dette? Er det vanskelig? Er klar over at det mest naturlige sikkert er å finne noen på nettet. Men hvilke nettsider er mest egnet til dette formålet? Er snakk om å møte en helt vanlig, voksen mann privat, hjemme hos oss. Ikke noe veldig sært eller rart (selv om noen sikkert synes at trekant er nettopp det kanskje). Anonymkode: 115c7...3f6 prøv på en chat kanal. der kan dere være anonyme og finne ut hvordan han er. Bruk god tid før dere sier hvem dere er. Det finns mange chat sider. så som chat.no, thaalem.no eller eros.no. og flere andre og de er gratis.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er par som vurderer å prøve trekant med en ekstra mann. Hvor og hvordan kan vi få til dette? Er det vanskelig? Er klar over at det mest naturlige sikkert er å finne noen på nettet. Men hvilke nettsider er mest egnet til dette formålet? Er snakk om å møte en helt vanlig, voksen mann privat, hjemme hos oss. Ikke noe veldig sært eller rart (selv om noen sikkert synes at trekant er nettopp det kanskje). Anonymkode: 115c7...3f6 Flere nettsteder å velge mellom, vær tydelig på hva dere er ute etter, lurt å chatte litt først for å sjekke ut om dere er ute etter det samme og har de samme preferansene 😊 Anbefaler også et kjemitreff i forkant.. Anonymkode: e1331...222 1 1
Pelle1358 Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 Så kult dere lever ut denne fantasien. Ville prøvd å lage profil på Cupido eller Nakenprat. Skal prøve det samme. Enten alene eller med venninne. Så kanskje jeg ser annonsen deres!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #6 Skrevet 20. november 2022 Null problem på Nakentid.no Anonymkode: dc204...5dd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 11 hours ago, feliek54 said: prøv på en chat kanal. der kan dere være anonyme og finne ut hvordan han er. Bruk god tid før dere sier hvem dere er. Det finns mange chat sider. så som chat.no, thaalem.no eller eros.no. og flere andre og de er gratis. Dette er vel overhodet ikke plassen om man vil ha tak i ordentlige menn. Anonymkode: 19e0d...198 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 En mann til dette formålet kan dere finne nesten hvor som helst. Best er nok at dere er på utesteder som har menn dere er interesserte i. Er dere et attraktivt par vil dere har null problemer. Er dere uattraktive vil dere fortsatt finne menn uten problemer, men de vil ikke være av noe kvalitet da de skal både akseptere å ligge med noen som er uattraktiv og de er villige til å bidra i en MMF. Så det vil i høy grad være ganske desperate menn som ikke har et sexliv til vanlig. Det gjelder forøvrig de fleste dere vil komme i kontakt med på chattesider, forum, nakenprat etc. Kort oppsummert; Er dere uattraktiv? Bruk nettet og chat. Er dere attraktiv? Gå på byen evt inkluder Tinder. Anonymkode: 19e0d...198 2
Bergenseren_47 Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi er par som vurderer å prøve trekant med en ekstra mann. Hvor og hvordan kan vi få til dette? Er det vanskelig? Er klar over at det mest naturlige sikkert er å finne noen på nettet. Men hvilke nettsider er mest egnet til dette formålet? Er snakk om å møte en helt vanlig, voksen mann privat, hjemme hos oss. Ikke noe veldig sært eller rart (selv om noen sikkert synes at trekant er nettopp det kanskje). Anonymkode: 115c7...3f6 🙋♂️ 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette er vel overhodet ikke plassen om man vil ha tak i ordentlige menn. Anonymkode: 19e0d...198 Hva er en "ordentlig mann" i dette tilfellet? Må du f.eks finne en som er jomfru på trekant, og aldri har tenkt tanken før, eller er det en som faktisk har vært på utkikk etter noen, og bruker de nettsteder og kanaler som finnes? Selv har jeg en profil på Cupido. Kan jeg møte "ordentlige" kvinner og menn der? Anonymkode: e760e...f56
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 Jeg fant de to jeg hadde trekant med på gaysir.no Anonymkode: c8720...0aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 Her finnes det mange muligheter, men apper som tinder og bumble er gode muligheter, til nøds kan man alltids spørre en venn eller en bror/søster om man ikke har noe imot det. Trekant fører ofte til sjalusi i min erfaring, så vær forsiktige og bli enige om rammene før dere starter☺️ Anonymkode: 92d7b...cda
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #13 Skrevet 20. november 2022 Polygrupper på Facebook. Anonymkode: 6a24e...0fe
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er en "ordentlig mann" i dette tilfellet? Må du f.eks finne en som er jomfru på trekant, og aldri har tenkt tanken før, eller er det en som faktisk har vært på utkikk etter noen, og bruker de nettsteder og kanaler som finnes? Selv har jeg en profil på Cupido. Kan jeg møte "ordentlige" kvinner og menn der? Anonymkode: e760e...f56 En ordentlig mann er en som ser over gjennomsnittlig bra ut, har sosiale antenner, og er godt trent. Disse finner du hverken på nakenprat, cupido, eller andre sider. Anonymkode: 19e0d...198
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En ordentlig mann er en som ser over gjennomsnittlig bra ut, har sosiale antenner, og er godt trent. Disse finner du hverken på nakenprat, cupido, eller andre sider. Anonymkode: 19e0d...198 Enig i at det er mye «ræl» på disse sidene, men har faktisk truffet menn som har huket av på alle de kriteriene der. De er kanskje ikke mange, men de finnes. Anonymkode: 1e6bc...934 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #17 Skrevet 20. november 2022 Vi har hatt en del treff fra nakenprat. Er mannen min som har chattet og funnet de mennene vi har møtt. Alltid vært ordentlige og seriøse folk. Men er også en del mas og useriøst, men det luker man ganske raskt ut. Anonymkode: 98c09...e14 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En ordentlig mann er en som ser over gjennomsnittlig bra ut, har sosiale antenner, og er godt trent. Disse finner du hverken på nakenprat, cupido, eller andre sider. Anonymkode: 19e0d...198 Jeg ser nesten ikke hvordan man skal klare å finne vedkommende på noe som helst nettbasert da. Størst utvalg er det vel på Tinder. Skriv at dere vil ha ekstra mann, og vent og se om noen av hunksa biter på. Anonymkode: e760e...f56
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #19 Skrevet 20. november 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser nesten ikke hvordan man skal klare å finne vedkommende på noe som helst nettbasert da. Størst utvalg er det vel på Tinder. Anonymkode: e760e...f56 Uhm Anonymkode: ab80f...e05
Påkrevd Skrevet 20. november 2022 #20 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 19.11.2022 den 23.19): Vi er par som vurderer å prøve trekant med en ekstra mann. Hvor og hvordan kan vi få til dette? Er det vanskelig? Er klar over at det mest naturlige sikkert er å finne noen på nettet. Men hvilke nettsider er mest egnet til dette formålet? Er snakk om å møte en helt vanlig, voksen mann privat, hjemme hos oss. Ikke noe veldig sært eller rart (selv om noen sikkert synes at trekant er nettopp det kanskje). Anonymkode: 115c7...3f6 Om dere seriøst er på leting, kan jeg gi dere noen seriøse tips. Det er mye tull på nettsidene som nevnes i tråden her. I og med at det er ganske mye tull på dette forumet også, kommer jeg ikke til å dele tips åpent. Du skriver som anonym, men send meg en PM, så kan jeg nærmest garantere at det leder til at dere finner noen som kan innfri ønskene deres👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå