Natterravn Skrevet 18. november 2022 #1 Skrevet 18. november 2022 (endret) Ønsker ærlige svar her. Ville du giddet og date noen som vil vente med sex til etter ekteskapet. Føler jeg passer dårlig inn i dagens samfunn på en måte.. Gjerne skriv kjønn og/eller alder som en del av svaret ditt. Endret 19. november 2022 av Natterravn 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Natterravn skrev (10 minutter siden): Ønsker ærlige svar her. Ville du giddet og date noen som vil vente med sex til etter ekteskapet. Føler jeg passer dårlig inn i dagens samfunn på en måte.. Nei. Var sammen med en sånn engang. Klina med han, og han følte han hadde svikta Jesus. Det forholdet varte ikke lenge for å si det sånn... Anonymkode: 5685b...c3e 11 2
Hensatt Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 Det må du jo nesten ta stilling til selv og ikke la andre avgjøre for deg. Hva synes du selv? 1 2
Natterravn Skrevet 18. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Var sammen med en sånn engang. Klina med han, og han følte han hadde svikta Jesus. Det forholdet varte ikke lenge for å si det sånn... Anonymkode: 5685b...c3e Skjønner, takk for ærlig svar. Jeg er forsåvidt kristen selv, men ikke på det nivået. Det at jeg ønsker å vente er uansett ikke grunnet i troen. Jeg er en person som kan få voldsomt sterke følelser, også for dem som ikke fortjener det, så dette er på en måte en slags taktikk for å beskytte meg selv, dersom personen ikke er den rette.. 3 5 1
Natterravn Skrevet 18. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2022 Blizz1 skrev (2 minutter siden): Det må du jo nesten ta stilling til selv og ikke la andre avgjøre for deg. Hva synes du selv? Jeg er personen som vil vente, og lurer på hva andre tenker rundt dette. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 Personlig så kunne jeg ha datet noen som selv ville ventet med sex til etter ekteskap, men kunne ikke ha datet noen som vil at jeg ikke har hatt sex før ekteskap. Siden jeg har hatt sex før ekteskap. Anonymkode: ad142...ce9 1 1
CAPS LOCK Skrevet 19. november 2022 #7 Skrevet 19. november 2022 Natterravn skrev (24 minutter siden): Ville du giddet og date noen som vil vente med sex til etter ekteskapet. Ja 1
Natterravn Skrevet 19. november 2022 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2022 CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): Ja Er du mann eller kvinne?
Natterravn Skrevet 19. november 2022 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Personlig så kunne jeg ha datet noen som selv ville ventet med sex til etter ekteskap, men kunne ikke ha datet noen som vil at jeg ikke har hatt sex før ekteskap. Siden jeg har hatt sex før ekteskap. Anonymkode: ad142...ce9 Takk for svar, er du mann eller kvinne?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #10 Skrevet 19. november 2022 Natterravn skrev (Akkurat nå): Takk for svar, er du mann eller kvinne? Kvinne. Anonymkode: ad142...ce9 1
CAPS LOCK Skrevet 19. november 2022 #11 Skrevet 19. november 2022 Natterravn skrev (8 minutter siden): Er du mann eller kvinne? mann 2
Natterravn Skrevet 19. november 2022 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2022 CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): mann Takk for svar 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #13 Skrevet 19. november 2022 Om det virkelig var kjærlighet og jeg var forelsket, så ja! Kvinne22 Anonymkode: 5c515...997 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #14 Skrevet 19. november 2022 Jeg er forlovet med ei som hadde det utgangspunktet. Nå har vi hatt sex, men jeg hadde ventet til etter at vi var gift, hvis jeg måtte. Gikk et halvt år før hun var klar, og det var det verdt. Som mann synes jeg det er helt fantastisk at jeg er den eneste hun noen gang har, og noen gang kommer til, å ha sex med. Anonymkode: 25df0...0d8 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #15 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er forlovet med ei som hadde det utgangspunktet. Nå har vi hatt sex, men jeg hadde ventet til etter at vi var gift, hvis jeg måtte. Gikk et halvt år før hun var klar, og det var det verdt. Som mann synes jeg det er helt fantastisk at jeg er den eneste hun noen gang har, og noen gang kommer til, å ha sex med. Anonymkode: 25df0...0d8 Ehm - eneste hun noen gang kommer til å ha sex med kan du strengt tatt ikke vite... Anonymkode: 5685b...c3e 7 2
Hannah80 Skrevet 19. november 2022 #16 Skrevet 19. november 2022 Nei, Guri malla. Det kunne jeg aldri ha gjort. 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #17 Skrevet 19. november 2022 Natterravn skrev (30 minutter siden): Skjønner, takk for ærlig svar. Jeg er forsåvidt kristen selv, men ikke på det nivået. Det at jeg ønsker å vente er uansett ikke grunnet i troen. Jeg er en person som kan få voldsomt sterke følelser, også for dem som ikke fortjener det, så dette er på en måte en slags taktikk for å beskytte meg selv, dersom personen ikke er den rette.. Men det er ingenting galt i å ta en smaksprøve, for hvordan kan du vite at det er den rette, også seksuelt, hvis du aldri har prøvd? Anonymkode: 5685b...c3e 1
Natterravn Skrevet 19. november 2022 Forfatter #18 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er forlovet med ei som hadde det utgangspunktet. Nå har vi hatt sex, men jeg hadde ventet til etter at vi var gift, hvis jeg måtte. Gikk et halvt år før hun var klar, og det var det verdt. Som mann synes jeg det er helt fantastisk at jeg er den eneste hun noen gang har, og noen gang kommer til, å ha sex med. Anonymkode: 25df0...0d8 Dette hørtes veldig fint ut. Skulle virkelig virkelig ønske at det ville bli sånn for meg og min mann også. Jeg hadde ikke lyst til å gi meg selv til noen andre enn min ektemann. Nå er jeg nylig skilt, etter å ha kommet ut av et voldelig forhold. Igjen sitter jeg med et 6mnd-gammelt barn og jomfrudommen kastet bort. 2
Natterravn Skrevet 19. november 2022 Forfatter #19 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er ingenting galt i å ta en smaksprøve, for hvordan kan du vite at det er den rette, også seksuelt, hvis du aldri har prøvd? Anonymkode: 5685b...c3e Den seksuelle delen er ikke viktig for min del å vite noe om før etter ekteskapet. Tror alt går seg til når man virkelig elsker noen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #20 Skrevet 19. november 2022 Så lenge jeg visste at han hadde stor pikk kunne jeg ventet men hadde ikke giftet meg med noen jeg ikke visste om jeg kunne få bra sex med Anonymkode: b3580...562 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå