Gå til innhold

Si opp forsikring siden den er «tom»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hundeforsikring hos agria til 900 kr måneden. Har brukt opp hele forsikringen på 60 000 hos veterinær og den fornyer seg ikke før Mars. Kan jeg da ikke bare si den opp og tegne en ny i mars? Eller blir jeg kanskje ikke godtatt som kunde igjen da? Ser ikke poenget med å betale 900 kr hver måned for ingen dekning?

Anonymkode: 91aae...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hundeforsikring hos agria til 900 kr måneden. Har brukt opp hele forsikringen på 60 000 hos veterinær og den fornyer seg ikke før Mars. Kan jeg da ikke bare si den opp og tegne en ny i mars? Eller blir jeg kanskje ikke godtatt som kunde igjen da? Ser ikke poenget med å betale 900 kr hver måned for ingen dekning?

Anonymkode: 91aae...2b8

Tja, så lenge du ikke forventer at skader/sykdom som allerede har oppstått kan komme tilbake, så trenger du forsåvidt ingen forbehold om kjente sykdommer/skader.

Har aldri hørt om noen som gjør det, men kan ikke se for meg at du blir nektet nytt kundeforhold.

Anonymkode: f434b...ca5

Skrevet

Bare forvent at prisen høyst sannsynlig kommer til å bli en den høyere når du skal tegne den på nytt pga nye indeksreguleringer, ny prising samt tidligere skadehistorikk.

Anonymkode: 4f9d0...cf6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...