AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Mener ikke de tilfellene hvor det finnes null kjemi, da utvikler det seg kanskje aldri mot noe vennskap uansett... Men akkurat som man merker noe som føles som røde flagg under datingprosessen, så kan man også oppleve det under begynnelsen av et vennskap. Har du opplevd det, og hvordan artet det seg? Hvordan løse situasjonen best? Ghoste? Ikke ghoste? Ta opp ting når man ikke kjenner personen så godt? La det renne ut i sanden? Anonymkode: 37e80...250
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Mye av det samme røde flaggene som i romantiske forhold tenker jeg. Er det en såkalt covert/skjult narsissist er det gjerne mye klaging, "stakkars meg-mentalitet". Gjerne lovebombing i starten, f.eks. bli fortalt at ingen er så flink lytter som deg etc. Etter hvert klaging på andre, vil at du skal ta hennes/hans parti. "Er du ikke med meg så er du mot meg".Setter folk opp imot hverandre. Sikkert mye annet også. Jeg prøver å ha minst mulig kontakt med slike. En bekjent har jeg kuttet ut. Hun var del av min vennegjeng, men jeg har sagt fra at jeg fra nå av møter kun de andre uten henne. De andre er også sånn, unngår henne så godt det lar seg gjøre. Den andre er naboen min, hun prøver å sette oss naboer opp mot hverandre, mye klaging etc. Her prøver jeg å begrense kontakten til hei og hadet. Snakker ikke om private ting, spør ikke henne om hjelp hvis det er noe. Da spør jeg heller andre. Anonymkode: 112d8...3d2 1
PM75 Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 Hvis det dukker opp røde flagg i starten av et bekjentskap, så lar jeg det ikke utvikle seg til et vennskap. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 De følger aldri opp det som skjer hos deg, de kommenterer kanskje dine ting eller nyheter med to tre setninger, så fyrer de av et avsnitt om seg og sitt. Kjenner ei sånn. Jeg: jeg er så sliten i dag, helt gåen, vært og gjort det og det og hit og dit. Hun: det skjønner jeg! Jeg har vært der og gjort det, og det minnet meg på hvordan eksen min mishandlet meg, osv osv osv og så gjerne enten en halvside om det, eller snakker 10 min i strekk. Jeg kommer aldri til og får ALDRI delt noe, blir aldri spurt om noe. Anonymkode: e2927...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 Bare prater om seg selv og vrir alle temaet om til seg og sitt. Bare skal snakke om sine psykiske problemer og traumer. Viser dårlige holdninger mot andre mennesker. Enten ved å skulle kritisere alle, eller rasisme, homofobi etc. Ikke klarer å holde avtaler. Enten bryte de kort tid før vi skal møtes eller være ekstremt forsinket alltid. Har bedre ting å ta meg til enn å vente på folk i det uendelige. Anonymkode: 95712...da4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå