Gå til innhold

Kjøpe oppmerksomhet til sykehjemsansatte til jul. Hvor mye skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo hovedsaklig de ansatte på min bestemors avdeling i tankene, selv om de sikkert setter det på et felles pauserom el. De får jo sikkert mye, så holder det med en pakke melkehjerter, en pose nøttekos og en pose twist el.? 

De får sikkert mye søtsaker også så om du har andre tips kom gjerne med det :) Har tenkt på sider el lokal juice men det er jo ikke særlig drøyt og det blir litt rart å kommende drassende på 5-6 flasker kanskje. Kaffe er jeg ganske sikker på at de har avtale med Evergood el Friele så det blir kanskje litt overflødig?

Anonymkode: ef48f...72b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp nøtter da dette er risikabelt med tanke på allergi.

Kjøper du en pose twist eller lignende og skriver et fint kort så holder det i massevis.

Anonymkode: db740...fca

• Liker 1
Skrevet

Veldig kjekt å få en konfekteske eller twist til personalrommet og et koselig kort!😊  Det blir ikke så mye søtsaker som sikkert mange tror,og en konfekteske forsvinner fort når det er mange som skal ha en bit🤭

Anonymkode: 1d7a1...b4d

Skrevet

På min avdeling er vi 20 ansatte på et døgn+ elever og studenter. Godteri og konfekt forsvinner raskt! Veldig hyggelig å få en oppmerksomhet!

Anonymkode: e77a8...75b

Skrevet

Vi har de siste år pleid å få en kalender med produkter fra l Occitane fra en beboer og hennes datter. Liten avdeling, så vi trekker gave daglig etter tur. 
Dette er selvfølgelig en gave over normalen, men ville bare nevne det for vi synes det er så fint gjort og kjærkommen avveksling til snacks, konfekt og sånn 😶

Anonymkode: 48b58...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...