Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planen var ikke helt at jeg skulle ende opp med å dra tilbake hjem fra sykehuset og tenke på en  mann i hele dag. Dro hos gynekologen idag tidlig grunnet noe som jeg har slitt med, planen var å dra igår men forsov meg til timen uheldigvis... så dro rundt 8 tiden idag borti Ullevål Sykehus. Slet med å finne fram da det var lang vei. Og mange bygninger. Men fant fram til slutt. Så skulle jeg ta buss tilbake fra nærmeste bussplass fra Sykehuset.

Måtte gjennom en lang sti... der hadde alle nødetatene øvelse. Med helikopter også, stod i avisen også. Så skulle jeg forbi,  først skjønte jeg ikke hva som skjedde.... så stod en mann ved de sperrebåndene, og forklarte litt at folk måtte vente til de var ferdig og skulle ha pause, var flere som skulle forbi... han fyren hadde sjal rundt munnen + lue, , det var kjempe kaldt idag tidlig, fikk sett kun øynene hans, kroppsbygningen godt trent . Men merket at han var rundt 26-27. Så sa jeg at jeg måtte egt rekke en buss, men at jeg kunne godt vente litt til de var ferdige. Så sa han enten kan du ta snarvei eller vente her. Så stod jeg til siden og han litt mere unna. De 2 minuttene vu snakket sammen føltes vakkert ut han så lenge på meg, aldri sett en så smilende mann før, smilet var tydelig selv under sjalet hans og måten han så meg på. Den gnisten i øyet han hadde, og det smilet han hadde hele tiden når han så på meg, ville ikke forstyrre så mye mere, og drive altfor mye med flørting, så lot være, skjønte at jobb er jobb.. Jeg følte en tiltrekning med en gang; for en sjarmerende mann❤️. Jakken han hadde på seg.... merket med OUS. Visste at han ikke var politi eller sånn brannkonstabel.

Han må ha vært ambulansemedarbeider lege eller sykepleier.... tenkt på mannen i hele dag... tilfeldige hendelser som dette hadde jeg aldri forventet før og alt som tatt ut av en film. Jeg som nettopp er kommet ut av en relasjon med en for 1 mnd siden, og var langt nede; tenkte negativt om alt rundt meg, at jeg ikke var bra nok, at menn kun vil bruke meg for ligg.... for noen.... har prøvd å se  på tinder og happen uten hell. Uten å finne han.... håper og innser at jeg skal se han en dag... men aldri skjedd meg før sånn gnist ved første blikk, sluttet på jobb kl 1 på natta; og fremdeles tenker jeg på han. Tinder møte er noe annet; men når man møtes i i butikk; gata; og føler den gnisten... har noen opplevd samme; menn som dere aldri har sett mere igjen?❤️   Jeg håper på positive feedback og ikke sånne som: troll,  dette er usant. Hadde ikke hatt noen grunn til å juge og dikte opp en historie om sånt.  Og første gangen dette hender meg også, at jeg møter en mann  irl og føler gnist med en gang, og uten å ha snakket på tinder eller snap.  

Anonymkode: 30dd7...b29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har mange ganger truffet på tilfeldige menn med glimt i øyet i ulike settinger.

Kanskje særlig i helsevesen og liknende, men også i typiske service-/salgsjobber. Folk som jobber med mennesker vil ofte oppleves som ekstra til stede fordi det er en del av jobben å være oppmerksom og ivaretakende.

Anonymkode: 0051e...7ef

Skrevet

Hver gang jeg har opplevd dette, har jeg blitt såret av dem - e har vist seg å være fullstendige playere/fuckboys som vet nøyaktig hvordan de skal sjarmere, og hvordan få kvinner til å føle at det er skjebnen og at det er HELT spesielt. Har siden hørt mange lignende erfaringer fra mange andre venninner, så bare hold følelsene litt i tøylene til du ser hva slags person han er, over et par måneder. 

Vær obs på dette rådet spesielt dersom du har en tendens til å havne i forhold hvor du blir behandlet dårlig eller hvor du gir altfor mye av deg selv. Sørg for at du har en god base i deg selv med god selvfølelse i bunn, slik at du vet hva du fortjener og at du klarer å sette sunne grenser for deg selv. 

Anonymkode: 9fd6b...070

• Nyttig 1
Skrevet

Kanskje han har vegg-til-vegg teppe hjemme

Anonymkode: f15d7...4ac

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...