AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Maen var utro med en dame som han møtte online mens jeg var gravid. De snakket mye på tlf mens jeg var gravid og etter jeg fødte. Men 6 mnd etter fødsel så planla de å treffe hverandre. Da gikk det over til fysisk utroskap i 6 mnd (møttes 3 ganger over flere dager.. hun bor langt unna). Jeg fikk vite om utroskapen etter at hun tok kontakt og viste meg screenshots av samtalene, facetime etc. Han innrømmet det og sa han hadde sluttet å snakke sammen 2 mnd siden fordi hun ønsket mer. Men for han var det bare sex. Nå har han gjort alt for å fikse opp. Jeg får tilgang til alt. Mobil, pc etc. Alt jeg ønsker å vite er han ærlig om. Jeg fikk ALLE detaljene fra henne så har testet han på mye der. Jeg har gode og dårlige dager. Det blir utrolig vanskelig å gå fra han pga barna. Men eg blir fysisk kvalmen av tanken på han og hu. Gikk ned på henne.. gjør aldri det med meg. På de dårlige dagene ønsker jeg hevn. Ønsker helst svar fra kvinner som har vært gjennom det samme. Har ikke hatt andre seksuelle partnere enn han. Ble sammen tidlig. Jeg endte opp med å lage en fake tinder profil.. begynte å snakke med en. Syns han var veldig kjekk.. så la han til på snap. Sendte snap av meg sjøl og han bare roste med komplimenter om kor galfin eg e. Det var godt å føle seg begjært igjen. Men har sagt vi ikke kan fortsette ettersom jeg må jobbe med forholdet. Jeg fikk dårlig samittighet for at eg "bare" snakket med han her fyren. Men va så godt å føle seg sexy igjen. Spenningen rundt dt.. men eg e egentlig veldig moralsk av meg men vet ikke hva som kommer over meg. En del av meg ønsker å være utro (ikke ha sex) men å føle meg levende igjen. Hjelp.. dette e fortsatt ferskt og vi skal til parterapeut. Og jeg vet at jeg kommer til å bli fortalt at dette gjør ting verre. Men vi er alle mennesker så hvordan løse den indre følelsen jeg har. Kommer jeg alltid til å ønske å gjøre igjen? Eller blir det bedre. Burde man bare være utro og ikke fortelle så føler man kanskje at man har gjevnet det ut? Anonymkode: 92409...f3b 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Dette her blir jo ikke bedre. Du vil aldri kunne stole på han, du vil alltid være usikker på han, du vil alltid kjenne det stikket med hat mot han. Den beste hevnen er naturligvis å avslutte forholdet. Å gi ny sjanse er bare å be om å leve i et drittforhold som aldri blir bra igjen samme hvor hardt du kjemper. Han har vist at han ikke respekterer og elsker deg og at han ikke er til å stole på. Når han har moral til å holde på sånn når du bærer hans barn kan du bare se for deg hvordan han vil holde på etter fødsel når du ikke orker sex, eller etter fire år med hektisk småbarnsliv han savner spenning og flørt i. Anonymkode: 491e4...aa8 21 1 12
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 I ditt tilfelle tipper jeg dette er en engangs greie. Om du skal prøve å være utro selv? Vel, jeg forstår at du tenker sånn. Det er også fair å gjøre det. Men du risikerer i enda større grad at forholdet går til helvete. Du kommer trolig til å føle deg litt bedre der og da. Skal du informere mannen om at du er utro, eller bare gjøre det? Jeg tror jeg ville gjort det i all hemmelighet, for min egen del. Deretter prøvd parterapi og se om dere kommer på skinner igjen. Uansett, lykke til!! Anonymkode: 41f0c...f68 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 Ikke synk ned til hans nivå da! Anonymkode: 5bdae...4de 8 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 Stor klem til deg. Jeg vet rett og slett ikke om jeg hadde klart å fortsette forholdet lenger. Anonymkode: b032f...f4e 9 1
Miranda Bailey Skrevet 19. november 2022 #6 Skrevet 19. november 2022 Jeg personlig kunne kanskje tilgitt en feil, dvs et ons i fylla for eksempel. Men dette var et bevisst valg han tok, noe som strakk seg over lang tid og at dette attpåtil skjedde mens du var gravid er utilgivelig. Jeg skal ikke si hva du skal gjøre, men dette er ikke en mann som kan stoles på. Han har vist hva han er i stand til å gjøre. 11 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 Utroskap er utrolig respektløst og overhodet ikke greit. Og når det i tillegg gjøres når kjæresten er gravid og etter fødsel.. nei, det er noe av det mest respektløse jeg kan tenke meg! Dette er jo ikke et engangstilfelle heller, så personlig hadde jeg gått på dagen. Jeg hadde aldri klart å stole på han igjen, og både jeg og barn hadde definitivt hatt det bedre uten han under samme tak. Anonymkode: b92ae...20e 9 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #8 Skrevet 19. november 2022 Folk på tinder og nettet generelt sier alt for få å få nudes og ligg.... Gratulerer, du er nå ikke en dritt bedre enn han. Anonymkode: 9f2ba...fc1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #9 Skrevet 19. november 2022 Tenk på deg selv her. Det var ikke en engangsgreie. Han la seg flat fordi han ble busta. Han gjorde det mot deg mens du hadde hans nyfødte barn hjemme. Han gjorde alt bak din rygg, med viten og vilje, over lang tid. Ta den tiden du trenger til å dumpe han, er mitt råd. Det koster mer enn det smaker å fikse dette forholdet. Det vil faktisk ALDRI bli det samme igjen, fordi det som er gjort det er gjort. Det vil ikke hjelpe deg å synke til hans nivå og være utro tilbake. Slå heller oop og KOS deg med god samvittighet. Du kan oppleve god sex igjen. Spenning. Nyforelskelse. Kjærlighet! Hilsen ei som tilga utroskap. Vi er fortsatt sammen 10 år etter, men jeg ser at det har kostet mer enn det har gitt meg. Skulle ønske jeg starta med blanke ark den gang da.. Anonymkode: 6334a...2a6 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #10 Skrevet 19. november 2022 Ikke kjemp for en som gir så fullstendig faen i deg som han der gjorde. Du er bedre enn dette. Når han ikke respekterer deg eller sine egne barn, og heller velger å kaste alle under bussen for «bare litt sex», må du ta den oppgaven. Bare kom deg bort. Anonymkode: b7baa...cf1 4 6
Deliza88 Skrevet 19. november 2022 #11 Skrevet 19. november 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Stor klem til deg. Jeg vet rett og slett ikke om jeg hadde klart å fortsette forholdet lenger. Anonymkode: b032f...f4e TS her.. Takk❤️ Jeg vet ikke. Er så glad i barna mine ønsker ikke at de skal lide gjennom en skilmisse. 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #12 Skrevet 19. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tenk på deg selv her. Det var ikke en engangsgreie. Han la seg flat fordi han ble busta. Han gjorde det mot deg mens du hadde hans nyfødte barn hjemme. Han gjorde alt bak din rygg, med viten og vilje, over lang tid. Ta den tiden du trenger til å dumpe han, er mitt råd. Det koster mer enn det smaker å fikse dette forholdet. Det vil faktisk ALDRI bli det samme igjen, fordi det som er gjort det er gjort. Det vil ikke hjelpe deg å synke til hans nivå og være utro tilbake. Slå heller oop og KOS deg med god samvittighet. Du kan oppleve god sex igjen. Spenning. Nyforelskelse. Kjærlighet! Hilsen ei som tilga utroskap. Vi er fortsatt sammen 10 år etter, men jeg ser at det har kostet mer enn det har gitt meg. Skulle ønske jeg starta med blanke ark den gang da.. Anonymkode: 6334a...2a6 Hei, har dere barn sammen? Anonymkode: 92409...f3b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #13 Skrevet 19. november 2022 Jeg har aldri vært i din situasjon før, men jeg forstår veldig godt tankegangen din. Prøver å se for meg å gå gravid med hans barn med de plagene, hindringene og vondtene det medfører. Føde hans barn, være redd og bekymret rundt det. Og så driver han på sin side å flørter med en annen, og til og med møter og har sex med henne?? Kjenner jeg blir forbannet bare ved tanken. Vit bare at ingen kommer til å klandre deg hvis du ender opp med å gå. Barn lider heller ikke av et samlivsbrudd hvis det blir gjort så fredelig som mulig. Spørsmålet du må stille deg selv er om det kanskje er bedre å gå nå, ha det vondt i starten men etterhvert nyte singel tilværelsen og etterhvert møte en ny mann som behandler deg og barna med RESPEKT. Eller bli værende å gå med disse vonde tankene du har nå i mange år fremover. Han har gjort dette, han hadde mange muligheter til å trekke seg. Men han gjorde det. Ergo er han kompatibel til å gjøre det igjen, for nå vet han at du blir. Han var utro mens du fødte barnet hans. Hva med neste gang noe livsendrende skjer i livet ditt? Et nært dødsfall, eller at du blir alvorlig syk? Takler du å gå gjennom dette en gang til? Anonymkode: 30b36...2ac 1
NiceOrNothing Skrevet 19. november 2022 #14 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Maen var utro med en dame som han møtte online mens jeg var gravid. De snakket mye på tlf mens jeg var gravid og etter jeg fødte. Men 6 mnd etter fødsel så planla de å treffe hverandre. Da gikk det over til fysisk utroskap i 6 mnd (møttes 3 ganger over flere dager.. hun bor langt unna). Jeg fikk vite om utroskapen etter at hun tok kontakt og viste meg screenshots av samtalene, facetime etc. Han innrømmet det og sa han hadde sluttet å snakke sammen 2 mnd siden fordi hun ønsket mer. Men for han var det bare sex. Nå har han gjort alt for å fikse opp. Jeg får tilgang til alt. Mobil, pc etc. Alt jeg ønsker å vite er han ærlig om. Jeg fikk ALLE detaljene fra henne så har testet han på mye der. Jeg har gode og dårlige dager. Det blir utrolig vanskelig å gå fra han pga barna. Men eg blir fysisk kvalmen av tanken på han og hu. Gikk ned på henne.. gjør aldri det med meg. På de dårlige dagene ønsker jeg hevn. Ønsker helst svar fra kvinner som har vært gjennom det samme. Har ikke hatt andre seksuelle partnere enn han. Ble sammen tidlig. Jeg endte opp med å lage en fake tinder profil.. begynte å snakke med en. Syns han var veldig kjekk.. så la han til på snap. Sendte snap av meg sjøl og han bare roste med komplimenter om kor galfin eg e. Det var godt å føle seg begjært igjen. Men har sagt vi ikke kan fortsette ettersom jeg må jobbe med forholdet. Jeg fikk dårlig samittighet for at eg "bare" snakket med han her fyren. Men va så godt å føle seg sexy igjen. Spenningen rundt dt.. men eg e egentlig veldig moralsk av meg men vet ikke hva som kommer over meg. En del av meg ønsker å være utro (ikke ha sex) men å føle meg levende igjen. Hjelp.. dette e fortsatt ferskt og vi skal til parterapeut. Og jeg vet at jeg kommer til å bli fortalt at dette gjør ting verre. Men vi er alle mennesker så hvordan løse den indre følelsen jeg har. Kommer jeg alltid til å ønske å gjøre igjen? Eller blir det bedre. Burde man bare være utro og ikke fortelle så føler man kanskje at man har gjevnet det ut? Anonymkode: 92409...f3b De to viktigeste grunnpilarene i ett forhold er tillit og respekt . Dere mangler begge deler . Han har tydeligvis ingen respekt for deg , å din tillit til han er knust . Ikke synk ned til hans nivå å hevn deg . Gå i parterapi , men først og fremst gå til psykolog selv . Bygg opp deg selv og ditt egenverd og selvrespekt . Å helst finn deg en som respekterer , elsker og fortjener deg ❤️ 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #15 Skrevet 19. november 2022 Skilsmisse er bedre enn å leve med 2 foreldre som ikke har det bra sammen. du har ett liv. Han har ikke respektert deg. Skal du kaste livet bort på han? Unn deg heller å prøv å føle deg lykkelig. Han får sin karma for det han gjorde. Han mister deg. Det har han pent lagt opp til selv. Om du vil ha forhold, ha heller kjærlighet for noen som respekterer deg og oppriktig elsker deg tilbake. Det finner du Anonymkode: dd1ea...acd 5 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #16 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, har dere barn sammen? Anonymkode: 92409...f3b Ja. Anonymkode: 6334a...2a6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #17 Skrevet 19. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja. Anonymkode: 6334a...2a6 TS: Hvorfor sier du det has kostet deg mer enn det har gitt? Leser online at noen forhold kommer seg sterkere ut etter å ha jobbet seg gjennom utroskapen. Var han utro når dere hadde barn eller før? Anonymkode: 92409...f3b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #18 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS: Hvorfor sier du det has kostet deg mer enn det har gitt? Leser online at noen forhold kommer seg sterkere ut etter å ha jobbet seg gjennom utroskapen. Var han utro når dere hadde barn eller før? Anonymkode: 92409...f3b Har du ikke lest innlegget du kommenterer på??? Anonymkode: 6ee1c...11e 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #19 Skrevet 19. november 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Dette her blir jo ikke bedre. Du vil aldri kunne stole på han, du vil alltid være usikker på han, du vil alltid kjenne det stikket med hat mot han. Den beste hevnen er naturligvis å avslutte forholdet. Å gi ny sjanse er bare å be om å leve i et drittforhold som aldri blir bra igjen samme hvor hardt du kjemper. Han har vist at han ikke respekterer og elsker deg og at han ikke er til å stole på. Når han har moral til å holde på sånn når du bærer hans barn kan du bare se for deg hvordan han vil holde på etter fødsel når du ikke orker sex, eller etter fire år med hektisk småbarnsliv han savner spenning og flørt i. Anonymkode: 491e4...aa8 Er det så svart og hvitt? Jeg blir så utrolig lei meg pga de skjønne barna våre. Eg elsker de overalt på denne jorden. Bare tanken av å måtte dele 50-50 med de nå får meg til å gråte mens jeg skriver dette svaret. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre er helt fra meg. Anonymkode: 92409...f3b 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #20 Skrevet 19. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har du ikke lest innlegget du kommenterer på??? Anonymkode: 6ee1c...11e Jeg svarte her som TS. Spør hun som skrev innlegget om hennes mann var utro før hun fikk barn. Jeg hadde ikke nølt å gå fra han om det ikke var pga barna, hus etc. Anonymkode: 92409...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå