Gå til innhold

Blodklump i bleia? *TW ekkelt bilde!!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 7 uker gamle baby har kolikk/mpa. Han har grått hele døgnet siden han var tre uker gammel. Han fullammes men får av og til litt pepticate (veldig sjeldent). Jeg har vært på melkefri diett i to uker for å finne ut om han kan ha mpa. Han har litt mindre vondt nå, men ikke noen markant bedring. 

Hatt litt diarè tidligere, men ellers fin og vanlig avføring. I dag tidlig var avføringen annerledes… sennepsgul med korn, men la merke til en brunrød «klump». Virker ikke helt slimete og jeg funderer litt på hva det er… aldri sett lignende og Google hadde ingen svar 😅 

Legger ved bilde av bleia… litt nasty, men er det noen av dere kloke mennesker som vet hva det kan være? 🤔 

91C6D13C-C44C-4C7C-80C5-D31C08832950.jpeg

Anonymkode: e97f2...7c7

Skrevet

Det ser ikke helt ut som blod, da ville det nok vært mer svart. Men har du oppløst den klumpen for å se? Bæsjen kan være litt rar den første tiden uten at det er noe fare på ferde. Hadde en del som lignet det her i starten. Ring til legen hvis allmenn tilstand er dårlig, eller du er bekymret. Bedre det enn å spørre her, du kan få alle mulige svar uten videre kompetanse 😬

Anonymkode: f67f0...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...