AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Forberedt på at noen svarer "Du reagerer vel fordi du føler deg truffet, høhø!" Men dette er snakk om noen som liker å diagnostisere store deler av familien, bekjentskapskretsen, kjendiser og så videre. Hadde man hatt tid og ork, kunne man plukket fra hverandre argumentene og sagt at noe av adferden(som blir forsøkt diagnostisert) kan skyldes mange ulike diagnoser, og noe trenger ikke å innebære noen diagnose i det hele tatt, men ikke overraskende er det klokkertro på egne evner og egne teorier... Prøver å være nøytral, men holde personen litt på avstand... Hvordan ville du forholdt? Anonymkode: ef1da...512 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Kutter ut personer jeg ikke liker, uansett hvem det er. Anonymkode: 9d608...94b 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 Er dette mennesker du er nødt å omgås? Anonymkode: 2af37...12b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Skrevet 20. november 2022 Slik som 95% av KG's brukere er? Anonymkode: b3d14...e71
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 19.11.2022 den 11.43): Forberedt på at noen svarer "Du reagerer vel fordi du føler deg truffet, høhø!" Men dette er snakk om noen som liker å diagnostisere store deler av familien, bekjentskapskretsen, kjendiser og så videre. Hadde man hatt tid og ork, kunne man plukket fra hverandre argumentene og sagt at noe av adferden(som blir forsøkt diagnostisert) kan skyldes mange ulike diagnoser, og noe trenger ikke å innebære noen diagnose i det hele tatt, men ikke overraskende er det klokkertro på egne evner og egne teorier... Prøver å være nøytral, men holde personen litt på avstand... Hvordan ville du forholdt? Anonymkode: ef1da...512 Hadde et såkalt «vennepar» som holdt på sånn. Den ene jobbet innen psykiatrien før hn ble syk selv. Frasen «det er noe udiagnostisert med han/henne» gikk stadig igjen. Om alle. Jeg orka ikke det der fokuset og synet på andre så kutta ut det «vennskapet» så nå er det sikkert «noe udiagnostisert» med meg også, siden jeg trakk meg unna. Anonymkode: e8418...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå