Gå til innhold

Fikk du beskjed om at du var innstilt? (I staten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg var vært på første- og andregangsintervju, gjennomført personlighetstest og nå har de ringt referansene mine.

Får jeg beskjed om jeg blir innstil, og evt hvilket nummer på listen? Eller må jeg vente til etter ansettelsesrådet har tatt en beslutning?

Anonymkode: b1210...148

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg var innstilt som nummer 1, men jeg tror det varierer. 

Anonymkode: 3ff36...199

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk det. Ble forøvrig innstilt som nummer tre (av tre), og endte opp med å få jobben. 

Anonymkode: 0677b...6f2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg var innstilt som nr. 1, som AB over. Usikker på om man får beskjed i alle enheter.

Anonymkode: f909a...b61

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk ikke beskjed om innstilling. Fikk jobben da (dir.) 

Anonymkode: f9c22...395

• Liker 1
Skrevet

Fikk ikke beskjed før leder ringte og sa at jeg var nr 3, og at nr 1 da hadde fått tilbud. 

Anonymkode: 005cf...bd8

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk aldri beskjed, men etter noen måneder fikk jeg en mail med jobbtilbud fra sjefen.

Har ny leder nå, og hun sørger for at ansettelsesprosessene går mye raskere og holder de aktuelle søkerne oppdatert underveis. 

Anonymkode: 84913...671

• Liker 2
Skrevet

Takk for alle svar!

• Liker 1
Skrevet

Fikk ikke beskjed før etter at innstillingsutvalget hadde hatt sitt møte. Da var jeg innstilt som nr 2 og fikk tilbud om vikariatet som nr. 1 tidligere hadde hatt. 

Anonymkode: 921b9...00c

• Liker 1
Skrevet

Flere? Får som regel nr. 1 beskjed?

Skrevet

Jeg ble innstilt som nummer en og de ville gjerne ha svar fra meg, men jeg turde jo ikke si opp gamlejobben før jeg hadde fått svar at innstillingen ble godkjent. Endte heldigvis bra.

Anonymkode: e856a...47c

• Liker 1
Skrevet

Jobb 1: Fikk beskjed om at jeg var innstilt som nr.4 og at de tre første var interne søkere

Jobb 2: Fikk beskjed om at jeg ville bli innstilt som nr.1 hvis jeg fortsatt var interessert 

Anonymkode: 638fd...0b9

• Liker 1
Skrevet

Virker som de fleste har fått beskjed da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...