AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 I det siste har de unngått meg. Sier ting som at det ikke passer, har andre planer, skal tenke på det når jeg spør om å få passe barnebarnet mitt. Jeg vet ikke om det har noe å si, men det ble slik etter den ene gangen jeg kanskje var litt hard mot svigerdatter. Men det var jo i beste mening, hun burde ha visst bedre. Ønsker jo bare det beste for barnebarnet mitt. Men nå oppfører de seg umodent og unngår meg. Hvordan skal jeg løse dette? Anonymkode: f2c94...45c
Mezzosoprena Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I det siste har de unngått meg. Sier ting som at det ikke passer, har andre planer, skal tenke på det når jeg spør om å få passe barnebarnet mitt. Jeg vet ikke om det har noe å si, men det ble slik etter den ene gangen jeg kanskje var litt hard mot svigerdatter. Men det var jo i beste mening, hun burde ha visst bedre. Ønsker jo bare det beste for barnebarnet mitt. Men nå oppfører de seg umodent og unngår meg. Hvordan skal jeg løse dette? Anonymkode: f2c94...45c Her har du svaret ditt, tenker jeg. 34 3 12
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I det siste har de unngått meg. Sier ting som at det ikke passer, har andre planer, skal tenke på det når jeg spør om å få passe barnebarnet mitt. Jeg vet ikke om det har noe å si, men det ble slik etter den ene gangen jeg kanskje var litt hard mot svigerdatter. Men det var jo i beste mening, hun burde ha visst bedre. Ønsker jo bare det beste for barnebarnet mitt. Men nå oppfører de seg umodent og unngår meg. Hvordan skal jeg løse dette? Anonymkode: f2c94...45c Kanskje ho er sint, såra, lei seg? Eller at situasjonen gjorde at hun / de ikke ønsker at du skal være så mye med barnebarnet. Var du hard med hu forran barnet hennes? Hvilket språk brukte du? Høres jo ut som det er grunnen.. Anonymkode: 1d219...fa1 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 Hva var det du var hard mot henne om? Har dere fått snakket ut om det ? Anonymkode: fefe7...273 7 1
Snuppiluppi84 Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 Har du bedt svigerdatter om unnskyldning? Hvis ikke, start der. 18 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #6 Skrevet 19. november 2022 Hva tror du selv at du kan gjøre for å gjøre dette bedre? Anonymkode: a1551...592 8 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 Du må nok gå i deg selv. Anonymkode: c9938...65a 6 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #8 Skrevet 19. november 2022 Hvorfor hadde du et behov for å sette svigerdatter på plass? Hva var det som var så ille at du faktisk tok det steget fordi du ønsker det beste for barnebarnet? Anonymkode: e58a6...f36 8 3
AprilLudgate Skrevet 19. november 2022 #9 Skrevet 19. november 2022 Hva sa du da i hvilken kontekst? 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #10 Skrevet 19. november 2022 Jeg og mannen min har også minst mulig med svigermor å gjøre. Det kommer etter gjentatte ganger hun har vært ekstremt ufin mot meg. Og jeg har blitt veldig lei meg. I tillegg kritiserer hun min måte å oppdra barna på - foran barna! Så jaaa... Jeg er helt enig med de andre over her! Be om unnskyldning! Du har ingenting med å være "hard" mot svigerdatter. Hun og sønnen din lever sitt liv, og du bør la være å si noe eller blande deg inn helt til de eventuelt ber deg om råd eller spør om din mening! Anonymkode: 830d5...850 13 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #11 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): I det siste har de unngått meg. Sier ting som at det ikke passer, har andre planer, skal tenke på det når jeg spør om å få passe barnebarnet mitt. Jeg vet ikke om det har noe å si, men det ble slik etter den ene gangen jeg kanskje var litt hard mot svigerdatter. Men det var jo i beste mening, hun burde ha visst bedre. Ønsker jo bare det beste for barnebarnet mitt. Men nå oppfører de seg umodent og unngår meg. Hvordan skal jeg løse dette? Anonymkode: f2c94...45c Har ei svigermor som alltid skal diskutere, kverulere, være bedrevitende, veldig påståelig dame at jeg blir dårlig av å ha henne her. Er du min svigermor så er det en grunn til at du ikke får truffet barnebarnet. Det er ikke bare pga at du har slike holdninger mot oss, men også fordi du sitter i samme rom som barnebarna med disse holdningene, i en alder der de påvirkes av alt rundt seg. Jeg nekter at de skal bli som deg. Du skal bruke tiden din på barnebarna når du er her, leke med de, ikke sitte å diskutere alt du kan med voksne mennesker som har bedre ring å finne på, å forvente påfyll av kaffen og gjerne en middag hver gang. Godt mannen min er på min side og ser det samme som jeg ser. Anonymkode: 67654...c96 10 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #12 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg og mannen min har også minst mulig med svigermor å gjøre. Det kommer etter gjentatte ganger hun har vært ekstremt ufin mot meg. Og jeg har blitt veldig lei meg. I tillegg kritiserer hun min måte å oppdra barna på - foran barna! Så jaaa... Jeg er helt enig med de andre over her! Be om unnskyldning! Du har ingenting med å være "hard" mot svigerdatter. Hun og sønnen din lever sitt liv, og du bør la være å si noe eller blande deg inn helt til de eventuelt ber deg om råd eller spør om din mening! Anonymkode: 830d5...850 Helt enig!! Anonymkode: 67654...c96 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #13 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje ho er sint, såra, lei seg? Eller at situasjonen gjorde at hun / de ikke ønsker at du skal være så mye med barnebarnet. Var du hard med hu forran barnet hennes? Hvilket språk brukte du? Høres jo ut som det er grunnen.. Anonymkode: 1d219...fa1 Barnet hennes er kun ett par måneder gammel og fikk ikke med seg noe. AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hva var det du var hard mot henne om? Har dere fått snakket ut om det ? Anonymkode: fefe7...273 Jeg har ikke sagt så mye. Men har irritert meg over enkelte ting de gjør som er helt galt. Jenta er hele 30 år med sitt første barn. Jeg var kun 18 da jeg fikk min sønn. Jeg vet hva som best for små babyer, men har fram til nå ikke sagt så mye. Siste hendelse hadde hun bare godt av å få høre mener jeg. TS Anonymkode: f2c94...45c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #14 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barnet hennes er kun ett par måneder gammel og fikk ikke med seg noe. Jeg har ikke sagt så mye. Men har irritert meg over enkelte ting de gjør som er helt galt. Jenta er hele 30 år med sitt første barn. Jeg var kun 18 da jeg fikk min sønn. Jeg vet hva som best for små babyer, men har fram til nå ikke sagt så mye. Siste hendelse hadde hun bare godt av å få høre mener jeg. TS Anonymkode: f2c94...45c 😂😂😂og du lurer på hvorfor de ikke vil se deg. Fantastisk Anonymkode: 5b6ae...08b 41 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #15 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barnet hennes er kun ett par måneder gammel og fikk ikke med seg noe. Jeg har ikke sagt så mye. Men har irritert meg over enkelte ting de gjør som er helt galt. Jenta er hele 30 år med sitt første barn. Jeg var kun 18 da jeg fikk min sønn. Jeg vet hva som best for små babyer, men har fram til nå ikke sagt så mye. Siste hendelse hadde hun bare godt av å få høre mener jeg. TS Anonymkode: f2c94...45c Hva var hendelsen da? Anonymkode: fefe7...273 11 1
Mezzosoprena Skrevet 19. november 2022 #16 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Barnet hennes er kun ett par måneder gammel og fikk ikke med seg noe. Jeg har ikke sagt så mye. Men har irritert meg over enkelte ting de gjør som er helt galt. Jenta er hele 30 år med sitt første barn. Jeg var kun 18 da jeg fikk min sønn. Jeg vet hva som best for små babyer, men har fram til nå ikke sagt så mye. Siste hendelse hadde hun bare godt av å få høre mener jeg. TS Anonymkode: f2c94...45c Jeg gjentar: Her har du nok svaret ditt, tenker jeg 🤣 12 4
Hactar Skrevet 19. november 2022 #17 Skrevet 19. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Barnet hennes er kun ett par måneder gammel og fikk ikke med seg noe. Jeg har ikke sagt så mye. Men har irritert meg over enkelte ting de gjør som er helt galt. Jenta er hele 30 år med sitt første barn. Jeg var kun 18 da jeg fikk min sønn. Jeg vet hva som best for små babyer, men har fram til nå ikke sagt så mye. Siste hendelse hadde hun bare godt av å få høre mener jeg. TS Anonymkode: f2c94...45c To måneder, og du har allerede satt en nybakt mor på plass? Mulig du kan alt om riktig babyomsorg anno 1990, men du kan ingenting om relasjoner mellom voksne om du nå ikke skjønner hvorfor de skjermer seg mot deg. Endret 19. november 2022 av Hactar 17 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #18 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): eg har ikke sagt så mye. Men har irritert meg over enkelte ting de gjør som er helt galt. Jenta er hele 30 år med sitt første barn. Jeg var kun 18 da jeg fikk min sønn. Jeg vet hva som best for små babyer, men har fram til nå ikke sagt så mye. Siste hendelse hadde hun bare godt av å få høre mener jeg. 🍿 Anonymkode: 025af...e20 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #19 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Barnet hennes er kun ett par måneder gammel og fikk ikke med seg noe. Jeg har ikke sagt så mye. Men har irritert meg over enkelte ting de gjør som er helt galt. Jenta er hele 30 år med sitt første barn. Jeg var kun 18 da jeg fikk min sønn. Jeg vet hva som best for små babyer, men har fram til nå ikke sagt så mye. Siste hendelse hadde hun bare godt av å få høre mener jeg. TS Anonymkode: f2c94...45c Hva er det så da du mener de gjør helt galt?? Anonymkode: 3f180...e8c 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #20 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Barnet hennes er kun ett par måneder gammel og fikk ikke med seg noe. Jeg har ikke sagt så mye. Men har irritert meg over enkelte ting de gjør som er helt galt. Jenta er hele 30 år med sitt første barn. Jeg var kun 18 da jeg fikk min sønn. Jeg vet hva som best for små babyer, men har fram til nå ikke sagt så mye. Siste hendelse hadde hun bare godt av å få høre mener jeg. TS Anonymkode: f2c94...45c Her er problemet ditt. Du tror du vet best, derfor vil de ikke ha deg der. Tidene endrer seg, og det du gjorde mot din sønn er ikke sikkert er det som er anbefalt idag. Du vet så absolutt ikke best, det er ikke ditt barn! Anonymkode: e6f2c...793 12 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå