Gå til innhold

Kommer dere damer under sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mener kun penetrening.

- ts

Anonymkode: 5138c...0b4

Da burde du presisere det.. Sex er så mye mer en penetrering. 
Dog svaret mitt er fortsatt ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det burde være allmennkunnskap at man stimulerer seg selv under sex da, det er jo det som tydeligvis mange ikke gjør.

Hva består sex av for deg da? Å bli penetrert for så å bli slikket? Det høres jo ganske passivt / egoistisk da, no offense

Anonymkode: 05d99...0a2

Selvfølgelig er det vanlig å stimulere seg selv under sex. Vil absolutt tro det er noe alle vet.

Jeg personlig liker ikke å stimulere klitoris samtidig som jeg blir penetrert under samleie. Jeg opplever det som forstyrrende og fordi jeg har en penis i meg, så får jeg ikke brukt musklene like bra som når jeg ikke har en penis i meg. Orgasmene mine blir altså lengre og sterkere når jeg ikke har penis i meg.

sex for meg? Det er alt mulig🤷🏼‍♀️. Jeg har superlett for å få orgasme. Ofte når vi har sex, så går mannen min ned på meg og bruker tunge, lepper og fingre/hender. Da får jeg første orgasmen etter noen sekunder. Han elsker det og jeg elsker det, så da gjør vi ofte det som en del av sexen.

Skjønner ikke hva du mener. At jeg er egoistisk som får lett orgasme? Eller at jeg er egoistisk som ikke liker å stimulere klitoris mens jeg blir penetrert? Uansett, særdeles merkelig påstand 😂

Anonymkode: 3d192...3bd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det mange ikke skjønner er tydeligvis at de må stimulere klitoris mens de blir penetrert

Det mange ikke skjønner er at klitoris for mange av oss blir omtrent like følsom som huden på albuen når man samtidig har en penis i vaginaen. Huden blir strukket stramt, og jeg får ikke gjort noe som helst meningsfylt med fingrene der nede. Det føles noe bedre hvis mannen stimulerer klitoris, siden han kommer til fra en mye bedre vinkel, men fortsatt vanskelig og ubehagelig å komme slik når klitorishetta ikke er løs nok. Det enkleste og beste er å få en orgasme før samleiedelen begynner, og helst oralt, da for mye fingerbruk kan gjøre klitoris sår etterpå.   

Anonymkode: 1ddc7...a10

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det mange ikke skjønner er at klitoris for mange av oss blir omtrent like følsom som huden på albuen når man samtidig har en penis i vaginaen. Huden blir strukket stramt, og jeg får ikke gjort noe som helst meningsfylt med fingrene der nede. Det føles noe bedre hvis mannen stimulerer klitoris, siden han kommer til fra en mye bedre vinkel, men fortsatt vanskelig og ubehagelig å komme slik når klitorishetta ikke er løs nok. Det enkleste og beste er å få en orgasme før samleiedelen begynner, og helst oralt, da for mye fingerbruk kan gjøre klitoris sår etterpå.   

Anonymkode: 1ddc7...a10

Nettop👌🏼

Absolutt best å få orgasme før samleie. 
I tillegg blir ofte samleie bedre da jeg blir mer følsom etter en orgasme.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi har bestandig fått orgasme ved samleie ved penetrering. Ja, det går for henne mange ganger under hvert samleie. Jeg har sagt med henne at hun er født med en gudegave. Får henne til å sprute også ved bruk av fingrer.

Anonymkode: bd012...e08

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 år

Ja, mellom 2-4 hver gang ved penetrering...heldigvis. For min del er sex uten orgasme triste saker

Anonymkode: 7c9f1...71a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme partner i 30 år. Alltid orgasme. Også ved penetrering. Og jeg kommer raskere og flere ganger nå enn da jeg var yngre. 

Anonymkode: a0b46...097

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 år. Kan få mange orgasmer, de blir sterkere for hver gang. Stimulerer selv klitoris ved samleie. 

Anonymkode: 84df7...c11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Det gjør meg ingenting, sex er deilig uansett. Målet er ikke orgasme. Jeg klarer det når jeg er alene men ikke sammen med noen. 
K45

Anonymkode: 95d50...606

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så stor fokus på penisstørrelse hvis penetrering ikke er så viktig? Er det usikre gutter som starter trådene om penisstrørrelse?

Anonymkode: 47a61...b5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med min mann får jeg alltid orgasme. Med eksen min fikk jeg aldri. 
når jeg var ca 26 år fikk en venninne meg til å kjøpe en vibrator og slik lærte jeg hva jeg skulle gjøre for å oppnå orgasme. 
dette var når jeg var sammen med eksen, men han ble nesten aldri helt hard og jeg tror det gjorde at jeg kanskje ble usikker slik at jeg ikke klarte å få orgasme. Med mannen min nå er jeg ikke lenger usikker og han er utrolig flink i sengen og jeg får orgasme hver gang også med kun penetrering. 

k 30

Anonymkode: 8691f...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg mener kun penetrening.

- ts

Anonymkode: 5138c...0b4

I så fall aldri

Anonymkode: 7cc0c...0f1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det usikre gutter som starter trådene om penisstrørrelse?

Ja. Selvfølgelig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er det så stor fokus på penisstørrelse hvis penetrering ikke er så viktig? Er det usikre gutter som starter trådene om penisstrørrelse?

Ja! Og menn som har lyst å gjøre andre menn mer usikkre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg elsker penetrering men ikke stor pikk. 

Selvsagt er det menn som starter disse trådene. 

Anonymkode: 95d50...606

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det mange ikke skjønner er tydeligvis at de må stimulere klitoris mens de blir penetrert

Så mannen burde også stimulere seg selv, «ta ansvar»? Det synes jeg da de burde:) Siden vi damer ikke kommer lett i mål kun ved samleie.. hvorfor skal mannen få gjøre det med mål for å komme i mål? Da kan han fikse det med sine egne hender, behøver ikke alltid samleie tenker jeg. Skal vi damer komme i mål først- og deretter ligge der klar for mannen så han kan komme i mål og «gjøre seg ferdig»? Blir mannen «ferdig» først så orker han som regel ingenting etter dette..Men det kreves at vi (damer)skal være klare etter vi er «ferdig» først?

Anonymkode: 937ef...d71

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt aldri.

Jeg kommer etterpå, med eller uten hjelp av partner.

Men også der uten penetrering av noe slag.

31 år.

Anonymkode: a8aeb...a05

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Siden vi damer ikke kommer lett i mål kun ved samleie.. hvorfor skal mannen få gjøre det med mål for å komme i mål?

Fordi penetrerende sex er godt? 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt mange «menn» som er clueless og tror «inn og ut» er den store høydaren for kvinner flest🤷🏼‍♀️

E13357A3-351C-409B-AEA3-FB23F9744F85.jpeg

FA5F7A31-7010-4EE2-B699-DD068313BB1B.jpeg

1D51D5B1-7EFB-43F1-8E21-5BA78F0F2BE2.jpeg

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...