lichtmensch Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 Han slo opp med meg for 2,5 måneder siden og vi har ikke snakket på 1 mnd (ca). Har skrevet tidligere om hvorfor vi slo opp men kort fortalt så var det pga jeg var urimelig som følge av sjalusi. Han var veldig usikker på valget om å slå opp. Vi er i samme vennekrets og henger på de samme stedene så det er umulig å unngå hverandre helt. Møtte han på en konsert tidligere i uka hvor det endte opp med at jeg og kompisen min stod med han og hans kompiser. Vi snakket en del og det var flørtete stemning (vi var brisen begge to). Han spurte meg om hvordan jeg har det og jeg sa bare at det går fint selv om jeg egentlig har tidenes kjærlighetssorg. Han sa at han ikke har det så veldig bra. Skjønner ikke helt hvorfor han sier det? Er det liksom et hint til at 'jeg har det ikke noe bra uten deg' eller sier han det for at han ikke skal føle seg som en bad guy? Er jo i publikum på en konsert så er ikke akkurat tid og sted for å snakke dypere om det. Han har også snakket med en felles venn og sagt at bruddet er veldig tungt enda og "det her er et valg som jeg dealer med".
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #2 Skrevet 19. november 2022 Har har vel litt vondt da, og vil dele det med noen. Naturlig det. Men kanskje ikke det mest fornuftige i lengden å dele sånt med eksen, da kommer man ikke videre. Hvorfor tenker du at han sier det for å ikke føle seg som en "bad guy"? Anonymkode: a0220...a19 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #3 Skrevet 19. november 2022 Det var nok fordi du først sa at du hadde kjærlighetssorg og han svarte det for å være høflig. Hadde jo ikke vært noe allright om han svarte han hadde det supert og overså dine følelser. Jeg hadde ikke lagt noe mer i det hvertfall. Anonymkode: a66c0...ce1 1
lichtmensch Skrevet 19. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har har vel litt vondt da, og vil dele det med noen. Naturlig det. Men kanskje ikke det mest fornuftige i lengden å dele sånt med eksen, da kommer man ikke videre. Hvorfor tenker du at han sier det for å ikke føle seg som en "bad guy"? Anonymkode: a0220...a19 Det jeg mener med bad guy er at han sier sånt til meg for at jeg ikke skal bli "sur" på han om det gir mening. At jeg skal en slags medlidenhet for at han også synes det er vanskelig. AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det var nok fordi du først sa at du hadde kjærlighetssorg og han svarte det for å være høflig. Hadde jo ikke vært noe allright om han svarte han hadde det supert og overså dine følelser. Jeg hadde ikke lagt noe mer i det hvertfall. Anonymkode: a66c0...ce1 Jeg sa ikke at jeg hadde kjærlighetssorg, sa at ting gikk helt fint
TheHairyToothfairy Skrevet 19. november 2022 #5 Skrevet 19. november 2022 Spør eksen din om det, ikke folk på KG som ikke kjenner ham.
lichtmensch Skrevet 19. november 2022 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Spør eksen din om det, ikke folk på KG som ikke kjenner ham. Ja det er jo åpenbart det beste, men jeg vil heller at han skal fortelle det til meg på egne premisser om det for eksempel skulle vært slik at han ville hatt meg tilbake. Er jo vanskelig å la være å spekulere litt også
TheHairyToothfairy Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 lichtmensch skrev (Akkurat nå): Ja det er jo åpenbart det beste, men jeg vil heller at han skal fortelle det til meg på egne premisser om det for eksempel skulle vært slik at han ville hatt meg tilbake. Er jo vanskelig å la være å spekulere litt også Men å spekulere på et bombastisk forum på natt til søndag, hvor det stort sett er brukere som er ute etter sensasjon eller er sensasjon, det kommer ikke til å hjelpe. Trenger du understrekelse på det så er det bare å bla bakover i andre tråder. Jeg råder deg oppriktig til å sitte ned og prate med din ex, ta deg tid til en rolig og upressende samtale med ingen andre motiv enn å unngå spekulasjoner. Det er ofte enklere enn man er redd for, og burde vært praktisert av flere. Ut over det så håper jeg dere begge finner ut av det. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå