Gå til innhold

DIMME

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stønn. Nå har jeg fått inkalling til sesjon igjen. Første ga jeg bare faen i, men det brydde visst ikke dem så jævlig at det gjør noe. For nå skal jeg inn over nyttår. Jeg har snakka litt med dem i klassen som har tatt det allerede for å finne ut hva psykologen spør om og sånn. Er det mulig å lure henne? Hva bør jeg si lissom? Jeg tenkte at kvinner er gode til å ljuge, derfor spør jeg her. Er det noen som kan gi meg noe tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_haha_*
Skrevet
Stønn. Nå har jeg fått inkalling til sesjon igjen. Første ga jeg bare faen i, men det brydde visst ikke dem så jævlig at det gjør noe. For nå skal jeg inn over nyttår. Jeg har snakka litt med dem i klassen som har tatt det allerede for å finne ut hva psykologen spør om og sånn. Er det mulig å lure henne? Hva bør jeg si lissom? Jeg tenkte at kvinner er gode til å ljuge, derfor spør jeg her. Er det noen som kan gi meg noe tips?

Jeg er ikke så god til å juge, så hva med å gjøre din plikt?

Skrevet

Du kan jo si at du ikke ønsker å ta førstegangstjenesten, og at du heller vil ha siviltjeneste!

Skrevet (endret)

Tror du bare har godt av å være i forsvaret en stund. Hva e så galt med å være en stund i tjeneste?

Enig med Milah... vil du ikke innrulleres, så gjør i alle fall din plikt gjennom siviltjeneste.

Du burde i alle fall ikke lyge, det eneste du oppnår med det er å latterliggjøre deg selv. Alle løgner kommer før eller siden til å innhente deg igjen. :fy_fy:

Endret av Trille
Skrevet (endret)

Ha ha. Så behjelpelig. Nei jeg får ikke siv. for jeg er ikke pasifist, og jeg vil ikke i millitæret og tilbringe annenhver dag i bua.

Dere tror vel at dere kan forandre innstillingen min med litt vanlig sjikane. Sikker på at dere er over 50 hele gjengen, for den aldersgruppen synes det jo er helt greit med frihetsberøvelse som ikke angår dem. Pluss jenter da, som dette ikke angår uansett. "Gjøre din plikt" for noe piss.

Vel jeg gidder ikke bry meg, er sjuk og har ikke tenkt å få mer feber av å lese sånt piss som dere kommer med. Trodde kanskje det var noen her som kunne hjelpe meg litt.

Innlegget endret litt. Trille (mod)

Endret av Trille
Gjest Gjest_haha_*
Skrevet (endret)
"Gjøre din plikt" for noe piss. xxxxxxxx. Trodde kanskje det var noen her som kunne hjelpe meg litt.

Du inviterer kanskje ikke _helt_ til 'hjelpefølelsen' min? :ler:

Endret av Trille
Skrevet
Du inviterer kanskje ikke _helt_ til 'hjelpefølelsen' min? :ler:

Har du noen følelser i det hele tatt, annet enn å godte deg over andres misere?

Skrevet
Ha ha. Så behjelpelig. Nei jeg får ikke siv. for jeg er ikke pasifist, og jeg vil ikke i millitæret og tilbringe annenhver dag i bua.

Du kan si at du er pasifist, selv om du ikke er det! Skjønner godt at du ikke vil inn i militæret jeg.. Synes obligatorsik førstegangstjeneste er noe tull, og skal det en gang være slik får man dra inn jentene også!

Skrevet
Du kan si at du er pasifist, selv om du ikke er det! Skjønner godt at du ikke vil inn i militæret jeg.. Synes obligatorsik førstegangstjeneste er noe tull, og skal det en gang være slik får man dra inn jentene også!

Hvis jeg først skal juge, hvorfor ikke ljuge så jeg SLIPPER i det hele tatt? Får jeg ikke jobb seinere hvis jeg dimmer? Skal begynne med indøk.

Jeg synes ikke man skal dra inn jentene. Jo flere som slipper, jo bedre er det. Rettferdighet er en følelse som smører samfunnet dårlig.

Skrevet

Uten at jeg er noen ekspert, er det nok ganske vanskelig å finne på noe som gjør at du slipper både militærtjeneste og siviltjeneste!

Gjest Gjest_haha_*
Skrevet (endret)
Har du noen følelser i det hele tatt, annet enn å godte deg over andres misere?

Sitat fra slettet innlegg er fjernet

Dessuten avtjente jeg førstegangstjeneste selv, så hvorfor skal du slippe unna?

PS. Mange jenter avtjener verneplikt frivillig. :sjarmor:

Endret av Trille
Skrevet

Hvorfor vil du ikke i militæret da? Kjenner mange unge som har vert der og alle skryter. Og de hadde godt av det. Vokste den tiden. På tide å lære litt borte fra mor.

tjenesten er ikke hva den en gang var

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Ha ha. Så behjelpelig.

Innlegget endret litt. Trille (mod)

Jeg pleier ikke å hjelpe folk med å bryte norsk lov. Jeg er forresten gutt/mann på 26 som gjorde det både gutter og jenter burde ha gjort i 2 år i Norge.

Skrevet

si at du er pasifist da vel.

så må du ta sivitjeneste istedenfor.

Skrevet

Tror det skal godt gjøres å slippe helt unna. men vet som slapp pga at han er blind på det ene øyet. Og en som er døv på et øre. Så du kan jo ofre en av de da.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Dette er strengt tatt ikke noe problem.

Du trenger egentlig bare møte opp på sesjon og være deg selv. I dag er det stadig færre som gjennomfører førstegangstjenesten, og du vil nok temmelig fort bli plassert i kategorien "Uvillig og uegnet."

Så jeg tror du kan ta det helt med ro, forutsatt at du faktisk møter på sesjonen. Ellers vil brevene etter hvert bli etterfulgt av uniformert personell, og da forsvinner noe av kosen.

Skrevet (endret)

KJÆRE MODERATOR hva feiler det deg? Med denne nasjonalistiske argumentasjonen som føres her burde det være takhøyde nok til å kalle folk både "patriotiske" og "xxxxxx". Spot on, spør du meg.

Synes jo enkelte argumenter som presenteres her skjemmer siden langt mer enn et par uskyldige adjektiv. "du skal i millitæret fordi jeg måtte"

Kjære Gjest

Kvinneguidens regler finner du her.

Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet
Dette er strengt tatt ikke noe problem.

Du trenger egentlig bare møte opp på sesjon og være deg selv. I dag er det stadig færre som gjennomfører førstegangstjenesten, og du vil nok temmelig fort bli plassert i kategorien "Uvillig og uegnet."

Så jeg tror du kan ta det helt med ro, forutsatt at du faktisk møter på sesjonen. Ellers vil brevene etter hvert bli etterfulgt av uniformert personell, og da forsvinner noe av kosen.

Det er ikke noe spesielt med meg om det er det du prøver å hinte med. Tror derfor at jeg åker inn om jeg ikke finner på noe. Men jeg veit ikke om jeg er smart nok til å lure en psykolog. Mulig jeg må gjøre det mer subtilt. For politiet vite om det dersom jeg finner på stories som er litt kriminelle?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Det er ikke noe spesielt med meg om det er det du prøver å hinte med. Tror derfor at jeg åker inn om jeg ikke finner på noe. Men jeg veit ikke om jeg er smart nok til å lure en psykolog. Mulig jeg må gjøre det mer subtilt. For politiet vite om det dersom jeg finner på stories som er litt kriminelle?

Det er jo åpenbart at det er noe spesielt med deg, mest synlig hva angår holdninger og mangel på argumentasjon.

Hva med å være åpen om sengevætingen din, for eksempel? Kombinert med litt dårlig syn og mangelfull hørsel trenger du deretter som sagt bare å gjøre ditt aller beste.

Skrevet (endret)

Akkurat dette tenkte jeg også! Kjenner mange som har havnet i denne kategorien som har vært langt mer positivt innstillt enn deg.

Hvis det likevel viser seg at du blir innkalt til tjeneste etter å ha vært på sesjon, så kan du jo bruke min brors "metode". Han sørget for å være under kontinuerlig utdanning (Ingeniørstudier, doktorgrad osv.) frem til han var godt over 30 år og da ville de ikke ha ham lenger. Litt tungvint kanskje, men rimelig sikker metode... :ler:

Endret av Leo
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...