AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Julebordssesong.... Jeg har kjøpt en knallrød kjole til knærne og synes ikke det blir fint med svart strømpebukse under. Men menn synes hudfarget strømpebukse ser ut som en bestemor og liker det virkelig ikke. Og er det shimmer i strømpebuksa er det helt krise. Men å gå uten strømpebukse og bare legger i november, høres veldig kaldt ut?! Hva gjør dere som liker å gå i kjoler med farger egentlig? Anonymkode: d0355...a8b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men menn synes hudfarget strømpebukse ser ut som en bestemor og liker det virkelig ikke. Og er det shimmer i strømpebuksa er det helt krise. Hæ, gjør de? Visste ikke at de brydde seg om strømpebuksefarger. Anonymkode: 67d26...688 35 4
Mezzosoprena Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Julebordssesong.... Jeg har kjøpt en knallrød kjole til knærne og synes ikke det blir fint med svart strømpebukse under. Men menn synes hudfarget strømpebukse ser ut som en bestemor og liker det virkelig ikke. Og er det shimmer i strømpebuksa er det helt krise. Men å gå uten strømpebukse og bare legger i november, høres veldig kaldt ut?! Hva gjør dere som liker å gå i kjoler med farger egentlig? Anonymkode: d0355...a8b Men "menn liker ikke"?! For det første: Gjør de ikke det?? Aldri hørt, og hva som om "menn liker ikke"? Det er da vel du som skal kle på deg? 21 1 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 Kan mørkeblå eller mørkegrønn strømpebukse passe bedre? Glitter strømpebukse? Anonymkode: a2676...78b 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Julebordssesong.... Jeg har kjøpt en knallrød kjole til knærne og synes ikke det blir fint med svart strømpebukse under. Men menn synes hudfarget strømpebukse ser ut som en bestemor og liker det virkelig ikke. Og er det shimmer i strømpebuksa er det helt krise. Men å gå uten strømpebukse og bare legger i november, høres veldig kaldt ut?! Hva gjør dere som liker å gå i kjoler med farger egentlig? Anonymkode: d0355...a8b Herlighet, man trenger ikke bruke 40 denier beige La Mote akkurat. Anonymkode: 2b342...dad 22 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #6 Skrevet 19. november 2022 Når vi snakker om ordentlig tynne strømpebukser, er hudfargede langt mer anvendelige enn svarte. Det er ikke noe bestemor over det når man velger tynne og pene varianter. Glem hva influencerne sa i 2015 eller 2018. De tok feil den gang, og de tar feil i dag. Svarte kan kun brukes til mørke antrekk, selvsagt unntatt marineblått, mens hudfargede kan brukes til de fleste farger og anledninger. Anonymkode: be156...663 16 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 Jeg er veldig glad i tynne mørke grå strømpebukser. Ellers går det med hudfarget og, men velg da tynne. Jeg bruker kun wolford strømpebukser, de har så god kvalitet. Anonymkode: 48165...bac 4 2
Gjest wwoman Skrevet 19. november 2022 #8 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Julebordssesong.... Jeg har kjøpt en knallrød kjole til knærne og synes ikke det blir fint med svart strømpebukse under. Men menn synes hudfarget strømpebukse ser ut som en bestemor og liker det virkelig ikke. Og er det shimmer i strømpebuksa er det helt krise. Men å gå uten strømpebukse og bare legger i november, høres veldig kaldt ut?! Hva gjør dere som liker å gå i kjoler med farger egentlig? Anonymkode: d0355...a8b Bare legger går fint nå og er finest, du skal vel uansett ikke være så mye ute?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når vi snakker om ordentlig tynne strømpebukser, er hudfargede langt mer anvendelige enn svarte. Det er ikke noe bestemor over det når man velger tynne og pene varianter. Glem hva influencerne sa i 2015 eller 2018. De tok feil den gang, og de tar feil i dag. Svarte kan kun brukes til mørke antrekk, selvsagt unntatt marineblått, mens hudfargede kan brukes til de fleste farger og anledninger. Anonymkode: be156...663 ???? Anonymkode: efbbc...eed
Momma Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 Jeg synes strømpebukser i nude er fint til knallrødt, man må ikke ha svart. Og jeg har da aldri hørt at menn ikke like nude-fargete strømpiser?! Er ellers enig i at skimmer er krise. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Herlighet, man trenger ikke bruke 40 denier beige La Mote akkurat. Anonymkode: 2b342...dad Har du tips til noen fine? Anonymkode: a2676...78b 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #12 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Herlighet, man trenger ikke bruke 40 denier beige La Mote akkurat. Anonymkode: 2b342...dad Helt rett ! Hudfargede kan være rett så sexy. Glitter er bare turnoff, ser pedo (barn) ut. Hilsen mann som elsker strømper/strømpebukser. Anonymkode: e3199...17c 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #13 Skrevet 20. november 2022 Jeg syns ikke de tynne beige strømpebuksene varmer noe særlig, så valget hadde vært lett. Dropo strømpebuksa. Anonymkode: 02163...749 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #14 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Julebordssesong.... Jeg har kjøpt en knallrød kjole til knærne og synes ikke det blir fint med svart strømpebukse under. Men menn synes hudfarget strømpebukse ser ut som en bestemor og liker det virkelig ikke. Og er det shimmer i strømpebuksa er det helt krise. Men å gå uten strømpebukse og bare legger i november, høres veldig kaldt ut?! Hva gjør dere som liker å gå i kjoler med farger egentlig? Anonymkode: d0355...a8b Man går jo bare uten strømpebukse selvsagt, du skal vel ikke være utendørs annet enn til og fra? Hvis det er langt å gå er det jo bare å trekke på seg en ullstilongs og så ta den av når du kommer frem. Hvor mye varme tenker du egentlig at en tacky nylonstrømpebukse gir…? Anonymkode: 73e41...52f
chouette Skrevet 20. november 2022 #15 Skrevet 20. november 2022 Jeg synes både sorte, grå og nude strømpebukser med lav masketetthet(5-10 denier) funker alle fint til rød kjole. 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du tips til noen fine? Anonymkode: a2676...78b Jeg sverger til ymse Wolford-strømpebukser i 8, 9, 10 og 15 denier. Jeg husker ærlig talt ikke hva de forskjellige heter, jeg pleier bare å kjøpe det som er tilgjengelig (og helst på salg!), men du kan nesten ikke trå feil. De er som foundation for beina. Jeg vil tro at 20 fra dem også går fint. Det viktigste er å velge en som er lys nok, synes jeg, og ikke falle for fristelsen til å bruke strømpebuksene som selvbruning, for å si det litt teit. Anonymkode: 2b342...dad 8 1
AnnePåLande Skrevet 20. november 2022 #17 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Julebordssesong.... Jeg har kjøpt en knallrød kjole til knærne og synes ikke det blir fint med svart strømpebukse under. Men menn synes hudfarget strømpebukse ser ut som en bestemor og liker det virkelig ikke. Og er det shimmer i strømpebuksa er det helt krise. Men å gå uten strømpebukse og bare legger i november, høres veldig kaldt ut?! Hva gjør dere som liker å gå i kjoler med farger egentlig? Anonymkode: d0355...a8b Har aldri hørt om en eneste mann som kommenterer strømpebukser.. 12 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #18 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ???? Anonymkode: efbbc...eed Det er en krevende fargekombinasjon, for å si det mildt. Anonymkode: be156...663 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #19 Skrevet 20. november 2022 Selvsagt kan du bruke nude strømpebukse! Bare kjøp en ordentlig en. Ikke de billige fra matbutikken. Bare ta en titt på feks hertuginne Kate. Hun bruker ofte nude strømpebukser. Og menn vil pule uansett. De er noen enkle skapninger. Anonymkode: 0be79...b6e 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #20 Skrevet 20. november 2022 Jeg kommer fra en «interessant» familie hvor en holder på mange gamle «ideer» 🙄 Klassisk før skulle en ha mørkere farge på nylonstrømpebuksene på vinteren. Ikke helt logisk nå for tiden. Altså mørkere «hudfarget», ikke sort. Med dagens tankesett så ser det passe malplassert med mørk gyllen, gjennomsiktig hudfarget strømpebukse på vinterstid, men det var greia. Har måttet forklare min mor litt for mange ganger hvilket tiår vi lever i. Akkurat som det var at en gikk med lyst på sommerstid, og mørkere tøy på vinteren, og vesker deretter. Sier ikke at alle fulgte dette, men i USA har en f.eks en greie med labor’s day, og hvilke farger som passer før og etter. Litt samme opplegg, men flere og flere går bort i fra det. Dagens er mer at en finner en tone på nylonstrømpebuksen som passer med sin hudfarge så det ser naturlig ut. En kan velge med eller uten skimmer, det er ikke så viktig. Aldri hørt at menn ikke liker det, men at en del ikke synes det er så sexy med en nylonstrømpebukse som ikke passer fargemessig og minner mer om bestemors er gjerne mer forståelig, selv vi kan kle oss akkurat som vi vil. Jeg ville enten valgt en som var så nært hudfargen min som mulig, eller en klar kontrast. Kontrast kan være både annen farge, og/eller med noe mønster. Anonymkode: 24298...ddf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå