AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Har hundeforsikring hos agria til 900 kr måneden. Har brukt opp hele forsikringen på 60 000 hos veterinær og den fornyer seg ikke før Mars. Kan jeg da ikke bare si den opp og tegne en ny i mars? Eller blir jeg kanskje ikke godtatt som kunde igjen da? Ser ikke poenget med å betale 900 kr hver måned for ingen dekning? Anonymkode: 91aae...2b8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hundeforsikring hos agria til 900 kr måneden. Har brukt opp hele forsikringen på 60 000 hos veterinær og den fornyer seg ikke før Mars. Kan jeg da ikke bare si den opp og tegne en ny i mars? Eller blir jeg kanskje ikke godtatt som kunde igjen da? Ser ikke poenget med å betale 900 kr hver måned for ingen dekning? Anonymkode: 91aae...2b8 Tja, så lenge du ikke forventer at skader/sykdom som allerede har oppstått kan komme tilbake, så trenger du forsåvidt ingen forbehold om kjente sykdommer/skader. Har aldri hørt om noen som gjør det, men kan ikke se for meg at du blir nektet nytt kundeforhold. Anonymkode: f434b...ca5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 Bare forvent at prisen høyst sannsynlig kommer til å bli en den høyere når du skal tegne den på nytt pga nye indeksreguleringer, ny prising samt tidligere skadehistorikk. Anonymkode: 4f9d0...cf6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå