AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Noen som har vært utro på tross av at dere elsket partneren deres og hadde det bra i forholdet? Hva var det isåfall som drev dere til utroskap da? Anonymkode: 8dcbd...3a9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Det var nettopp en slik tråd. Det er helt uproblematisk å ha sex med andre selv om man elsker noen. Sex er mekanisk og kun til for nytelse. Har ingenting med hvorfor man er sammen med noen å gjøre, og det går helt fint å holde de adskilt. Faktisk er det å foretrekke. Anonymkode: 1a591...530 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 En har lyst å ligge med flere enn en person. Logisk nok. Anonymkode: 67dc8...fa9 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 Ble sammen med ei like etter et brudd på 8 års forhold. Hadde vært sammen 7 måneder, ei annen ei viste sin interrsse i meg og jeg falt for fristelsen. Det var der jeg oppdaget hvor mye kjæresten min betydde for meg, hvor mye hun stilte opp, brydde seg om meg. Hun forsto at noe var galt, jeg innrømte det, dessverre klarte hun ikke å finne tilbake til tilitten. Ikke vær utro om du elsker noen. Mange vil finne ut av det og resultatet er som regel ikke verd det ene ligget. Vil du ligge med mange: Vær singel. Jeg er 2 år senere ikke over henne, angrer meg, skammer og skulle aldri ha gjort det igjen. Anonymkode: 83483...31f 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 Ja. Et desperat forsøk på å kjenne på friheten tror jeg. Etter å ha følt meg kvalt og pushet inn i ting jeg ikke ønsket i et forhold. Anonymkode: 96fbe...bcd
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #6 Skrevet 19. november 2022 Enkelt! Masse oppmerksomhet🥰 Anonymkode: 1df4f...e16 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 Hvorfor er ikke bare folk singel hvis man ønsker «friheten».. blir bleik av all denna utroskapen Anonymkode: b0234...a57 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #8 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har vært utro på tross av at dere elsket partneren deres og hadde det bra i forholdet? Hva var det isåfall som drev dere til utroskap da? Anonymkode: 8dcbd...3a9 Har du hørt om han/henne som elsket partneren sin og hadde det bra i forholdet men så gikk ut og pulte en annen mann/dame før de spankulerte hjem? Hvor de så utsatte "sin store kjærlighet" hjemme for en haug av deilig sykdommer? Samt løy personen hjemme rette opp i fjeset ? Nei, han eller henne har du ikke hørt om. Det er ikke ting som kan eksistere parallelt ( hos friske folk i alle fall). Anonymkode: fa8d4...90a 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 Jeg var utro flere ganger mot eksen min. Der og da skjønte jeg ikke hvorfor. I ettertid har jeg jo skjønt at jeg ikke elsket han. Man sårer ikke noen man elsker. Anonymkode: a0dab...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 Nei kjærligheten var ikke sterk lenger, bodde sammen mest av vane Kunne aldri vært utro mot en jeg elsket på ekte fordi det er et svik og smerte man ikke vil påføre en man elsker. Vi hadde det bra i forholdet men det var litt sånn at det ikke gjorde så mye å bli tatt og det ble slutt, selvom jeg helst ville bli værende i forholdet. Jeg ble ikke tatt noen av gangene men slo opp noen år senere. Anonymkode: b6b45...578
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er ikke bare folk singel hvis man ønsker «friheten».. blir bleik av all denna utroskapen Anonymkode: b0234...a57 Fordi rasjonelle mennesker som ikke legger selvverdien sin i seksuell eksklusivitet klarer å skille på hva man får utav et forhold og hva man får av sex. Det er ganske enkelt egentlig. 10 hours ago, AnonymBruker said: Har du hørt om han/henne som elsket partneren sin og hadde det bra i forholdet men så gikk ut og pulte en annen mann/dame før de spankulerte hjem? Hvor de så utsatte "sin store kjærlighet" hjemme for en haug av deilig sykdommer? Samt løy personen hjemme rette opp i fjeset ? Nei, han eller henne har du ikke hørt om. Det er ikke ting som kan eksistere parallelt ( hos friske folk i alle fall). Anonymkode: fa8d4...90a Problemet her er jo ikke at man puler andre, men at man har en latterlig avtale om seksuell eksklusivitet som er totalt unaturlig. Anonymkode: 1a591...530 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Fordi rasjonelle mennesker som ikke legger selvverdien sin i seksuell eksklusivitet klarer å skille på hva man får utav et forhold og hva man får av sex. Det er ganske enkelt egentlig. Problemet her er jo ikke at man puler andre, men at man har en latterlig avtale om seksuell eksklusivitet som er totalt unaturlig. Anonymkode: 1a591...530 Dette stemmer. Vi lager oss en idiotisk illusjon som en mener andre også skal følge Anonymkode: 67dc8...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #13 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Fordi rasjonelle mennesker som ikke legger selvverdien sin i seksuell eksklusivitet klarer å skille på hva man får utav et forhold og hva man får av sex. Det er ganske enkelt egentlig. Problemet her er jo ikke at man puler andre, men at man har en latterlig avtale om seksuell eksklusivitet som er totalt unaturlig. Anonymkode: 1a591...530 Det er ingen vitenskapelig belegg for å påstå at monogami og seksuell eksklusivitet er unaturlig for mennesker. At du syns det er latterlig får nå være din sak, men et forhold sin grunnmur handler om respekt, lojalitet og tillitt så om man da går inn for å være ulojal, bryte tilliten, og ikke respektere partneren sin ved å såre den så har man ikke noe i et monogamt forhold å gjøre. Anonymkode: b6b45...578 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er ingen vitenskapelig belegg for å påstå at monogami og seksuell eksklusivitet er unaturlig for mennesker. At du syns det er latterlig får nå være din sak, men et forhold sin grunnmur handler om respekt, lojalitet og tillitt så om man da går inn for å være ulojal, bryte tilliten, og ikke respektere partneren sin ved å såre den så har man ikke noe i et monogamt forhold å gjøre. Anonymkode: b6b45...578 Problemet er at den ene her må rette seg etter hva den andre mener, uten at dette rundt utroskap har en eneste praktisk betydning i den virkelige verden. Anonymkode: 67dc8...fa9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #15 Skrevet 20. november 2022 Min egen usikkerhet og sykelig trang for bekreftelse og å være ønsket/at noen ville ha meg. Utroskap har ingenting med den andre personen å gjøre, man kan skylde på partneren sin alt en vil, men sannheten er at som utro så velger man å ta det steget helt selv. Man har alltid en annen mulighet og kan si nei til eget behov og jobbe med seg selv i stede. Anonymkode: fd87d...9ef 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 Nei, elsker selvfølgelig ikke personen. Man klarer ikke å være utro mot noen man elsker Anonymkode: 71198...f73 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #17 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, elsker selvfølgelig ikke personen. Man klarer ikke å være utro mot noen man elsker Anonymkode: 71198...f73 Du klarer kanskje ikke det. Alle mennesker i verden er selvfølgelig ikke akkurat som deg. 🙄 Anonymkode: 7b1e5...4a8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Skrevet 20. november 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Du klarer kanskje ikke det. Alle mennesker i verden er selvfølgelig ikke akkurat som deg. 🙄 Anonymkode: 7b1e5...4a8 Unødvendig kommentar. Skriver du en slik kommentar til alle som gir en subjektiv mening her på KG. Lykke til.. Anonymkode: 78e5b...4ef 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #19 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Man klarer ikke å være utro mot noen man elsker Anonymkode: 71198...f73 Enig Anonymkode: b6b45...578
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #20 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Unødvendig kommentar. Skriver du en slik kommentar til alle som gir en subjektiv mening her på KG. Lykke til.. Anonymkode: 78e5b...4ef Hvorfor er det en unødvendig kommentar? Høres ikke subjektivt ut å skrive "man kan ikke...". Subjektivt ville vært "jeg kunne ikke..." Nei, skriver ikke slike kommentarer til alle som gir sin "subjektive mening" her, men innimellom, når jeg føler for det, ja. So? Anonymkode: 7b1e5...4a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå