Holly Hobbie Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Naa har mannen min og jeg nok engang snakket sammen om naar vi skal begynne aa proeve. Grunnen til at mannen og jeg har villet vente, er jobben min - det er ikke saaa sannsynlig den lar seg kombinere med smaa barn. Men naa skal vi starte proevingen i oktober 2006, istedenfor januar 2007. Ikke saa veldig mange maaneders forskjell, men nok til at jeg ble kjempeglad!
Murf Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Så flott Popelka! Det er jo noen måneder færre! Og hvis det klaffer med en gang, så har du en super nyhet å fortelle julaften! Murf
Holly Hobbie Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2005 Ja, det hadde vaert noe...!! Men HVIS jeg skulle ha PCO(S), saa kan det jo ta lengre tid...Haaper alt er i orden med blodproevene jeg skal ta, det blir spennende. Da begynner vi proevingen samtidig som en venninne, lurer paa hvem som faar klaff foerst! (Ikke at det er noen konkurranse, da...). Og min beste venninne, som skal gifte seg til sommeren, kommer nok etter hun ogsaa. Gleder meg til oktober! Hadde vaert saa goey om det klaffet fort, for da kan jeg annonsere graviditeten til min mann paa bursdagen hans i november!
Holly Hobbie Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2005 Takk for ! Det viktigste er vel aa ikke stresse for mye naar den tid kommer, og ikke bli altfor skuffet selv om det kan ta lenger tid enn man oensker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå