AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Som tittelen sier lurer jeg på om det er slik at om det er en "hjertebank" type følelse der nede, betyr det at man er kåt? Er dame selv, og har fått opp på tiktok og andre ting at man kan kjenne når en dame er kåt med hjelp av den hjertebank følelsen. Jeg føler det en del rundt en venninne, og har latt merke til at det samme skjer med henne når hun f. Eks ligger oppå meg når vi koser. Har ikke snakket med henne om følelsene mine, og lurer på om jeg skal ta det som et tegn? Anonymkode: 04d77...668
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Som tittelen sier lurer jeg på om det er slik at om det er en "hjertebank" type følelse der nede, betyr det at man er kåt? Er dame selv, og har fått opp på tiktok og andre ting at man kan kjenne når en dame er kåt med hjelp av den hjertebank følelsen. Jeg føler det en del rundt en venninne, og har latt merke til at det samme skjer med henne når hun f. Eks ligger oppå meg når vi koser. Har ikke snakket med henne om følelsene mine, og lurer på om jeg skal ta det som et tegn? Anonymkode: 04d77...668 Innså nettopp at jeg skrev tittelen helt feil, men kan ikke endre på det siden jeg posta anonymt. Men dere kan vel forstå hva det betyr med å lese resten🤣 Anonymkode: 04d77...668
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 Ja. Jeg kjenner pulsen og at det svulmer opp der nede (kjenner det banker i mellom gulvet og at blodet bruser i hele kroppen min). Deilig følelse 🥰. Jeg er kvinne og tenner kun på menn, men hvis du er seksuelt tiltrukket til henne, så er det nok den samme følelsen ja… Anonymkode: ace10...16e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Ja. Jeg kjenner pulsen og at det svulmer opp der nede (kjenner det banker i mellom gulvet og at blodet bruser i hele kroppen min). Deilig følelse 🥰. Jeg er kvinne og tenner kun på menn, men hvis du er seksuelt tiltrukket til henne, så er det nok den samme følelsen ja… Anonymkode: ace10...16e Vi koser mye, og den ene gangen hun lå oppå meg (fjes mot fjes) så fikk hun sånn hjertebank og kommenterte det selv. Som om Hu ikke visste om hva det betydde. Jeg vet hva det betyr, men hun har selv sakt at hun kun ser på meg som en venn. Det er ingen andre grunner til denne hjertebanken? Eller skal jeg tolke det som at kanskje det er noe mer som skjer med henne når hun er med meg? Anonymkode: 04d77...668
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi koser mye, og den ene gangen hun lå oppå meg (fjes mot fjes) så fikk hun sånn hjertebank og kommenterte det selv. Som om Hu ikke visste om hva det betydde. Jeg vet hva det betyr, men hun har selv sakt at hun kun ser på meg som en venn. Det er ingen andre grunner til denne hjertebanken? Eller skal jeg tolke det som at kanskje det er noe mer som skjer med henne når hun er med meg? Anonymkode: 04d77...668 Altså hvis hun ligger oppå deg og dere koser, så tror jeg nok du kan gå ut fra at det er noe mer bare ut fra det... Anonymkode: 326d6...e25 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 On 11/19/2022 at 4:56 PM, AnonymBruker said: Ja. Jeg kjenner pulsen og at det svulmer opp der nede (kjenner det banker i mellom gulvet og at blodet bruser i hele kroppen min). Deilig følelse 🥰. Jeg er kvinne og tenner kun på menn, men hvis du er seksuelt tiltrukket til henne, så er det nok den samme følelsen ja… Anonymkode: ace10...16e Takk for et ærlig og fint svar! Har stilt en del spørsmål her.. Ikke alle svarer på en fin måte.. Anonymkode: 04d77...668
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 On 11/19/2022 at 4:56 PM, AnonymBruker said: Ja. Jeg kjenner pulsen og at det svulmer opp der nede (kjenner det banker i mellom gulvet og at blodet bruser i hele kroppen min). Deilig følelse 🥰. Jeg er kvinne og tenner kun på menn, men hvis du er seksuelt tiltrukket til henne, så er det nok den samme følelsen ja… Anonymkode: ace10...16e Jeg vet at jeg får den hjertebank en selv. Men det har hendt med henne også når hun har ligget oppå meg. Er derfor jeg spør. Hun er "straight" sier hun Anonymkode: 04d77...668
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 On 11/20/2022 at 5:45 AM, AnonymBruker said: Altså hvis hun ligger oppå deg og dere koser, så tror jeg nok du kan gå ut fra at det er noe mer bare ut fra det... Anonymkode: 326d6...e25 Vet ikke. Er så vanskelig å si når det er to venninner. Jeg vet ikke om alt er platonisk fra hennes side siden hun "er straight".. Men var nå hun som fikk den hjertebanken da hun lå på meg (skrev denne posten for en stund siden, men var retta mot det jeg nevnte nå) beklager misforståelsen. Anonymkode: 04d77...668
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 Hun kan være så straight hun vil, men seksuell tenning kan hun tydeligvis få, og det er ikke noe du skal konfrontere henne med, men la det skje naturlig. Hvis hun sørger for å komme i tilsvarende nær situasjon igjen, så har det kanskje våknet en nysgjerrighet i henne. Homofob er hun i hvertfall ikke. Anonymkode: 18145...79d 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 Om hun ligger slik igjen, og det er sexuellspenning og kjenne å føle på. Så kan du jo prøve deg litt rolig fram. Et kyss? en hånd utenpå buksa? etc.. Godt mulig hun ikke er gay. Men hun er definitivt nysgjerrig. Også må du jo kjenne selv da. Trør du å gå for det når hun sier at hun ikke er gay? altså du kommer jo til å få sterkere følelser for henne, om dere gjør noe sexuelt sammen. Og hva om hun ikke føler det samme i etterkant, hvordan vil du håndtere det ? Kanskje er hun bare nysgjerrig og tenker at det hadde vært fint å prøve med deg. Men, da tenker jeg det er lurt av deg og kjenne litt på hva det kan gjøre med deg følelsesmessig etterpå ? Tenk litt over det. Men, om du tror det vil gå fint. Så kan du bare prøve deg rolig fram. Det er veldig tydelig at hun vil prøve noe mere, eller i hvert fall leker med tanken. Kanskje hun ombestemmer seg når noe faktisk skjer, men. Sånn er det Anonymkode: 016af...23e 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vet ikke. Er så vanskelig å si når det er to venninner. Jeg vet ikke om alt er platonisk fra hennes side siden hun "er straight".. Men var nå hun som fikk den hjertebanken da hun lå på meg (skrev denne posten for en stund siden, men var retta mot det jeg nevnte nå) beklager misforståelsen. Anonymkode: 04d77...668 Jeg har ligget oppå venninner og vi har sakset etc på sent barneskole trinn. Men, det var jo ikke for å være hyggelig. Heheh, det var for å utforske sexuelt . Ingen av oss er lesbiske. Kanskje åpen/bi. vi gjorde det oftest i grupper i en slags leksetting😂😅 Og jeg har aldri ligget intimt med venninner bare for å "hygge" oss? Og det høres ikke ut som om dere går på barneskolen, så jeg tror du kan stole på den stemningen du føler. Men, ta vare på deg selv ❤️ Og gå rolig fram om du finner ut at du ønsker og prøve noe med hun. Anonymkode: 016af...23e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 Hun ble vel litt yr da. Ble du ? Anonymkode: 14a05...7b2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun ble vel litt yr da. Ble du ? Anonymkode: 14a05...7b2 Leste du HI? Anonymkode: 18145...79d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #14 Skrevet 10. februar 2023 On 2/7/2023 at 11:34 AM, AnonymBruker said: Jeg har ligget oppå venninner og vi har sakset etc på sent barneskole trinn. Men, det var jo ikke for å være hyggelig. Heheh, det var for å utforske sexuelt . Ingen av oss er lesbiske. Kanskje åpen/bi. vi gjorde det oftest i grupper i en slags leksetting😂😅 Og jeg har aldri ligget intimt med venninner bare for å "hygge" oss? Og det høres ikke ut som om dere går på barneskolen, så jeg tror du kan stole på den stemningen du føler. Men, ta vare på deg selv ❤️ Og gå rolig fram om du finner ut at du ønsker og prøve noe med hun. Anonymkode: 016af...23e Jeg eg ganske sikker på at jeg har følelser, men har ikke gjort noe med det ettersom hun har sakt hun er straight. Men er nå litt sus om hun plutselig får sånn hjertebank når vi koser?? Anonymkode: 04d77...668
svartkatt Skrevet 10. februar 2023 #15 Skrevet 10. februar 2023 Trenger ikke bety mer enn at man blir kåt.. men ja..
