AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Jeg er kvinne på 30 år. Når jeg har sex med en ny mann (ikke at jeg har det ofte altså) får jeg ofte spørsmål om jeg er jomfru. Vet ikke hvorfor de sier det, jeg er ikke nervøs og har nok erfaring. Er det ikke et merkelig spørsmål å få i den alderen? Noen som vet hva jeg kanskje gjør galt? Jeg er ikke den peneste, og føler noen ganger de kan tro det på grunn av utseende, og det sårer ganske mye. Anonymkode: ce538...1f9
GammelKaktus Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Tviler på at det er utseendet som er problemet. De har vel et håp om at du er jomfru så du ikke har sammenligningsgrunnlag og kysser bakken de går på etter akten. 1 1
Gjest Warrior Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 (endret) Du må ikke tro det har med utseendet å gjøre. Kanskje de håper på at du er jomfru og får være din første? Det tror jeg er mer sannsynlig. Mange tenner på jomfruer og liker å være den første og kanskje eneste. Ikke la dette såre deg. Det er ikke du som gjør noe galt, og utseende ditt er flott nok som det er. Endret 19. november 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 Warrior skrev (17 minutter siden): Du må ikke tro det har med utseendet å gjøre. Kanskje de håper på at du er jomfru og får være din første? Det tror jeg er mer sannsynlig. Mange tenner på jomfruer og liker å være den første og kanskje eneste. Ikke la dette såre deg. Det er ikke du som gjør noe galt, og utseende ditt er flott nok som det er. Dette er noe av det snodigste jeg har lest denne uken på kg. Hvilken mann håper at en kvinne nærmere 30 håper på at hun er jomfru? Tenker heller at ts blåser dette opp, kan ikke i min villeste fantasi tro at hun har opp dette flere ganger. Anonymkode: a107e...143 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 Kan det være at du er trang, og at de derfor lurer? Anonymkode: 2ce40...fe9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #6 Skrevet 19. november 2022 er jo bare for å se om du bare er sex eller om du kan bli nydama. jeg har ikke noe imot jenter som ligger rundt, men har høyere standard for dame. Anonymkode: 924d1...a83
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 43 minutter siden, FrøkenMånestråle said: Tviler på at det er utseendet som er problemet. De har vel et håp om at du er jomfru så du ikke har sammenligningsgrunnlag og kysser bakken de går på etter akten. Der er jeg uenig. Om noen ikke ser ut så er det jo ikke usannsynlig at de er jomfru Anonymkode: 48306...b9c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #8 Skrevet 19. november 2022 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke den peneste, og føler noen ganger de kan tro det på grunn av utseende, og det sårer ganske mye. Det tviler jeg på altså. Hvorvidt en kvinne er jomfru eller ikke har ingenting med utseende å gjøre. Kanskje de bare lurer på hvor mye erfaring du har? Kanskje du fremstår sjenert, usikker og ubekvem? Anonymkode: 0bb4b...467 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #9 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): er jo bare for å se om du bare er sex eller om du kan bli nydama. jeg har ikke noe imot jenter som ligger rundt, men har høyere standard for dame. Anonymkode: 924d1...a83 Mener du at alle damer som ikke er jomfru har ligget rundt? At alle som har én tidligere partner har ligget rundt? Anonymkode: 1a8fd...66e
Gjest Warrior Skrevet 19. november 2022 #10 Skrevet 19. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er noe av det snodigste jeg har lest denne uken på kg. Hvilken mann håper at en kvinne nærmere 30 håper på at hun er jomfru? Tenker heller at ts blåser dette opp, kan ikke i min villeste fantasi tro at hun har opp dette flere ganger. Anonymkode: a107e...143 Det er nok flere enn man tror. Det er ikke ille for ei dame å være jomfru hverken i 20 åra eller 30 åra. Sikkert verre for menn å være jomfru. Jeg vet ikke, men det jeg tenker. Fordi flere menn enn kvinner ønsker å være den første og gjerne den eneste en person har sex med. Ellers er det ikke så veldig mange menn som bryr seg om ei dame er jomfru eller ikke. Så jeg tenker det kan ha med det å gjøre ts. Kan også være hvis noen viser usikkerhet eller er sjenert under sex. Vet ikke om det gjelder deg ts? I så fall kan det være derfor også. Hvorfor ikke bare spør de hvorfor de tror du er jomfru? Jeg er i alle fall sikker på det ikke har noe med utseendet å gjøre Endret 19. november 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #12 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan det være at du er trang, og at de derfor lurer? Anonymkode: 2ce40...fe9 Der kom svaret hun ønsket Anonymkode: 03e0c...f0d 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #13 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): er jo bare for å se om du bare er sex eller om du kan bli nydama. jeg har ikke noe imot jenter som ligger rundt, men har høyere standard for dame. Anonymkode: 924d1...a83 Latterlig. Du kan ligge rundt, men dersom en dame gjør det samme, så er det ikke konemateriale? Hallo 1920. Patetisk Anonymkode: f6a26...3cf
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #14 Skrevet 19. november 2022 Det har aldri i mitt ganske så innholdsrike sexliv slått meg å spørre noen om de er jomfru. Den eneste grunnen jeg hadde hatt var om hun framsto som eksepsjonelt uerfaren og nervøs. Anonymkode: 2adf3...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #15 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan det være at du er trang, og at de derfor lurer? Anonymkode: 2ce40...fe9 I så fall er de jo virkelig idioter. Anonymkode: 467e0...237 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #16 Skrevet 19. november 2022 Jeg er 40 år og blir også spurt om dette, fordi jeg er trang. Tror også, som noen skriver, at de håper på å at man er jomfru. Han jeg er med nå, har også spurt om dette. Jeg har aldri hatt analsex, noe han har lyst til å prøve med meg. Han spør meg hver gang vi har sex, om jeg aldri har hatt analsex før. Akkurat som det er tennende for han å høre at jeg ikke har hatt det. Har ikke spurt han om hvorfor han vil ha denne bekreftelsen gjentatt. Anonymkode: 1f04f...64c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #17 Skrevet 24. november 2022 Det er da vitterlig en test for å finne ut om du er konemateriale eller bygdas madrass. Anonymkode: f4a9b...1d7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #18 Skrevet 24. november 2022 Hun tror hun er så trang. Trenger du bekreftelse så får du gå et annet sted enn KG ts? Anonymkode: 9815c...627 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #19 Skrevet 25. november 2022 Dette skjer før man har sex, så har ikke noe med tranghet å gjøre. TS Anonymkode: ce538...1f9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #20 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette skjer før man har sex, så har ikke noe med tranghet å gjøre. TS Anonymkode: ce538...1f9 Men hvorfor spør du ikke når du får spørsmål om det? Har aldri skjønte disse trådene med «hvorfor sa han ditt og datt» SPØR!! Hva mente du med det? Anonymkode: 03e0c...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå