AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Skrevet 19. november 2022 "Kom deg av tinder og ut i virkeligheten" hører man ofte fra bluepilled gjengen, for det skal liksom øke mulighetene dine for deg som mann å finne deg dame. Men virkeligheten er nærmest en mareritt, når man opplever hva slags markedsverdig kvinner har i virkeligheten. De løper rundt på dansegulvet som om de er A-listers, og mennene flokker rundt som sultne hunder. Det er noe av det tragiske jeg har sett i mitt liv. Jeg står der, som en mann med 2mil i årlig inntekt, og en oppstartsbedrift som kommer til å være verdt flere hundre millioner om noen år, og blir totalt ignorert, mens 7/10'er kvinner blir flokket rundt og melker all oppmerksomheten for det det er verdt. Er noe av det sykeste jeg har sett. Byen er en diger pølsefest, og den eneste måten du kan lykkes er hvis du svelger den blå pillen og bare går med på hele klovnefesten. Er du sånn som meg, ser samfunnet for det det er, og klarer å game det (tjene 2mil + på noen få år, skape masse verdig, osv) så er det nesten å svime av når man skjønner hvor fucka samfunnet egentlig er. Anonymkode: 32aa4...95a 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Så så, de slår seg til ro til slutt. Instinktet tar over. Melde deg på elitesingles heller 🥳 Anonymkode: 327f1...614
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 Du leter jo virkelig på feil plass 😂😂 Det er et kjøttmarked på byen. Kvinner vil bli sett, og menn er jegere. Mitt råd er å finne partner annen plass enn byen hvor de fleste har høy promille og oppfører seg deretter. Det finnes noen for de fleste og det er garantert noen for deg også! Ville letet enn annen plass hvor folk er mer seriøse. Anonymkode: 8156a...839 21 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #4 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du leter jo virkelig på feil plass 😂😂 Det er et kjøttmarked på byen. Kvinner vil bli sett, og menn er jegere. Mitt råd er å finne partner annen plass enn byen hvor de fleste har høy promille og oppfører seg deretter. Det finnes noen for de fleste og det er garantert noen for deg også! Ville letet enn annen plass hvor folk er mer seriøse. Anonymkode: 8156a...839 en annen plass * skulle det stå Anonymkode: 8156a...839
Natterravn Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): "Kom deg av tinder og ut i virkeligheten" hører man ofte fra bluepilled gjengen, for det skal liksom øke mulighetene dine for deg som mann å finne deg dame. Men virkeligheten er nærmest en mareritt, når man opplever hva slags markedsverdig kvinner har i virkeligheten. De løper rundt på dansegulvet som om de er A-listers, og mennene flokker rundt som sultne hunder. Det er noe av det tragiske jeg har sett i mitt liv. Jeg står der, som en mann med 2mil i årlig inntekt, og en oppstartsbedrift som kommer til å være verdt flere hundre millioner om noen år, og blir totalt ignorert, mens 7/10'er kvinner blir flokket rundt og melker all oppmerksomheten for det det er verdt. Er noe av det sykeste jeg har sett. Byen er en diger pølsefest, og den eneste måten du kan lykkes er hvis du svelger den blå pillen og bare går med på hele klovnefesten. Er du sånn som meg, ser samfunnet for det det er, og klarer å game det (tjene 2mil + på noen få år, skape masse verdig, osv) så er det nesten å svime av når man skjønner hvor fucka samfunnet egentlig er. Anonymkode: 32aa4...95a Huff, skjønner hva du mener. Jeg er en ung kvinne og fester ikke, men ser det samme. Hadde disse A kvinnene visst inntekten din uansett, ville du straks sett dem flokke rundt deg. Håper du finner noen som ser verdien din som menneske, og ikke penger. 9
Maskinfører Skrevet 19. november 2022 #6 Skrevet 19. november 2022 Ja er det nå er jeg mann men er noe som heter hele mennesket 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 Natterravn skrev (3 minutter siden): Huff, skjønner hva du mener. Jeg er en ung kvinne og fester ikke, men ser det samme. Hadde disse A kvinnene visst inntekten din uansett, ville du straks sett dem flokke rundt deg. Håper du finner noen som ser verdien din som menneske, og ikke penger. Har du et forslag på hvordan jeg kan få like høy verdig som alle damene som spretter fra mann til mann før de ender opp med en topp 20%'er på slutten av kvelden? Anonymkode: 32aa4...95a
Populært innlegg Helene1982 Skrevet 19. november 2022 Populært innlegg #8 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): "Kom deg av tinder og ut i virkeligheten" hører man ofte fra bluepilled gjengen, for det skal liksom øke mulighetene dine for deg som mann å finne deg dame. Men virkeligheten er nærmest en mareritt, når man opplever hva slags markedsverdig kvinner har i virkeligheten. De løper rundt på dansegulvet som om de er A-listers, og mennene flokker rundt som sultne hunder. Det er noe av det tragiske jeg har sett i mitt liv. Jeg står der, som en mann med 2mil i årlig inntekt, og en oppstartsbedrift som kommer til å være verdt flere hundre millioner om noen år, og blir totalt ignorert, mens 7/10'er kvinner blir flokket rundt og melker all oppmerksomheten for det det er verdt. Er noe av det sykeste jeg har sett. Byen er en diger pølsefest, og den eneste måten du kan lykkes er hvis du svelger den blå pillen og bare går med på hele klovnefesten. Er du sånn som meg, ser samfunnet for det det er, og klarer å game det (tjene 2mil + på noen få år, skape masse verdig, osv) så er det nesten å svime av når man skjønner hvor fucka samfunnet egentlig er. Anonymkode: 32aa4...95a Om man opplever det å være ute blant venner og ha det gøy, som et kjøttmarked, og synes det er rart at kvinner på et dansegulv ikke ser at du har en oppstartsbedrift og snart er søkkrik, er ikke rart, om du ikke danser med en vifte av tusenlapper. Du trenger ikke dra på byen, og spesielt ikke på steder med dansegulv, om du ikke liker den type steder, men jeg tror fortsatt du har nytte av sosiel trening. Jeg mener det fordi du ikke har det gøy, men setter kvinner du ikke har snakket med i et tallsystem. Hva vet du om hun 6'ern som danser litt rart, også har en oppstartsbedrift, og er ambesiøs som deg? 45 1 22
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #9 Skrevet 19. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har du et forslag på hvordan jeg kan få like høy verdig som alle damene som spretter fra mann til mann før de ender opp med en topp 20%'er på slutten av kvelden? Anonymkode: 32aa4...95a Du går for en jordnær og fin jente, ikke en influencer på 22 hvor insta er hele livet Anonymkode: b971a...25e 19 5
Natterravn Skrevet 19. november 2022 #10 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du et forslag på hvordan jeg kan få like høy verdig som alle damene som spretter fra mann til mann før de ender opp med en topp 20%'er på slutten av kvelden? Anonymkode: 32aa4...95a Hmmm, i utgangspunktet syntes jeg spørsmålet ditt stilles litt rart. Jeg ville jo sagt at du allerede har like høy verdi, og mest sannsynlig mer (du kan tross alt noe mer enn å danse på dansegulvet). Jeg er dessverre ikke noen ekspert på kjærlighet, så er ikke så lett å svare, men kanskje du bare skulle tatt initiativet til en prat med folk. Ville vel også opprettet en profil på en mer seriøs datingside. Hvis du er ute etter noe seriøst ville jeg nok også utelatt for mye detaljer om arbeidslivet ditt for å sile ut såkalte «gold diggers». Den rette personen vil se deg og din verdi! 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #11 Skrevet 19. november 2022 Du leter på feil sted. Vær heller med på diskré arrangementer. Mat kurs arrangementer bok arrangementer, finn steder hvor du kan være på ett sted hvor de aller fleste er edru og hvor flaska ligger hjemme. Så går du frem og du ser jo så klart rundt deg hva du vil på jakt etter. Derfra så vil det gå oppover :) Anonymkode: 2724a...e3e 8