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #16 Skrevet 10. februar 2023 On 2/7/2023 at 11:24 AM, AnonymBruker said: Om hun ligger slik igjen, og det er sexuellspenning og kjenne å føle på. Så kan du jo prøve deg litt rolig fram. Et kyss? en hånd utenpå buksa? etc.. Godt mulig hun ikke er gay. Men hun er definitivt nysgjerrig. Også må du jo kjenne selv da. Trør du å gå for det når hun sier at hun ikke er gay? altså du kommer jo til å få sterkere følelser for henne, om dere gjør noe sexuelt sammen. Og hva om hun ikke føler det samme i etterkant, hvordan vil du håndtere det ? Kanskje er hun bare nysgjerrig og tenker at det hadde vært fint å prøve med deg. Men, da tenker jeg det er lurt av deg og kjenne litt på hva det kan gjøre med deg følelsesmessig etterpå ? Tenk litt over det. Men, om du tror det vil gå fint. Så kan du bare prøve deg rolig fram. Det er veldig tydelig at hun vil prøve noe mere, eller i hvert fall leker med tanken. Kanskje hun ombestemmer seg når noe faktisk skjer, men. Sånn er det Anonymkode: 016af...23e Vil ikke prøve meg fram egentlig.. Eller.. Kanskje heller spørre henne om det? For jeg selv får kun sånn hjertebank når jeg har følelser for noen tror jeg.. Så det at hun liker veldig godt å kose med meg, men er "straight" og får den hejrtebanken når vi koser får meg til å lure på om hun sier hun er straight for å ikke "ødelegge" vennskapet om det skulle gå dårlig? Vet ærlig talt ikke. Jeg er like redd for at vennskape skal bli ødelagt om jeg sier der liker henne.. Alle rundt oss tror vi er en ting..alle andre ser det.. I tillegg.. La oss si det blir noe intimt mellom oss.. Jeg vil isåfall ikke være den som får henne til å innse at hun faktisk er straight.. Anonymkode: 04d77...668
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #17 Skrevet 10. februar 2023 3 minutter siden, svartkatt said: Trenger ikke bety mer enn at man blir kåt.. men ja.. Og kåt kan man bli uten at følelser er involvert, ikke sant? Så det trenger ikke å bety noe egentlig? Anonymkode: 04d77...668
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #18 Skrevet 10. februar 2023 On 2/7/2023 at 7:36 AM, AnonymBruker said: Hun kan være så straight hun vil, men seksuell tenning kan hun tydeligvis få, og det er ikke noe du skal konfrontere henne med, men la det skje naturlig. Hvis hun sørger for å komme i tilsvarende nær situasjon igjen, så har det kanskje våknet en nysgjerrighet i henne. Homofob er hun i hvertfall ikke. Anonymkode: 18145...79d Tror jeg bare skal holde det for meg selv. Så kan hun ta det opp om hun ønsker Anonymkode: 04d77...668
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #19 Skrevet 10. februar 2023 Jeg har kun forelsket meg i menn, og anser meg selv som hetro. Men kunne nok blitt kåt/følt på lyst av å ligge oppå en annen dame. Har hatt sex med med kvinne to ganger og det var helt ok, men forspillet og tanker i forkant var mer opphissende enn selve sexen. Anonymkode: d36a2...24a 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #20 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og kåt kan man bli uten at følelser er involvert, ikke sant? Så det trenger ikke å bety noe egentlig? Anonymkode: 04d77...668 Absolutt! Jeg er kvinne og kan veldig fint bli kåt uten at det er følelser til stede. Anonymkode: d36a2...24a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå