Gå til innhold

Trene brystene større

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde jo å fortelle deg det Madison,, men høre på meg.. neida!... :sjarmor:

Godt at dere er fornøyd nå da, og trist for hun som synes hun er fin.. Ikke heeelt snilt av meg, men... :sjarmor::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde jo å fortelle deg det Madison,, men høre på meg.. neida!...  :sjarmor:  

Godt at dere er fornøyd nå da, og trist for hun som synes hun er fin..  Ikke heeelt snilt av meg, men...  :sjarmor:  :kul:

det er jo fint med litt muskler på jenter da..men i moderate mengder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke puppene var så ille, men de var helt malplaserte på kroppen til muskeldama.

Nei, her skulle det heller ha vært litt mere moderate mengder muskler, så hadde nok puppene vært knall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*føler seg veldig gjennomsiktig og lusker ut*

Neida.

Men jeg er litt fascinert av sånne muskeldamer. Synes det er pent, så lenge det ikke ser ut som om damen er full av steroider. Hun her har klart seg ganske bra så langt, ser det ut til. Og hun ser da absolutt ikke kjønnsløs ut.

Mer muskler enn dette; både på kvinner og menn, blir noe freak-aktig.

Forøvrig har det ytterst begrenset effekt på selve puppene hvor mye man trener opp brystmuskulaturen. En passe veltrent kropp og en god holdning er uansett alltid flott å se på.

Og for at alle som ikke er så veltrente skal føle seg bedre: Det hjelper mye bare å vise at man er fornøyd med seg selv. Dermed kan man gjøre masse ut av seg selv bare ved å være rak i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var bare silikon som får puppene til å stå sånn rett opp når en ligger jeg... *S*

Misunner henne magen, men ellers vil jeg si at mine pupper er finere, selv om de er litt mindre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...