AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Del Skrevet 19. november 2022 Er det flere som opplever sy immunforsvaret er dårligere etter gjennomgått korona? Som ble syk igjen ganske fort etter å ha vært syk med korona? Anonymkode: e5709...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Del Skrevet 19. november 2022 Helt vanlig ved en rekke virussykdommer.. Anonymkode: 04152...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Del Skrevet 19. november 2022 Ja, absolutt. Anonymkode: fa416...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Helt vanlig ved en rekke virussykdommer.. Anonymkode: 04152...993 Tror koronaen må være tøffere for immunforsvaret enn vanlige virussykdommer. Jeg har aldri blitt syk to ganger på kort tid av influensa og lignende. Men nå er jeg syk for 2.gang på en måned😕 Anonymkode: e5709...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #5 Del Skrevet 19. november 2022 har hatt kjempeartig influensa. Aldri vært så syk før. hadde korpna tidligere i år. Anonymkode: 0f95c...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 19. november 2022 #6 Del Skrevet 19. november 2022 Har ikke merket noen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 19. november 2022 #7 Del Skrevet 19. november 2022 Det er nok en kombinasjon av koronainfeksjon og at vi faktisk unngikk stort sett alt av smitte i to år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #8 Del Skrevet 19. november 2022 Hadde korona for en måned siden. Er helt vanlig nå ikke blitt syk igjen. Men har ofte vært syk/forkjølet både 2 og 3 ganger hver høst. Var heller ikke mere syk etter korona i fjor. Men jeg er ikke vaksinert, vet ikke om det har noe å si. Anonymkode: e5ae1...c12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #9 Del Skrevet 19. november 2022 Hadde covid i sommer. Har vært mer syk enn frisk siden. Coronaen strupte siste rest av immunforsvaret. Så nå blir det sikkert enda mer moro nå som influensaen står for døren🥴 Anonymkode: 8b1e3...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #10 Del Skrevet 19. november 2022 Før korona: Sjelden syk og siste feber-episode var i 2007. Etter korona (i februar): feber tre ganger ved enkel forkjølelse🙄 Anonymkode: 6045d...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #11 Del Skrevet 19. november 2022 Hadde korona i januar/februar og var syk til etter påske. Så fikk jeg influensa i slutten av juli som varte 10 dager og etter det helt utmattet i to uker. Følte meg frisk i 2 uker før jeg fikk bronkitt i slutten av august som gikk over til lungebetennelse. Hostet i 6 uker før det stoppet og siden hårpleie hanglet med null energi 😐 Anonymkode: cecf9...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 19. november 2022 #12 Del Skrevet 19. november 2022 Teatrica skrev (1 time siden): Det er nok en kombinasjon av koronainfeksjon og at vi faktisk unngikk stort sett alt av smitte i to år. Det tror jeg også. Når vi har vært desinfisert i to år er det ikke merkelig at et immunforsvar som er helt "nede" ikke klarer å stå i mot enkel motstand. Dette er noe vi konspiratoriske antivaksere varslet om allerede etter to uker med korona. Så det er ikke verdt å tro på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå