Gå til innhold

Prøvde buttplug - er traumatisert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde buttplug for første gang idag og slet en del i begynnelsen men fikk den inn etterhvert som jeg brukte en del glidemiddel! 

Når den var inne så satt den fast! Altså den ville ikke ut selvom jeg dro den, til slutt måtte jeg bruke makt for å dra den ut og var livredd for at den skulle forsvinne eller sette seg fast. 

Noen andre som har opplevd dette?😳

Anonymkode: e0684...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor var du redd for at den skulle forsvinne eller sette seg fast? Må jo ikke finne på å bruke buttplugg som ikke har vid "base".

Å bruk mye makt for å dra ut en buttplugg høres ikke så lurt ut. Det du må gjøre er jo å bare bruke samme muskler som når du går på do og skal ha noe annet ut derfra. Altså slappe av. Evt. så kan du stimulere åpningen med fingrer for å få den til å åpne seg, det funker for både inn og ut.

PS. Du er ikke traumatisert.

Anonymkode: feecd...c24

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er forskjell på ubehag og traume…

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Tvillingsjel skrev (17 minutter siden):

Det er forskjell på ubehag og traume…

Ja det var kanskje litt å ta i.. men jeg ble oppriktig redd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor var du redd for at den skulle forsvinne eller sette seg fast? Må jo ikke finne på å bruke buttplugg som ikke har vid "base".

Å bruk mye makt for å dra ut en buttplugg høres ikke så lurt ut. Det du må gjøre er jo å bare bruke samme muskler som når du går på do og skal ha noe annet ut derfra. Altså slappe av. Evt. så kan du stimulere åpningen med fingrer for å få den til å åpne seg, det funker for både inn og ut.

PS. Du er ikke traumatisert.

Anonymkode: feecd...c24

Traumatisert var kanskje litt å ta i ja, men jeg satt igjen med en veldig ubehagelig følelse etter at jeg fikk en ut til slutt😅 Måtte bruke en del makt ja, men nå har jeg lært å aldri gjøre noe slikt igjen. Takk for svar!

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg prøvde buttplug for første gang idag og slet en del i begynnelsen men fikk den inn etterhvert som jeg brukte en del glidemiddel! 

Når den var inne så satt den fast! Altså den ville ikke ut selvom jeg dro den, til slutt måtte jeg bruke makt for å dra den ut og var livredd for at den skulle forsvinne eller sette seg fast. 

Fri dikting much.

Anonymkode: b6f3b...8e4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Første gang, men ble ikke traumatisert, men litt sånn, skal jeg ikke få den ut. Lirket en god stund, og svup, så kom den ut. Jeg fikk så innmari orgasme av det og måtte prøve på ny. Gikk gradvis bedre så bruker butplug nesten hver dag.

Anonymkode: bf1f4...255

• Liker 1
Skrevet

Om du slet med å få den inn, burde du stoppet og ventet til du fikk tak i en mindre. 

Men, det å sette seg på huk, og omtrent drite den ut, har fungert for meg om den forsvinner helt inn.. For da slapper man av musklene litt. 😊

Så, om dette er noe du vil prøve igjen.. Prøv en mindre. 

• Liker 4
Skrevet

Som @SlemUlv sier; begynn med noe mindre. Erfaringer viser også at typen glidemiddel har mye å si. Endetarmen suger til seg fuktighet, og vannbasert glidemiddel tørker fort ut. Jeg bruker RFSU Magic glide til alt, men det finnes også midler som er spesielt for anal bruk. 

Anonymkode: 9655b...003

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Plugger som er designet for anal, forsvinner ikke inn. Du kan ta det helt med ro. Slike plugger har en stopper eller en bred fot som gjør at de ikke glir for langt inn.

Men ja, er de for store, kan de være vanskelig å få ut.

Anonymkode: caa4c...89a

• Liker 1
Skrevet

Som andre skriver, begynn med mindre. Du skal ikke slite med å få den inn. Da burde du bare stoppe og vente til du fikk kjøpt mindre. Å bruke mye makt for å få den ut bør du ikke gjøre. Skjønner du ble redd men om du ikke hadde fått den ut så er det bedre om du hadde ringt lege/legevakt og ikke brukt for mye makt for å få den ut selv. Leger har nok sett mye, så det er ikke noe å være flau over. 

Hvis du prøver igjen så husk en mindre buttplug og mye glidemiddel. 

Skrevet

Takk for svar! Må flaut innrømme at den jeg prøvde var den minste man kan få tak i🤭 tror den var 2,5 ca. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar! Må flaut innrømme at den jeg prøvde var den minste man kan få tak i🤭 tror den var 2,5 ca. 

2,5cm i diameter..? Synes det høres ganske stort ut. Foretrekker mindre selv.

Anonymkode: 4f45b...0f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

2,5cm i diameter..? Synes det høres ganske stort ut. Foretrekker mindre selv.

Anonymkode: 4f45b...0f7

2.5cm i diameter ja! Jeg trodde det var det minste

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja det var kanskje litt å ta i.. men jeg ble oppriktig redd

Jeg skjønner det, men vær så snill å ikke misbruk ord som traume. Det vannes ut og mister mening for de som oppriktig har opplevd traumatiske ting.

Anonymkode: 4ed6b...7b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner det, men vær så snill å ikke misbruk ord som traume. Det vannes ut og mister mening for de som oppriktig har opplevd traumatiske ting.

Anonymkode: 4ed6b...7b4

Det forstår jeg 100%, det skal ikke gjennta seg!❤️

• Liker 1
Skrevet

Det finnes smalere, å greit å være veldig tent før du tester ut buttplug. Et tips er å bruke vibrator på klitten for å slappe mere av. Er du klar nok både fysisk og mentalt, går det inn uten problem.

Anonymkode: d0669...06c

• Hjerte 1
Skrevet

Ser mange maser om at du må skaffe deg en mindre. Det er jo tydelig at buttplugg ikke var noe for deg🙂 Ville droppet det og investert i en ny god vibrator heller☺️

Anonymkode: 4561b...df9

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ser mange maser om at du må skaffe deg en mindre. Det er jo tydelig at buttplugg ikke var noe for deg🙂 Ville droppet det og investert i en ny god vibrator heller☺️

Anonymkode: 4561b...df9

Maser? Ts hadde jo tydeligvis lyst til å utforske litt, og trenger kanskje bare noen gode råd på veien. Et sett med plugger, er billig, og en ny vibrator kan hun sikkert også kjøpe. 

Anonymkode: 9655b...003

Skrevet

Jobbet på akuttmottak tidligere, dette er typisk sånt som kommer inn på helg. Les om sexleketøy og erfaringer FØR du bruker det……

Anonymkode: e6330...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...