Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere kvinner noen gang opplevd å føle at ei kvinne er creepy?

Anonymkode: cee1a...189

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ein hende gong når ein er ute og flyg råkar ein sitja ved sidan av kvinner som fortel grisevitsar. Det er ikkje morosamt. 

Skrevet

Ja, vulgære sexfikserte kvinnfolk i 40/50-årsalderen kan være skikkelig creepy.

Anonymkode: a31bf...b33

• Nyttig 1
Skrevet

Kvinner kan stort sett gjøre absolutt hva de vil uten å bli stempla som creepy

Anonymkode: 511a5...217

Skrevet

Ja, jeg har opplevd et par kvinner som creepy.

Det handler ikke så mye om hva de gjør med meg direkte, men når de for eksempel tar kontakt med familiemedlemmer fordi man selv har trukket seg unna, er det selvfølgelig creepy.

Det handler vel om å ikke forstå grenser, uansett kjønn. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg som kvinne kan synes andre sexfixerte, vulgære kvinner som ikke forstår grensesetting er veldig creepy😌

Anonymkode: fd29d...4c4

• Liker 1
Skrevet

Damer er ikke noe særlig bedre enn oss menn, dessverre..

Anonymkode: 1d242...a83

• Liker 1
Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Den kvinnelige ekvivalenten til creepy havner fort i kategorien vulgær. Dette fordi kvinner ikke utgjør samme type trussel som menn.

Skrevet

Ja! Stalkertendenser kan være skummelt hos både menn og kvinner. (Har følelsen av at det blir tatt mindre alvorlig om en kvinne viser slike tendenser enn en mann, og at fysisk attraktive mennesker blir litt mer unnskyldt, uansett kjønn.)

Vet ikke om du legger noe seksuelt i "creepy", men jeg har fått fysisk ubehagsfølelse av en dame hvor jeg fikk følelsen av at det skjulte seg noe manipulerende og kontrollerende under en blid maske. Veldig creepy for meg!

Anonymkode: 3051e...df5

• Liker 1
Skrevet

Ja, absolutt. Mange creepy damer ute. 

Anonymkode: a3544...d5a

• Liker 1
Skrevet

bodde i kollektiv med ei som var ekstremt creepy, hun drakk fælt og kom hjem fra byen/ut av rommet sitt når hun var full og smalt med skapdører, kastet ting utover fellesrommet i sinne, hørte henne stå utenfor dørene til oss andre og hviske/si stygge ting .. det var ellers et ryddig og trivelig kollektiv, hun var bare så utrolig skummel:O

jeg var ung (18) og turte til slutt ikke snakke med henne, når jeg så henne pilte jeg inn på rommet mitt og låste. en av de vi bodde med gikk på studie sammen med henne og han sa i fra til henne flere ganger.. til slutt flyttet hun, og da fant vi et stort stæsj med tomme spritflasker i hennes skap på kjøkkenet .. og under vasken på badet, en bolle med til dels størknet blod:O

CREEPY

Anonymkode: 99deb...3d5

• Liker 1
Skrevet
PanteneProVVV skrev (52 minutter siden):

Den kvinnelige ekvivalenten til creepy havner fort i kategorien vulgær. Dette fordi kvinner ikke utgjør samme type trussel som menn.

Nja, menn som er creepy er ikke nødvendigvis vulgære. Men det er selvfølgelig også creepy.

giphy.gif?cid=790b76119546aefc66be7fafd2

Men creepy menn kan være høflige og lite vulgære, men ha noe med blikket sitt, måten de er på, som gjør de creepy. På en måte som gjør at en ikke vil være alene i samme rom som dem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med creepy. Jeg har opplevd kvinnelige narsissister, blant annet en som det kom fram at var voldelig mot mannen sin, og som jeg hadde drømt ville drepe meg. Så at hun ble helt svart i øynene noen ganger før jeg fikk vite dette om mannen, hun hadde en side som få mennesker så gitt. Og en husvertinne som klikket i vinkel fordi jeg hadde betalt husleia for tidlig, blant annet. Så noen rare og ekle personligheter ja, men creepy....da ser jeg for meg menn som blotter seg, stalker og som man er redd for og aktivt forsøker å komme unna. Der har jeg bare opplevd menn ja. Kvinner kan lage mye problemer og i noen sjeldne tilfeller være direkte farlige, men creepy er forbeholdt menn for meg.

Anonymkode: 259d4...840

• Liker 1
Skrevet

Har møtt ett par creepy kvinner i min tid. Damer som ikke har grenser for hva de finner på. Dukker opp på døra bare fordi de vil. Driter i om det passer for meg. Blir sure når jeg ikke vil ligge med de. Truer med å anmelde meg for ting jeg ikke har gjort osv. Godt man kan lagre meldinger i snap og andre steder. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nja, menn som er creepy er ikke nødvendigvis vulgære. Men det er selvfølgelig også creepy.

giphy.gif?cid=790b76119546aefc66be7fafd2

Men creepy menn kan være høflige og lite vulgære, men ha noe med blikket sitt, måten de er på, som gjør de creepy. På en måte som gjør at en ikke vil være alene i samme rom som dem.

Hvor i alle dager fant du det bildet?😆Sykeste(mest creepy?) jeg har sett her på en stund😂

• Nyttig 1
Skrevet
stine40 skrev (17 timer siden):

Hvor i alle dager fant du det bildet?😆Sykeste(mest creepy?) jeg har sett her på en stund😂

Da har du ikke sett mye😆

• Liker 2
Skrevet

Ja det kan de sikkert, men jeg har ikke opplevd det ennå. Men er bare 35 år, så mye kan skje ennå.

Anonymkode: a80f9...8c8

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Så klart, men det er mer akseptert at kvinner er creepy enn menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...