AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Voksen dame i slutten av 40 årene. Jeg vil ut av tinder for det er så mye useriøst der. Og ikke flyr jeg på byen heller. Så hvor finner jeg da den store kjærligheten som varer livet ut? Anonymkode: ffffc...ddc
danbanan Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Hvis du er noenlunde attraktive, så kan du jo bare plukke og velge på tinder. Alle menn der er ikke useriøse. Hvis det er din erfaring, så går du helt klart etter feil menn!! Er jo mange flere menn en kvinner på tinder, så oddsen er på din side for å si det sånn! 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 Turforeningen! Anonymkode: 8bb34...4a5 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 danbanan skrev (1 minutt siden): Hvis du er noenlunde attraktive, så kan du jo bare plukke og velge på tinder. Alle menn der er ikke useriøse. Hvis det er din erfaring, så går du helt klart etter feil menn!! Er jo mange flere menn en kvinner på tinder, så oddsen er på din side for å si det sånn! Min erfaring er at med en gang mange menn skjønner at jeg vil ha de, er det som en bryter går klikk i huet på de, og de blir utilgjengelige eller ufine til og med. Det er som om de må jage noen de ikke kan få eller går videre med en gang de har "fått meg" , som at jeg sveiper på de, skriver først eller vil på date. Så hva da.. Anonymkode: 8bb34...4a5 8
danbanan Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Min erfaring er at med en gang mange menn skjønner at jeg vil ha de, er det som en bryter går klikk i huet på de, og de blir utilgjengelige eller ufine til og med. Det er som om de må jage noen de ikke kan få eller går videre med en gang de har "fått meg" , som at jeg sveiper på de, skriver først eller vil på date. Så hva da.. Anonymkode: 8bb34...4a5 Altså, vær så snill bruk hodet, med all respekt. Da går du jo helt klart etter feil type menn som har masse valgmulighet. De liker å jage og snakker sikkert med mange flere en deg. Dette er de aller mest attraktive karene som kan velge og vrake, enten du liker å høre det eller ikke! Når skal dere kvinner her inne forstå dette, seriøst? Dere er vel voksen individer som klarer å bruke fornuften? 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #6 Skrevet 19. november 2022 danbanan skrev (1 minutt siden): Altså, vær så snill bruk hodet, med all respekt. Da går du jo helt klart etter feil type menn som har masse valgmulighet. De liker å jage og snakker sikkert med mange flere en deg. Dette er de aller mest attraktive karene som kan velge og vrake, enten du liker å høre det eller ikke! Når skal dere kvinner her inne forstå dette, seriøst? Dere er vel voksen individer som klarer å bruke fornuften? Han siste var 54 og SKALLA! Jeg kødder ikke! Jeg er en normalt pent slank trent dame på 37, matcha med ham pga musikksmaken og tenkte det kunne vært kult å diskutere over en øl. Anonymkode: 8bb34...4a5 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 danbanan skrev (2 minutter siden): Altså, vær så snill bruk hodet, med all respekt. Da går du jo helt klart etter feil type menn som har masse valgmulighet. De liker å jage og snakker sikkert med mange flere en deg. Dette er de aller mest attraktive karene som kan velge og vrake, enten du liker å høre det eller ikke! Når skal dere kvinner her inne forstå dette, seriøst? Dere er vel voksen individer som klarer å bruke fornuften? Forøvrig, hva faen har skjedd med deg? Tenk å svare noen på denne incel måten her? Husker deg fra singeltrådene her før, du var hyggelig og koselig, kom deg av nettdating for det har fucka med huet ditt. Anonymkode: 8bb34...4a5 8
danbanan Skrevet 19. november 2022 #9 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forøvrig, hva faen har skjedd med deg? Tenk å svare noen på denne incel måten her? Husker deg fra singeltrådene her før, du var hyggelig og koselig, kom deg av nettdating for det har fucka med huet ditt. Anonymkode: 8bb34...4a5 hehe, dette er ikke noe incel dette altså, må du skjerpe deg Dette er sannheten og noen ganger er den litt brutal. Hun spurte jo om tips. Hjelper ikke å svare det hun ønsker å høre da😉 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #10 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Voksen dame i slutten av 40 årene. Jeg vil ut av tinder for det er så mye useriøst der. Og ikke flyr jeg på byen heller. Så hvor finner jeg da den store kjærligheten som varer livet ut? Anonymkode: ffffc...ddc Jeg tror en kan treffe noen hvor som helst. Men en må være åpen for det. Jeg traff en for noen år siden på treningsenteret, nå varte det en god stund, men ikke livet ut. Jeg var absolutt ikke på leit etter noen i mitt liv da, men vi begynte etterhvert å prate og det var starten på det. Anonymkode: 23c39...ca0 2
danbanan Skrevet 19. november 2022 #11 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han siste var 54 og SKALLA! Jeg kødder ikke! Jeg er en normalt pent slank trent dame på 37, matcha med ham pga musikksmaken og tenkte det kunne vært kult å diskutere over en øl. Anonymkode: 8bb34...4a5 Høres rart ut, da er det vel noe med din personlighet da. Tro det eller ei, men menn bryr seg faktisk om personlighet også;) 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #12 Skrevet 19. november 2022 danbanan skrev (5 minutter siden): Høres rart ut, da er det vel noe med din personlighet da. Tro det eller ei, men menn bryr seg faktisk om personlighet også;) Åja haha du er jo helt fantastisk her I følge deg: Kvinne får ikke dates på tinder= kvinne strekker seg etter menn som kan velge og vrake. Kvinne kommer ikke videre med menn= kvinne har dårlig personlighet Er det noe her som ikke er damers feil, eller KAN det tenkes at det er en del menn der ute som ikke evner å få kontakt med kvinner? Anonymkode: 8bb34...4a5 7 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #13 Skrevet 19. november 2022 Seriøst danbanan, jeg lurte alltid på hvorfor en sånn skjønn og pen fyr som deg var singel, jeg skjønner det nå, om det er sånn du er egentlig. Anonymkode: 8bb34...4a5 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #14 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Forøvrig, hva faen har skjedd med deg? Tenk å svare noen på denne incel måten her? Husker deg fra singeltrådene her før, du var hyggelig og koselig, kom deg av nettdating for det har fucka med huet ditt. Anonymkode: 8bb34...4a5 har vel kanskje gått seg på noen smeller på dating da som mange andre her har. Man blir ikke så hyggelig tilslutt da for man blir lei alt tullet. Anonymkode: effe4...9d5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #15 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): har vel kanskje gått seg på noen smeller på dating da som mange andre her har. Man blir ikke så hyggelig tilslutt da for man blir lei alt tullet. Anonymkode: effe4...9d5 Så da kan en oppføre seg som en drittsekk mot alle? Bare fordi teite ting hender en, så trenger en ikke å bli teit mot alle, umodent. Anonymkode: 8bb34...4a5 2 1
danbanan Skrevet 19. november 2022 #16 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åja haha du er jo helt fantastisk her I følge deg: Kvinne får ikke dates på tinder= kvinne strekker seg etter menn som kan velge og vrake. Kvinne kommer ikke videre med menn= kvinne har dårlig personlighet Er det noe her som ikke er damers feil, eller KAN det tenkes at det er en del menn der ute som ikke evner å få kontakt med kvinner? Anonymkode: 8bb34...4a5 Vel, hvis man tenker logisk og ser på alle undersøkelser innenfor dette, så er det mye sannheten i det. Siden TS erfarer at alle menn på tinder er "drittsekker", så er det jo litt merkelig med tanke på at det finnes så mange menn der ute som tydeligvis aldri får kontakt med kvinner på tinder og ikke engang dates? Du har ikke tenkt tanken at dette kan være mange normale, hyggelige menn på tinder som TS ikke er interessert i å treffe? Dette er ren matte og man trenger ikke være rakettforsker for å se skjevheten på tinder. Men hvis hun treffer alle type menn på tinder og ingen er interessert, så er det jo stor mulighet for at det er noe med henne som skremmer dem vekk, noe med hennes personlighet!? Er jo akkurat det samme menn får høre her inne når de spør om råd og tips. Men bare tro hva du vill, det er ikke mitt problem det. Bare prøvde å lufte den brutale sannheten, så kan TS selv velge om hun fortsetter i samme mønster eller ikke. Men alt som skriver her blir spekulasjoner til en viss grad, da ingen av oss har møtt TS irl. Ha en fin kveld😃 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #17 Skrevet 19. november 2022 danbanan skrev (Akkurat nå): Vel, hvis man tenker logisk og ser på alle undersøkelser innenfor dette, så er det mye sannheten i det. Siden TS erfarer at alle menn på tinder er "drittsekker", så er det jo litt merkelig med tanke på at det finnes så mange menn der ute som tydeligvis aldri får kontakt med kvinner på tinder og ikke engang dates? Du har ikke tenkt tanken at dette kan være mange normale, hyggelige menn på tinder som TS ikke er interessert i å treffe? Dette er ren matte og man trenger ikke være rakettforsker for å se skjevheten på tinder. Men hvis hun treffer alle type menn på tinder og ingen er interessert, så er det jo stor mulighet for at det er noe med henne som skremmer dem vekk, noe med hennes personlighet!? Er jo akkurat det samme menn får høre her inne når de spør om råd og tips. Men bare tro hva du vill, det er ikke mitt problem det. Bare prøvde å lufte den brutale sannheten, så kan TS selv velge om hun fortsetter i samme mønster eller ikke. Men alt som skriver her blir spekulasjoner til en viss grad, da ingen av oss har møtt TS irl. Ha en fin kveld😃 La oss håpe det er tilfellet før menneskeheten dør ut fordi folk slutter å parre seg opp. Anonymkode: 8bb34...4a5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #18 Skrevet 19. november 2022 Ikke rart dere er single, makan til bitre, mannehatende femcels her inne 😬 Anonymkode: 64717...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #19 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke rart dere er single, makan til bitre, mannehatende femcels her inne 😬 Anonymkode: 64717...8c6 Er ikke noe som heter FEMcel .... involuntary celibacy! Uavhengig av kjønn. Anonymkode: 8bb34...4a5 2
danbanan Skrevet 19. november 2022 #20 Skrevet 19. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Seriøst danbanan, jeg lurte alltid på hvorfor en sånn skjønn og pen fyr som deg var singel, jeg skjønner det nå, om det er sånn du er egentlig. Anonymkode: 8bb34...4a5 Slutt med sånn personangrep, jeg bare forteller den brutale sannheten. Hva er galt med det? Kan du ikke heller holde en saklig diskusjon om temaet som TS spør istedenfor ? Du skjuler deg bak anonymiteten din, så du er jo sikkert en fantastisk person du og jeg er jo helt forferdelig som bare forteller hvordan dating på tinder funker. Fy skamme meg😆 Endret 19. november 2022 av danbanan 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå