AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #21 Skrevet 21. november 2022 NakenPanda skrev (2 timer siden): Redusert stilling og deltid er ikke det samme, mange prøver på 100% stillingen men får det ikke, men bare kvinner reduserer stillingen sin. Det finnes alltid unntak men generelt er dette sant, dette gjelder alle arbeidsplassene mine de siste 25 år, og er sikkert enda mere utbredt i det offentlige. Det er for svakt å si at dere er offer for at mannen "ikke gidder eller ikke bidrar", det er bare å innrømme at mange ikke ønsker å jobbe for mye. Det er bare å se på sykefravær og uføretrygd, samme tendens. Hvorfor tror du oss menn dør tidligere Herregud for en holdning? De fleste kvinner som jobber redusert, må redusere stillingen sin pga småbarnslivet og egen helse. Totalt kunnskapsløst å påstå noe annet. Anonymkode: bb06a...23b
NakenPanda Skrevet 21. november 2022 #22 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud for en holdning? De fleste kvinner som jobber redusert, må redusere stillingen sin pga småbarnslivet og egen helse. Totalt kunnskapsløst å påstå noe annet. Anonymkode: bb06a...23b De fleste reduserer ikke sin stilling i det hele tatt, kom meg gjennom 2 barn uten at noen reduserte noe som helst annet en fritidsaktiviteter og sosialt liv. Fokus og prioriteringer er nødvendig Du synes å mene det er helt normalt å være syke av småbarnstilværelsen det synes jeg ikke det er. Bare det faktum at de er villige til å reduserer jobb og ikke ta ut lange sykemeldinger vitner til at legene heller ikke mener dette er noe som kvalifiserer. Reduser gjerne stillingen, men ta konsekvensene selv og ikke skylde på samfunnet/partner for deres valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå