Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:( i dag har det vært en tung dag på jobb. Jeg har vært utrolig sliten, og siden jeg kom hjem fra jobb har jeg bare ligget på sofaen. Bare tanken på at jeg må på jobb i morgen er til å spy av. I dag merket jeg også kvalme :sur: , så alt kom liksom på en gang. Håper at ikke hver dag blir som dette framover. Jeg har i tillegg begynt å legge meg tidlig for å få rikelig med søvn, hvis ikke så holder jeg ikke ut. Heldigvis er det fredag i morgen og jeg kan slappe av masse.

Er det andre som har det slik? Tenkte kanskje ikke dette var så vanlig så tidlig i svangerskapet... Må bare si at jeg gleder meg sånn til legebesøket slik at jeg får vite hvor langt jeg har kommet og å få første termin :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn i litt over en uke, la meg grytidlig om kvelden, som hele natta gjennom og sto opp igjen morgenen etter og var like trøtt... :-?

Utrolig slitsomt!

Men etterhvert ga det seg litt etter litt, det var bra for det er så fælt å være uopplagt hele dagen.

Jeg hadde det mens jeg var i den 7.uka og litt i den 8.uka.

Nå går jeg ikke og er så trøtt lenger, men nå er jeg våken et par turer i løpet av natta fordi jeg må på do... :-? Som om det er bedre når jeg ikke får konstant nattesøvn... Ja,ja, det skal ikke være bare fryd og gammen å vente små tydleigvis, men det er nå jammen verdt det! :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde det slike fra ca uke 5 - uke 12. i begge svangerskapene.

Men det gikk over.

Det er jo helt vanlig og være slike den første tiden, men det varierer jo fra kvinne til kvinne.

Håper snart du blir bra.

Klem fra

Skrevet

Jeg hadde det sånn jeg også i mitt andre svangerskap. Tenkte bare på å sove.

Men etter en blodprøve hos legen fikk jeg vite at jeg var blodfattig. Fikk noen tabeletter som hjalp meg masse.

Men man blir trøttere enn vanlig når man er gravid, og kanskje mest til å begynne med.

Du får ha lykke til videre i svangerskapet ditt.

Skrevet

Jeg var utslitt nesten hver eneste dag de 27 ukene jeg gikk gravis før minsten kom, og da ble det bedre, dette er nok helt individuelt

Skrevet

Jeg var dødstrøtt sånn helt plutselig. Men det var bare de første 3 - 4 månedene. Kunne sovne stående nesten.

Og alltid sånn i 15-16 tiden.

Da jeg kom hjem sov jeg i to timer, og la meg igjen kl. 22. Var ikke den største selskapsløven altså!! :D

Men det gikk over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...