AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 Jeg vurderer å søke jobb i Norstadt, men vil først høre med andre om de har erfaring med firmaet. Jeg tenker først og fremst på hva lønnen er? De tilbyr fastlønn, men forespeiler meg at den er veldig lav. En annen ting er hvordan folk som blir oppringt reagerer når mesteparten av jobben går ut på å «tigge» penger til forskjellige organisasjoner? Anonymkode: ea7db...990
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Skal stå Norstadt i overskriften om noen lurer. TS Anonymkode: ea7db...990
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 Dytter opp denne Anonymkode: ea7db...990
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 Norstat mener du? Anonymkode: 2f387...c72 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 Mener du Norstat? De tigger ikke etter penger, de driver med undersøkelser. Anonymkode: 6222c...7ae 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #6 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Norstat mener du? Anonymkode: 2f387...c72 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener du Norstat? De tigger ikke etter penger, de driver med undersøkelser. Anonymkode: 6222c...7ae Norstat ja. Skrev litt feil 😊 Jeg blandet Norstat med en annen jobb som ber om penger. Beklager Uansett så er jeg nysgjerrig på hva evt fastlønnen er på i timen. Så om noen vet, så setter jeg pris på svar 😊 Anonymkode: ea7db...990
Gjest kira87 Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 https://no.indeed.com/cmp/Norstat/reviews?ftopic=paybenefits her er det tilbakemeldinger fra tidligere ansatte som skriver at de har hatt en lønn på 95-98kr i timen.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #8 Skrevet 19. november 2022 kira87 skrev (11 minutter siden): https://no.indeed.com/cmp/Norstat/reviews?ftopic=paybenefits her er det tilbakemeldinger fra tidligere ansatte som skriver at de har hatt en lønn på 95-98kr i timen. Så dårlig betalt 😳 Blir ingen søknad fra meg. Hvis jeg tenker 5 timer dagen så utgjør det ca 500.- så trekkes skatt. Jeg timer godt over det dobbelte på AAP. St folk gidder sånn luselønn 😳 Tusen takk for link Anonymkode: ea7db...990
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 Det med lønna stemmer ikke helt. Basislønn er lav, men ikke så lav som 98kr, det er også endel bonuser man kan få som hever lønn veldig. Så man tjener helt greit for type "startjobb". Også veldig fleksibelt på når og hvor mye man kan jobbe så du kan kombinere med andre ting. Anonymkode: 62fbf...02f 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #10 Skrevet 12. desember 2023 Hei, Jeg avslutter nå 6 mnd i norstat og kan dele litt. timelønnen er 125 kr i tillegg måles din prestastasjon sammenlignet med andre på samme oppdrag. Om du er under snittet får du ingen bonus, om du er på snittet får du 20 kr ekstra timen og over 40 kr. I tillegg får du 25 kr per pers du verver. Når de har spesielle vervekampanjer skal du få 35 kr per vervede. Lønna er altså ikke noe særlig med mindre du jobber hardt. Men det som er det verste og grunnen til at jeg slutter er at de snylter på lønna. De utbetaler alltid for lite i forhold til hva jeg selv regner ut. For et par uker siden fikk vi mail om at dersom man «glemmer» å verve noen etter et intervju tar de fra deg hele bonusen for den dagen. Har mailet og ringt i månedsvis ang. feil lønn i tillegg til at jeg aldri har fått en kontrakt. De har ganske høy turnover som er grunnen til at de kan oppføre seg slik. Ikke store summer som var feil på lønna, men når du allerede tjener lite og det i tillegg mangler en 200 lapp hver lønning er det ganske kipt. Ohh og siden du ikke har kontrakt tar de ikke imot sykemeldinger. Anonymkode: c0ddb...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå