Gå til innhold

Kan man få dame selv om man har mislyktes i arbeidslivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer sier ofte at viktigste er at mannen har en jobb han trives med. Men jeg trives ikke i jobben min. Jeg har aldri trivdes i noen jobber jeg har hatt. Og føler jeg aldri kommer til å finne den rette jobben for meg. Kan jeg likevel få dame selv om jeg ikke trives i jobben min?

Anonymkode: fa8ff...71d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvfølgelig. Så lenge du faktisk har en jobb

Anonymkode: 36aa9...b0b

Skrevet

Enig i den over. Så lenge du har jobb så bidrar du. Og finner du riktig partner så kanskje du finner noen som løfter deg opp til å ta de grep som trengs for å finne en jobb du trives i. For det er veldig veldig veldig viktig så stor del som vi bruker på jobben vår. 

• Nyttig 1
Skrevet

Du kan sikkert få dame men jeg er mer tvilsom til om forholdet vil vare. Om du mistrives så mye i jobben din påvirker det hverdagslivet ditt og allerede i denne tråden i tekst oser det negativ av deg. Jeg hadde ikke orket å leve med en som ikke tok ansvar for sitt eget liv og egen lykke, en som kanskje klager mye på alt og alle fordi han blir nedtrykt av jobben, en som kommer hjem sliten og sur fordi han mistrives på jobb, en som er grinete og kortluntet på morgenen fordi han hater å gå på jobb og en som bruker helgene kun på å sove og slappe av fordi jobbhverdagen tar fra han all energi til å gjøre hyggelige ting i helgene. 

Bytt jobb. Jeg vet at det ikke er gjort på et blunk å få en annen jobb men å ha den innstillingen om at alle jobber er fæle og du aldri kommer til å finne den rette jobben blir for negativt og tafatt for meg. 

Anonymkode: 1b756...e75

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Damer sier ofte at viktigste er at mannen har en jobb han trives med. Men jeg trives ikke i jobben min. Jeg har aldri trivdes i noen jobber jeg har hatt. Og føler jeg aldri kommer til å finne den rette jobben for meg. Kan jeg likevel få dame selv om jeg ikke trives i jobben min?

Hvordan påvirker mistrivselen livet ditt? Hovedgrunnen til at damer ofte sier dette tenker jeg er at de ikke ønsker en mann som kommer hjem fra jobb sur og gretten og tar det ut på henne.

I tillegg er det for mange damer tiltrekkende med en kompetent mann. Det trenger ikke være jobb nødvendigvis, det kan være andre ting.

Anonymkode: 25978...279

Skrevet

Lyv i vei, ikke si at du hater jobben din. Problem solved

Anonymkode: 8f1fb...094

Skrevet

Kvinner er veldig fordomsfulle, som du sikkert ser på en del av svarene her, og vill tror ditt og datt hvis du sier at du ikke trives i jobben din. De bryr seg mer om hva du kan tilby en hvem du er, til en viss grad. Så beste råd er å lyve om dette!

Men hvis vi hadde snudd  det, og hun ikke hadde trivdes , så hadde hun forventet at du skulle vært støttende bla bla

Velkommen til kvinners dobbeltmoral, den skinner rett igjennom på forumer som dette(får sikkert refs for dette) 😏

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan sikkert få dame men jeg er mer tvilsom til om forholdet vil vare. Om du mistrives så mye i jobben din påvirker det hverdagslivet ditt og allerede i denne tråden i tekst oser det negativ av deg. Jeg hadde ikke orket å leve med en som ikke tok ansvar for sitt eget liv og egen lykke, en som kanskje klager mye på alt og alle fordi han blir nedtrykt av jobben, en som kommer hjem sliten og sur fordi han mistrives på jobb, en som er grinete og kortluntet på morgenen fordi han hater å gå på jobb og en som bruker helgene kun på å sove og slappe av fordi jobbhverdagen tar fra han all energi til å gjøre hyggelige ting i helgene. 

Bytt jobb. Jeg vet at det ikke er gjort på et blunk å få en annen jobb men å ha den innstillingen om at alle jobber er fæle og du aldri kommer til å finne den rette jobben blir for negativt og tafatt for meg. 

Enig i denne. Hvordan du fremstår som person er viktigere enn at du har en jobb. Men å bytte jobb når man mistrives er lurt. Eller er det egentlig en tanke om å ikke jobbe i det hele tatt som frister?

Skrevet
danbanan skrev (1 time siden):

Kvinner er veldig fordomsfulle, som du sikkert ser på en del av svarene her, og vill tror ditt og datt hvis du sier at du ikke trives i jobben din. De bryr seg mer om hva du kan tilby en hvem du er, til en viss grad. Så beste råd er å lyve om dette!

Men hvis vi hadde snudd  det, og hun ikke hadde trivdes , så hadde hun forventet at du skulle vært støttende bla bla

Velkommen til kvinners dobbeltmoral, den skinner rett igjennom på forumer som dette(får sikkert refs for dette) 😏

Tusen takk for godt svar. Det løste dilemmaet mitt om jeg skulle fortelle noe til kjæresten.

Gjest ChadMcChadson
Skrevet

Nå er det jo en annen tråd hvor damer sier at inntekt ikke betyr noe. Så du får vel tro på det de sier.

Skrevet

Om du ikke trives i noen jobber og ikke tror du kommer til å trives på jobb i fremtida er det kanskje hos deg problemet ligger og ikke hos jobben. Ville ha ryddet opp i det før partner evt vil komme inn i bildet.

Anonymkode: fdcf4...27c

• Liker 1
Skrevet
Båtfører skrev (7 minutter siden):

Tusen takk for godt svar. Det løste dilemmaet mitt om jeg skulle fortelle noe til kjæresten.

Det var jo veldig smart å velge å høre på det mest kvinnefiendtlige og misogynistiske svaret her inne. 

Ikke rart du ikke får dame når du sympatiserer med sånne holdninger 

• Liker 2
Skrevet
Båtfører skrev (7 minutter siden):

Dust. Dette kan ikke sammenlignes. Har lest tråden din. Fortell kjæresten din at du er domfelt og ikke prøv å press henne til å bli hos deg fordi du gjør henne gravid før hun finner ut at du har kriminell historikk. 

Anonymkode: ca9c3...465

• Liker 1
Skrevet

Du kan absolutt få dame selvom du ikke trives i jobben din. Bare ikke la mistrivselen gå utover henne og prøv så godt du kan å finne noe du trives med. Kanskje hun ser noen sider ved deg som du ikke visste at du hadde, og dermed finner du noe som passer for deg? Uansett, ærlighet varer lengst!

Anonymkode: ca9c3...465

Skrevet

Jeg tenker at det er helt normalt å Ikke like jobben sin så godt, eller å se på jobb først og fremst som noe som er nødvendig for å leve et godt liv økonomisk. Så lenge du hadde hatt evne til å stå i jobben selv om du ikke likte den, samt hatt penger til å finne på morsomme ting et par ganger i måneden, hadde det vært helt greit for meg. 

Økonomi hadde vært mye viktigere for meg enn hva du jobba med. Jeg tjener ok, og vil være sammen med noen som kan bli med på gøyale ting uten at jeg må spandere.

Anonymkode: c4ae2...518

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvilke jobber har du hatt? Jeg er avhengig av varierte arb dager for ikke å bli gal. Så mulig du trenger noe som er variert. Eller omvendt 

Anonymkode: e7715...9d4

Skrevet

Selvfølgelig kan du det. Men måten du takler der på, vil jo påvirke forholdet. Det går jo begge veier med alt. 

Har selv en samboer som ikke liker jobben sin. Og jeg har prøvd å være en støtte for han. Snakke med han mye om dette ofte kommet med mange forslag til andre alternativer. Sendt han stillingsannonser etc. Men han gjør ingenting for å ta tak i situasjonen hans. Han kommer i tillegg hjem ofte sur og lei og tar det ut over meg. Det er utrolig leit og frustrerende og jeg bruker mye energi på å bekymre meg over han og hans situasjon. Og vil ikke anbefale dette til noen 😅 I tillegg påvirker det forholdet negativt når han ofte er så sur. 

Men så lenge du ikke lar det gå ut over andre og prøver å jobbe med situasjonen, så null problem. 

Anonymkode: 7d5bf...cb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...