Gå til innhold

Ser du slem ut ( litt morsk?)i ansiktet? Eller ser du snill ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ganske morsk ut. Folk tror jeg er dårligere humør enn jeg faktisk er. 

Mann 35

Anonymkode: fed23...768

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser også ganske streng ut. Men stort sett er det greit, da får jeg være i fred. 

Anonymkode: e588c...97c

Skrevet

Har resting bitchface…. men er blid og snill😄 utrolig irriterende at folk skal påpeke at jeg ser så streng/sint ut😥

Anonymkode: 97b56...5a1

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg vet jeg ser sur og arrogant ut når jeg slapper av i ansiktet, har munnviker som går nedover. Eksen min ble superstressa i begynnelsen av forholdet vårt, siden han trodde jeg var sur hver gang jeg satt i egne tanker. 😂

Anonymkode: a6bc6...8e3

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser dessverre morsk og fiendtlig ut i ansiktet når jeg slapper av i ansikt. Det samme morske uttrykk som moren min har. Jeg kan ikke fordra henne og vi har ikke kontakt. Men jeg ser, spesielt på bilder av meg tatt utendørs hvor lyset får slippe ordentlig til, at jeg er som snytt ut av nesa på min mor. 

Dessverre ser jeg ut som en klovn når jeg smiler også, ordentlig påtatt falskt smil får jeg som ikke kler meg

Anonymkode: ab518...46f

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg ser nok ganske sur ut, spesielt når jeg er konsentrert 

Skrevet

Ser morsk og rasende ut når jeg slapper av ansiktsmusklene. 

Kvinne 

Anonymkode: 58cae...152

Skrevet

Skremmer nok mange litt når jeg er avslappa. Ser derimot snill ut når jeg smiler.

Anonymkode: 844a9...f5a

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ut som jeg mangler noen skruer og er psykisk utviklingshemmet. Resting Downs Face.

• Liker 1
Skrevet

Ser sur ut ja 😅

Anonymkode: 2a33c...984

Skrevet

Jeg ser lei meg ut.

Har ikke tall på hvor mange ganger folk, gjerne fremmede, spør om det går bra med meg. 

Anonymkode: 1c829...102

• Hjerte 1
Skrevet

Ser sur ut, som de fleste andre. Resting bitchface er en ting og de aller fleste har det

Anonymkode: fd4e9...f01

Skrevet (endret)

Ser sint og alvorlig ut i mange sosiale sammenkomster. Sikkert derfor folk unngår å snakke med mdg.

Kvinne

Endret av mon_nom
Skrevet

Jeg ser sur ut. Har en skikkelig sinnarynke i ansiktet.

Men føler meg ikke sur.

Skrevet

Jeg ser også streng ut.. også går jeg gjerne mot et mål som om jeg ser noen kjapt i sidesynet så tenker jeg ikke over det før etterpå. Dårlig egenskap.. 

Anonymkode: 800f8...33a

Skrevet

Ser blid ut. Mannen ser sur ut. Første barnet ser blid ut som meg. Nr 2 har rbf 😂

Anonymkode: 69adf...85a

• Hjerte 1
Skrevet

Har fått høre mye rart. En lærer brukte meg som et eksempel i kunst og håndverk på et typisk surt fjes (herregud), men av andre har jeg fått høre at jeg ser snill og søt ut. Akkurat nå føler jeg meg mest som ei sviske 🥴

Anonymkode: aa82a...35a

• Hjerte 2
Skrevet

Ser snill ut tror jeg, ikke morsk i allefall. Når jeg ser sinna ut så er det fordi jeg er sinna. 

Vet jeg har lagt meg til vanen om å (nesten) alltid smile til folk, om ikke med munnen så uansett med øynene. Selv om jeg er sint/sur/sliten så klarer jeg å smile i kassa på butikken og til den fremmede på bussholdeplassen liksom, det er jo ikke de som har gjort til at jeg føler som jeg gjør i øyeblikket. 

Etter å ha opplevd noe traumatiserende så har jeg også øvd i flere år på å se folk i øynene, og nå ser jeg ikke lengre ned eller viker med blikket pga. angst. Har lagt merke til at jeg føler jeg får bedre kontakt med andre mennesker på den måten, og jeg leser fortere hvem andre "er" ved hjelp av øynene. Klarer å lese om folk er "snille eller slemme" eller nøytrale. Blikkontakt forteller meg mye. Tidligere tok det lang tid å se folk i øynene fordi jeg så mye ned og var stresset, og det var vel kanskje sånn jeg ikke oppfattet at jeg var på vei til å få relasjoner med mennesker som etterhvert viste seg å ikke være gode folk. Er takknemlig for at jeg har turt å heve hodet, bli roligere inni meg selv, klar til å møte andres blikk. Faktisk noe av det jeg setter mest pris på med meg selv slik jeg er i dag! 

Anonymkode: 8c559...2d3

Skrevet

Jeg ser ikke så veldig hyggelig ut har jeg inntrykk av, men jeg vet å skru på sjarmen når jeg må. 

Og strengt tatt er jeg glad for å ikke være den personen som blir stoppet på gata av alt fra omega3-selgere og uteliggere, til politikere som vil mase og turister som lurer på veien. Det er også svært sjeldent at noen vil hilse på hunden når jeg går tur, mens samboeren min blir stoppet av folk til stadighet. Helt greit for meg.

Skrevet

Ikke slem nok dessverre. Har hatt flere menn komme bort til meg på byen å si at jeg ser så morsk og sint ut, er det fordi du vil holde menn unna eller ? Fnis fnis.

Det hjelper tydeligvis ikke nok :P

Anonymkode: ada6d...1a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...