Rosakatt Skrevet 19. november 2022 #12 Skrevet 19. november 2022 Kanskje du også burde slenge deg utpå dansegulvet? Slippe degselv og bekymringen rundt kvinner fri? Rik er sikkert greit det, men hva med kjemi, humor, glede, flørting? Vil du ha en kvinne, flørt 😊 Om du ikke liker 7/10 kvinner(og lavere) greit nok, men de må da få leve livet de også 😅 💃 19 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #13 Skrevet 19. november 2022 Rosakatt skrev (5 minutter siden): Kanskje du også burde slenge deg utpå dansegulvet? Slippe degselv og bekymringen rundt kvinner fri? Rik er sikkert greit det, men hva med kjemi, humor, glede, flørting? Vil du ha en kvinne, flørt 😊 Om du ikke liker 7/10 kvinner(og lavere) greit nok, men de må da få leve livet de også 😅 💃 Prøvde det og. Forskjellen er at når en kvinne prøver å skape liv på dansegulvet, så fungerer hun som en magnet for andre (både kvinner og menn). Når en mann gjør det, er han en weirdo. Anonymkode: 32aa4...95a 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #14 Skrevet 19. november 2022 ChadMcChadson skrev (2 minutter siden): Glad i å betale skatt? 🤣 55% skattesats? Ellers er jeg enig i at damene er tragiske på byen og at menn er enda mer tragiske Jeg driter i skatt, men dersom jeg klarer å skape en skikkelig business kommer jeg til å flagge ut ganske fort, på grunn av at norske staten tvinger AS'er til å diskriminere mot menn. Anonymkode: 32aa4...95a
Rosakatt Skrevet 19. november 2022 #15 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøvde det og. Forskjellen er at når en kvinne prøver å skape liv på dansegulvet, så fungerer hun som en magnet for andre (både kvinner og menn). Når en mann gjør det, er han en weirdo. Anonymkode: 32aa4...95a Du..du er da vel ikke en wierdo fordi du har det gøy og danser 😄 Men forstår det kan føles sånn. Kvinner er nok stereotypisk lettere og "tryggere" å bevege seg rundt, men det betyr jo ikke at andre ikke også kan slippe seg løs. (Pluss ja, pølsefest🌭) Men livet går, om du har en kvinne under armen eller ikke. Å om du slipper litt av forventingene du har til å bli likt, å heller bare nyter øyeblikket, kanskje det vil tiltrekke noen å? 😊 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #16 Skrevet 19. november 2022 Vel. Det er ikke alltid like gøy å være attraktiv heller når det er alt menn bryr seg om. Jeg er en særdeles pen jente utenpå, men med masse problemer på innsiden. Har ptsd så er ung ufør. Når jeg er på byen så flokker menn seg rundt meg og jeg tror jeg har betalt toppen 5 drinker selv de siste 10 årene jeg har vært på byen. Men, disse mennene er som andre har sagt jegere. De bryr seg bare om de store puppene mine og ser på meg kun som noen de kan ha en natt med. Jeg avviser alle som tror jeg er billig men, de som har virket oppriktig interessert har jeg gått på date med. Men, de som vil date meg dumper meg så fort de hører at jeg er ufør. Så, selv om jeg utseende messig er heldig, så jeg finner jeg meg heller ingen partner. Anonymkode: a6d94...008 9 14
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #17 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Kom deg av tinder og ut i virkeligheten" hører man ofte fra bluepilled gjengen, for det skal liksom øke mulighetene dine for deg som mann å finne deg dame. Men virkeligheten er nærmest en mareritt, når man opplever hva slags markedsverdig kvinner har i virkeligheten. De løper rundt på dansegulvet som om de er A-listers, og mennene flokker rundt som sultne hunder. Det er noe av det tragiske jeg har sett i mitt liv. Jeg står der, som en mann med 2mil i årlig inntekt, og en oppstartsbedrift som kommer til å være verdt flere hundre millioner om noen år, og blir totalt ignorert, mens 7/10'er kvinner blir flokket rundt og melker all oppmerksomheten for det det er verdt. Er noe av det sykeste jeg har sett. Byen er en diger pølsefest, og den eneste måten du kan lykkes er hvis du svelger den blå pillen og bare går med på hele klovnefesten. Er du sånn som meg, ser samfunnet for det det er, og klarer å game det (tjene 2mil + på noen få år, skape masse verdig, osv) så er det nesten å svime av når man skjønner hvor fucka samfunnet egentlig er. Anonymkode: 32aa4...95a Markedsverdien kvinnene har i den settingen er for et ligg, og om det de får ut av det er gratis drinker og taxi hjem, trengs ikke millioninntekt for å dekke det. Kjøttmarkedet drives av at menn vil ha sex uten å ville forplikte seg i forhold. Antall kvinner som vil det samme like hyppig er langt lavere. At du skaper verdier er jo bra, men det er også det eneste du beskriver ved deg selv. Det er få kvinner som er rene golddiggere, og i en by-setting betyr ditt utseende, stil og kontaktskapende evner mye. Vil du ha en kjæreste, finner du henne sannsynligvis ikke blant de mest utagerende på dansegulvet. Du må nok også fokusere på hva som er dine sterke mellommenneskelige sider og hva slags personligheter du vil passe med. Du fremstår introvert, da trekker du ikke mest på de mest pynta og sprudlende damene som er midtpunkt. Din arena er kanskje mer hvor man ses over tid, som på jobb eller blant venners venner, felles interesser osv. Jeg er introvert og har en partner som også er det (men han fremstår mer ekstrovert på fest osv), hadde vi møtt hverandre på byen ville han sett meg fordi jeg er hans type utseendemessig, men jeg ville ikke respondert på interesse, da han har flere ting ved seg som ville gjort at jeg ville avfeid ham som useriøs og bare ute etter moro. Han hadde sikkert heller ikke oppdaget de personlige egenskapene han liker hos meg, og ikke sett videre enn rumpe, midje, hår og øyne. Anonymkode: 8483d...811 10 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #18 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Kom deg av tinder og ut i virkeligheten" hører man ofte fra bluepilled gjengen, for det skal liksom øke mulighetene dine for deg som mann å finne deg dame. Men virkeligheten er nærmest en mareritt, når man opplever hva slags markedsverdig kvinner har i virkeligheten. De løper rundt på dansegulvet som om de er A-listers, og mennene flokker rundt som sultne hunder. Det er noe av det tragiske jeg har sett i mitt liv. Jeg står der, som en mann med 2mil i årlig inntekt, og en oppstartsbedrift som kommer til å være verdt flere hundre millioner om noen år, og blir totalt ignorert, mens 7/10'er kvinner blir flokket rundt og melker all oppmerksomheten for det det er verdt. Er noe av det sykeste jeg har sett. Byen er en diger pølsefest, og den eneste måten du kan lykkes er hvis du svelger den blå pillen og bare går med på hele klovnefesten. Er du sånn som meg, ser samfunnet for det det er, og klarer å game det (tjene 2mil + på noen få år, skape masse verdig, osv) så er det nesten å svime av når man skjønner hvor fucka samfunnet egentlig er. Anonymkode: 32aa4...95a Du er på vei til og bli rik, dra til utlandet skaff deg 1-2 eller kanskje 3 modeller du kan date i stedet for disser 5-6erne som man finner på klubber i Norge! Håper også du flytter til sveits så disse 6erne som går på nav ikke får nyte av formuen din. Heier på deg. Anonymkode: 600c9...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #19 Skrevet 19. november 2022 Kan ikke forstå hvordan dere som ikke får Tinder matcher ser ut eller fremstår. Kjenner mange helt ordinære menn som får masse treff. Noen fikk seg kjæreste der, andre bare puler rundt. Vil ingen damer ha deg, må du jo være veldig uheldig med utseendet. Evt skriver du slik som i startinnlegget da... Anonymkode: 44c54...a00 7 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #20 Skrevet 19. november 2022 (endret) Det er noe ekstremt usjarmerende med måten du skriver på, jeg skjønner godt at du ikke får napp om du har samme utstråling personlig. Slutt å heng deg opp i penger og utseende, vær en real og okei fyr så ordner det seg nok. Anonymkode: 51ba0...648 Endret 22. november 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm. 16 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå