AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Har en del sko jeg ikke bruker lenger. Er det vits å bruke tid på legge det ut på finn eller er det bare bortkastet tid? Hva gjør man ellers med de? Gir man de til fretex uansett stand? Anonymkode: 85899...42b
Hemoglobin Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Tja, det kommer vel egentlig an på hvor lang tid du har tenkt å bruke på å ta bilder og skrive annonsen. Om det blir solgt eller ikke, avhenger av tilstand, bilder og hvor informativ annonsen er. Er skoene godt brukt, er det bare å glemme å selge. Er de brukt 2-3 ganger, kan det gå lettere. Jeg har solgt noen sko som knapt er brukt, og det tar gjerne litt tid. Enkelte sko ble aldri solgt, selv om de kun var brukt et par ganger. Det tar deg 15-30 minutter å lage annonsen. Etter det blir den liggende der i 60(?) dager, uten at du behøver gjøre noe. Hvis du ikke tror de blir solgt, dryler du de. Hva Fretex tar imot vet jeg ikke, men for mottakeren sin del, så er det en fordel at de ikke er så mye brukt.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Skrevet 20. november 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Har en del sko jeg ikke bruker lenger. Er det vits å bruke tid på legge det ut på finn eller er det bare bortkastet tid? Hva gjør man ellers med de? Gir man de til fretex uansett stand? Anonymkode: 85899...42b Spørs på merke og tilstanden på de Anonymkode: 26fa2...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå