Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste forslagene til jente 4 år,og fikk litt trua på lekepc.men er de vanskelig?hun er 3 1/2 år og er litt sent utviklet.

hun elsker barbiefilmer,men viser ingen interesse for en minibarbie hun har.kanskje det blir annerledes med en stor?leker heller ikke med barbie i bh.g.der tegner hun mest,og bygger med et eller annet.ikke lego eller duplo.

hun er begeistret for minnie og mikke mus,men jeg har ikke sett noen figurer noen plass.samme med ole brum.finnes jo ørten ole brum bamser,men de virker så kjedelig.

og spill.noen som er enkle for småbarn?

håper på forslag fra dere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei jente på snart fire år. Hun leger mye med dukker (babyborn..). Ellers er perling fint, LOTTO-spill, puslespill med få brikker. Til treårs dagen fikk hun slik plastelina som ikke klistrer seg (Playdooh - eller noe slikt..). Den var veldig populær.

Bøker er også alltid en slager hos oss, og følgende bøker har slått best an (fra tre års alder): Lillesøster må tisse, Lillesøster i butikken, Albert Åberg (alle varianter), reglebok, sangbok (fikk til toårsdagen - helt utslitt nå..)..

Det er et hav av muligheter. En annen ting som er veldig populært er kjøkken..

Håper du har fått noen tips her nå. Lykke til!

Skrevet

Det er jo masse bra tegnesaker der ute :) Kjøp noe av det da vel.

PC spill er det varierende vansklighetsgrad på og om foreldrene kan sitte med henner er det en fin ting også,

Skrevet

Hva med noe ansiktsmaling, det er jo veldig morsomt da, og så en bok/brosjyr som viser fine forslag...

Det har jeg kjøpt til en niese av meg som netopp ble fire og ei på tre

Gjest lindtro
Skrevet

hei!

hvorfor ikke prøve little people fra ficher price?

Der finnes det uenderlig mye og velge i både i størrelse og pris.

Det er tilpasset barn i alderen 1 til 5 år....

Hos oss har det holdt ungene gående i det uendelige... det er morsomme og solide leker.

Om du ikke vet helt hva det er så spørr på lekebutikken... de har helt sikkert masse og velge i.

Lykke til ;o)

Skrevet

takk for fine forslag! :)

har litt å se etter når jeg legger ut på årets julegavekjøp til snuppa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...