Gå til innhold

DIMME

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ha ha. Så behjelpelig. Nei jeg får ikke siv. for jeg er ikke pasifist, og jeg vil ikke i millitæret og tilbringe annenhver dag i bua.

Dere tror vel at dere kan forandre innstillingen min med litt vanlig sjikane. Sikker på at dere er over 50 hele gjengen, for den aldersgruppen synes det jo er helt greit med frihetsberøvelse som ikke angår dem. Pluss jenter da, som dette ikke angår uansett. "Gjøre din plikt" for noe piss.

Vel jeg gidder ikke bry meg, er sjuk og har ikke tenkt å få mer feber av å lese sånt piss som dere kommer med. Trodde kanskje det var noen her som kunne hjelpe meg litt.

Innlegget endret litt. Trille (mod)

Du sier du er syk.

Da bør du få en lege til å dokumentere dette da.

Hvis du ikke er "nok syk" til å slippe unna, skylder du i tilegg på at du har grusomt vondt i ryggen

Dersom du ikke er pasifist, trenger ikke dem å vite det da, så sant du ikke har et rulleblad som tilsier noe annet

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er jo åpenbart at det er noe spesielt med deg, mest synlig hva angår holdninger og mangel på argumentasjon.

For du demonstrerer jo usedvanlig velbegrunnet debatteknikk. 576 innlegg, er alle disse like flåsete som det du presterer her?

Hva med å være åpen om sengevætingen din, for eksempel? Kombinert med litt dårlig syn og mangelfull hørsel trenger du deretter som sagt bare å gjøre ditt aller beste.

Gjesp. Et dårlig forsøk på å være morsom på andres bekostning. Synes du det er gøy å gjøre narr av sengevætere forresten? Hva skal en si om personer i 30+ kategorien som føler behov for selvhevdelse ved å drite ut videregåendeelever på nettet?

Endret av Trille
Skrevet

du gjest

Mange av de rådene du har fått her er faktisk metoder som fungerer.

hvorfor slenger du bare med kjeften istedenfor å si takk.

det med sengevæting er ikke noen dum ide, eller bare det å møte opp å virke absolutt totalt uinterisert.

eller trodde du det var stygt ment...vel, vel

du ba om råd, og du har fått det.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Trille (mod)

Endret av Trille
Gjest Miloine
Skrevet
du gjest

Mange av de rådene du har fått her er faktisk metoder som fungerer.

hvorfor slenger du bare med kjeften istedenfor å si takk.

det med sengevæting er ikke noen dum ide, eller bare det å møte opp å virke absolutt totalt uinterisert.

eller trodde du det var stygt ment...vel, vel

du ba om råd, og du har fått det.

Enig!

du er jo bare i angrepsposisjon hele tiden. :klø:

det ER faktisk en del som slipper pga. div. sykdommer osv.

du spør om råd, får noen og er så frekk tilbake.

Skrevet
si at du er pasifist da vel.

så må du ta sivitjeneste istedenfor.

Det er ikke bare å si at en er pasifist. en blir grundig sjekket opp mot det.

Det er vel helst de som trenger tjenesten som vegrer seg mest.

Har en forklaring som kan gi deg fritak,men aldri verden om jeg sier det vekk.

vet at de som har brukt den har blitt sendt hjem samme dag. ....kan du lure til de er blå.

bruk tjenesten til å tenke over den saken.

hadde min sønn motsatt seg tjeneste, så hadde jeg ringt til militæret å sagt sannheten

Skrevet

Kjenner mange som har lurt psykologen.

Onkelen min satt med vidåpne øyne og hadde rykninger i pekefingeren mens han la ut om hvor mye han gledet seg til militæret, spesielt all skytingen og sånn ;) Han slapp lett.

Men man får det jo i papirene sine da...

Likevel er vel fysisk sykdom verre å lure de på, for det kan jo lettere bevises.

Grining er sikkert effektivt, de gutta der er nok ikke så begeistret for sippunger.

Sengevæting funker sikkert også, men da bør du jo late som at det sitter langt inne, si at "jeg har en grunn, men jeg vil ikke si det, har ikke sagt det til legen engang" og kjøre på slik at de må hale ut av deg at du tisser på deg.

Har også hørt om folk som tar masse koffeinpiller slik at de virker "rare" og stressa, men hvis de tar blodprøver funker det jo. Eller still opp stinkende av weed. Det lukter jo lang vei, du trenger jo ikke ha røyket selv engang, det lukter av klærne dine dersom du er sammen med noe som røyker.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Man må ikke være pasifist for å få lov å ta siviltjeneste i stedet. Bare si at du ikke ønsker å gå i militæret, men vil ta siviltjeneste i stedet.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Kan noen begrunne hvorfor jeg ble slettet?

Du gav han ikke gode nok råd til å lure seg unna miliæret.

Endret av Rattleshake
Skrevet
Kjenner mange som har lurt psykologen.

Onkelen min satt med vidåpne øyne og hadde rykninger i pekefingeren mens han la ut om hvor mye han gledet seg til militæret, spesielt all skytingen og sånn ;) Han slapp lett.

Men man får det jo i papirene sine da...

Likevel er vel fysisk sykdom verre å lure de på, for det kan jo lettere bevises.

Grining er sikkert effektivt, de gutta der er nok ikke så begeistret for sippunger.

Sengevæting funker sikkert også, men da bør du jo late som at det sitter langt inne, si at "jeg har en grunn, men jeg vil ikke si det, har ikke sagt det til legen engang" og kjøre på slik at de må hale ut av deg at du tisser på deg.

Har også hørt om folk som tar masse koffeinpiller slik at de virker "rare" og stressa, men hvis de tar blodprøver funker det jo. Eller still opp stinkende av weed. Det lukter jo lang vei, du trenger jo ikke ha røyket selv engang, det lukter av klærne dine dersom du er sammen med noe som røyker.

Utrolig bra forslag. Tror heller ikke at det er noe vits å kødde med hørselsprøvene og sånn. Skal tenke etter en sammenheng hvor jeg kan være vrang og få dem til å hale ut av meg at jeg er sengevæter. Shabby klær, vond lukt og høy musikk på øret kunne kanskje også funka?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Jeg lurer på en ting:

Her inne befinner det seg i hovedsak to grupper, bortsett fra konfirmanten som startet moroa.

1) Kvinner som sjelden juger og som aldri har vært på sesjon

2) Militante menn med liten sans for barnslige unnasluntrere

Er det ikke egentlig like greit å stenge hele tråden før modereringen og kritikken av modereringen og moderatorers kritikk av kritikken av modereringen og administratorenes kritikk av moderatorenes kritikk av kritikken mot modereringen og så videre medfører at tråden blir en oppvisning i skyttergravskrig? Det er jo tross alt dét trådstarter helst vil unngå?

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Kan noen begrunne hvorfor jeg ble slettet?

eh...nei så innlegget ditt og det var da ikke spesielt ille det da :overrasket:

andres har vært værre og de står enda

Endret av Miloine
Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Mulig fyren er litt opptatt, men ta kontakt med Sandstrøm. Han vet hvordan.

Endret av Rattleshake
Skrevet

Ta med deg en linjal og mål alt som kan måles inne i rommet du er. Mumle hele tiden om at målene er feil

Gjest Miloine
Skrevet

Er det ikke egentlig like greit å stenge hele tråden før modereringen og kritikken av modereringen og moderatorers kritikk av kritikken av modereringen og administratorenes kritikk av moderatorenes kritikk av kritikken mot modereringen og så videre medfører at tråden blir en oppvisning i skyttergravskrig?

Det er jo tross alt dét trådstarter helst vil unngå?

Hvis det blir sånn så blir det ihvertfall bruk for de i forsvaret som har begått kurs i krigskirurgi, på de 160 grisene de skøyt

Samtidig kan vi prise oss lykkelige at slike som trådstarter ikke skal være med på dette ;) ettersom han nå har fått et par råd om hvordan han kan unngå militæret.

Skrevet
Hvis det blir sånn så blir det ihvertfall bruk  for de i forsvaret som har begått kurs i krigskirurgi, på de 160 grisene de skøyt

Samtidig kan vi prise oss lykkelige at slike som trådstarter ikke skal være med på dette  ;) ettersom han nå har fått et par råd om hvordan han kan unngå militæret.

Jeg leste den artikkelen om grisekirurgi på sessvollmoen, men det sto at det var sivile leger som deltok og ikke militære. Eller er denne øvelsen kun for de akuttkirurgene som ikke tok siviltjeneste?

Skrevet

Til trådstarter. Nå hjelper jeg deg ikke med å lyve, men jeg kan jo si hvorfor både jeg og typen min ikke slapp inn i militæret. Samboeren min var på sesjon i februar og kom ikke inn pga at han hadde operert kneet.

Jeg prøvde faktisk å komme inn, men kom ikke inn pga at jeg var allergisk mot både pennicilin og veps. Jeg hadde ingen dokumentasjon på dette, men legen turte ikke slippe meg inn i militæret. Dette var visst en veldig dårlig kombinasjon.

Så den kan jo sikkert brukes. Ellers så er jeg ikke for å lyve seg unna, men når det er sagt så var de ikke så hissige på å få inn folk når jeg var på sesjon i februar ihvertfall :ironi:

Lykke til :klem:

Skrevet
Jeg lurer på en ting:

Her inne befinner det seg i hovedsak to grupper, bortsett fra konfirmanten som startet moroa.

1) Kvinner som sjelden juger og som aldri har vært på sesjon

2) Militante menn med liten sans for barnslige unnasluntrere

Er det ikke egentlig like greit å stenge hele tråden før modereringen og kritikken av modereringen og moderatorers kritikk av kritikken av modereringen og administratorenes kritikk av moderatorenes kritikk av kritikken mot modereringen og så videre medfører at tråden blir en oppvisning i skyttergravskrig? Det er jo tross alt dét trådstarter helst vil unngå?

Juger jeg sjelden? :klø: Jeg hadde LETT sluppet unna en sesjon, og da yten å bruke medisinske årsaker. Kvinner er gode på å juge de :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...